Ne yapmalıyım bilmiyorum yardım lütfen

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve RAPUNZELL tarafından 2 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : RAPUNZELL
  1. RAPUNZELL

    RAPUNZELL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2007
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Yaklaşık bir ay önce evde oturuyordum kapı çaldı, kapıyı açtım ve karşımda çok yakışıklı ve çok kibar biri duruyordu beni gördüğünde gözlerindeki parıltıyı çok net görebilmiştim. Beni gördüğüne çok sevinmişti bu yakışıklı adam karşı dairenin ev sahibi ahmet amcanın (şuanda içinde kiracısı var) akrabası imiş ve ahmet amca şehir dışında oturduğu için apartman giderleriyle onun ilgilenmesini istemiş babam yönetici olduğu için bize göndermiş. Babam evde olmadığı için sadece babamın cep telefonunu verebildim. Ayak üstü merhaba ve nasılsınızdan oluşan bir sohpet ettik sadece.
    Ben bu adamdan çok etkilendim ama hakkında en ufak bir bilgim yok benim bulunduğum yere ait plakası olan bir arabası var plakanında tamamını göremedim.
    Akrabası olan ahmet amcayla görüştüm birkez oda nerede çalıştığımı falan sordu onun sordurma ihtimali olabileceğini düşündüm ama nerdeyse 1 ay oldu hergün evde bakımlı dolaşıyorum dışarı çıkarken işe giderken kendime daha çok dikkat ediyorum sürekli onunla karşılaşma ihtimalimi değerlendiriyorum rüyalarımda görüyorum ben ne yapmalıyım nasıl ulaşmalıyım böyle konularda tecrübesi olan yada fikir verebilecek biri varmı ben 28 yaşındayım ve zor beğenen biriyim birde utangaç :eek: ve bu konularda tecrübesizim yani adama ismimi söyleyebilirdim birşey bahane edip telefonumu verebilirdim ama yapamadım. yardımınıza ihtiyacım var lütfen.senağlama
     
  2. 2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : RAPUNZELL
  3. hatay-yozgat

    hatay-yozgat Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    209
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    çok güzel bi şey birinden etkilenmek. hakkında bilgi toplamak için bir çok yol var. mesela bi şekilde adını soyadını öğren. adı soyadını öğrendikten sonra ben olsam mesela turkcell bilinmeyen numaralar servisinden numarasını araştırırdım. yani türkiyede en çok kullanılan numara turkcell ya o bakımdan. iki üç hattı varsa bile biri kesin turkcelldir. yada internetten. yani bi ipucu kesin bulmalısın bu ahmet amca kilit nokta galiba. okuduğu okulu filan öğrensen internetten ulaşabilirsin. keşke o zaman sorsaydın ya adını filan. ne biliyim çaktırmadan didikleseydin biraz. ay abanada dert oldu şimdi bulmamız lazım.
    ama bu numara bulma işi sayesinde bi arkadaşımın platonik aşkına ulaşmasını sağlamıştım. işe yarayabilir
     
  4. 2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : RAPUNZELL
  5. hatay-yozgat

    hatay-yozgat Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    209
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    çok güzel bi şey birinden etkilenmek. hakkında bilgi toplamak için bir çok yol var. mesela bi şekilde adını soyadını öğren. adı soyadını öğrendikten sonra ben olsam mesela turkcell bilinmeyen numaralar servisinden numarasını araştırırdım. yani türkiyede en çok kullanılan numara turkcell ya o bakımdan. iki üç hattı varsa bile biri kesin turkcelldir. yada internetten. yani bi ipucu kesin bulmalısın bu ahmet amca kilit nokta galiba. okuduğu okulu filan öğrensen internetten ulaşabilirsin. keşke o zaman sorsaydın ya adını filan. ne biliyim çaktırmadan didikleseydin biraz. ay abanada dert oldu şimdi bulmamız lazım.
    ama bu numara bulma işi sayesinde bi arkadaşımın platonik aşkına ulaşmasını sağlamıştım. işe yarayabilir :asigim:
     
  6. 2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : RAPUNZELL
  7. EU1

    EU1 Guest

    eğer çalışıyorsa bu kişi ona fark ettirmeden onun işyerne kadar takip edip
    oradan onun hakkında bir bilgi alabilirsin
    veya kendini senin onun yardımına ihtiyacın varmış gibi
    gösterebilirsin
    yada mesela bir yiyecek hazırlayıp aşure olur tatlı olur börek olur ona götürebilirsin
    ama sadece ona götürürsen belki yanlış anlar
    ö yüzden pir şey pişireceksin ve bütün komşulara dağıtacaksın
    ki sonra demein bu kızda bana karşı bir şey var bunu düşünmesi güzel belki ama seni hayatına almak istemezse bu sefer sana daha soğuk durur


    sen en iyisi benim dediğim gibi yap bir şey pişir ve komşulara dağıt en son da onlara götür
    böylece ayak üstüde olsa sohpet anı yakalayabilirsin
    ama önceden onunla ne konuşacağını düşün
     
  8. 2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : RAPUNZELL
  9. EU1

    EU1 Guest

    adını soy adını öğrenirsen mynette o adda birinin maili varmı diye öğrenilebiliniyor
    onunla yazışabilirsin
     
  10. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : RAPUNZELL
  11. RAPUNZELL

    RAPUNZELL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2007
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    çok tatlısınız ya hele aşüre pişirme fikri harika çok öpüyorum sizi ama aşüreyi götürecek yerim yok nerde olduğunu bilmiyorum :KK43: sadece ahmet amcadan adını çalıştığı yeri veya herhangi bir bilgi alabilirim ama adam hakkımda ne düşünür. öyle sıradan değil çok hoslandım ahmet amca yanlış anlamamı diyeyim ayyyy deli olucam bide oda benden hoşlandı o niye bana ulaşmaya çalışmıyor diye düşünüyorum.
     
  12. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : RAPUNZELL
  13. RAPUNZELL

    RAPUNZELL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2007
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    canım henüz adını bulamadım ama bu çok iyi fikir nasıl bulucam mynetten adına göre arama motoru falanmı var.
     
  14. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : RAPUNZELL
  15. RAPUNZELL

    RAPUNZELL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2007
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    hadi kızlar nolur ya ahmet amcaya nasıl sormalıyım onun kim olduğunu bir akıl verin benimki onunla gitti sanırım düşünemiyorum
     
  16. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : RAPUNZELL
  17. EU1

    EU1 Guest

    ahmet amcana sen onun kim olduğunu sor mesela şu şekilde sorabilirsin

    sanki o yolda giderken birşey düşürmüşte farketmemiş sende onun düşürdüğü şeyi
    almışsın arkasından seslenmişsin ama duymamış gibi yapıp
    ahmet amcana onun adı ne diye sorup
    o ne yapacaksın adını derse birşey düşürdü deyip bunu ona vermem gerekli diyeceksin
    yada sende unuttuğu birşey varmış gibi yapacaksın

    ahmet amca derseki ben veririm yok olmaz benim vermem gerek aklım kalır gibi
    yalanlar uyduracaksın

    bu şekilde öğrenebilirsin

    yada dediğin gibi bu ahmet amca biraz cahil birisiyse onun adını sorup
    ne yapacaksın derse özgeçmiş hazırlamama yardımcı olacaktı veya istiycam de
    ama o özgeçmişin ne olduğunu bilir o yüzden bu öz geçmiş kelimesini ingilizce olarak kullan
    ki adam bu kızın onunla gerçekten işi var diye düşünsün

    ama birinci söylediğimi yaparsan şu düşürme işini hani işin rat gitmez ise ve o kişi
    ben birşey mi düşürmüşüm diye gelip sana sorarsa evet deyip herhangi birşey göster
    yok ben düşürmedim derse sende benmi yanlış gördüm acaba sen düşürdün gibi geldi falan de

    hatta bu düşürdüğü şey para olsun
     
  18. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : RAPUNZELL
  19. EU1

    EU1 Guest

    bu kişi o amcada kalmıyormu oraya misafirliğemi gelmiş

    evinin adresini de öğrenirsen ismini öğrenebilirsin