ne yapsam olmuyor yardım edin!!!

Konusu 'Sevgini Haykır' forumundadır ve elif xsxahin tarafından 28 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : elif xsxahin
  1. elif xsxahin

    elif xsxahin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benden yaşça baya büyük evli kuzenimi 4yıldır seviyorum..belkide imkansızlığını bildiğim için ona kavuşmadığım için bu kadar aşığım ama ne yapacağımı bilmiyorum..herkes bu durumuma ya gülüyo ya da sacma buluyoo ne yapmalıyım
     
  2. 28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : elif xsxahin
  3. bu yaşlarda yani muhtemelen yaşın küçük böyle saplantılar olabiliyor
    biraz etrafına bak yaşına uygun özelliklede bekar birini bulursun
     
  4. 28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : elif xsxahin
  5. derman

    derman Gökkuşağı istiyorsan ;yağmura katlanmalisin. Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.141
    Beğenildi:
    1.558
    Ödül Puanları:
    163
    kuzenin biliyor mu tam bir aşk faciyası. bence sen bu yoldan geri dön. zaten evliymiş birde kuzenin yani. :dilcikar:
     
  6. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : elif xsxahin
  7. Kurkmantolu

    Kurkmantolu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.699
    Beğenildi:
    250
    Ödül Puanları:
    153
    biraz agır konuşucam ama sizin gibiler yüzünden evli ailelerinin yuvaları yıkılıyorr.. dünyanın sonu geldi.. bekar erkekmi kalmadı dünyada..
     
  8. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : elif xsxahin
  9. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    nefis terbiyesi diye bişe var.öyle kendini bırakıp arabask takılan kendinden bi haber insanlara sinir oluyorum.ben anneme hep,şöyle derdim.''ben kendimi sakıncam ilk güzel bakışımı,ilk bi erkeğin elini tutuşunu,ilk kendimi bırakışımı eşime saklıycam.Allhtan tek isteğim benim karşıma hayırlısını çıkarsın.''ve sonuç eşime aşığım.rüya gibi nişanlılık geçirdim ve vicdanım rahattı.insan isterse duygularını kontrol edebilir.ansızın aşk hikayeleri palavradır bence.böyle kendini kaptıranlar hep ikinci kadın olmaya mahkumdur.tabi benim sözlerim evli erkeklere göz dikenlere bilmem anlatabildim mi:enbuyukkk:
     
  10. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : elif xsxahin
  11. esraaaa86

    esraaaa86 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    birincisi bi insan kuzenine o gözle nasıl bakar.. hadi onu geçtim ikincisi adam evliii.. allah ıslah etsin ne diyimmm.. yaaa böyle kızları gördükçe artık kadınlardan tiksiniyorumm başka erkekmi kalmadııı arkadaşımm.....
     
  12. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : elif xsxahin
  13. tatlicadiarzu

    tatlicadiarzu O Bir Dadas Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.107
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    ben bu filmi görmüştüm daha evvel sankikaydirigubbakcemile
     
  14. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : elif xsxahin
  15. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.260
    Beğenildi:
    17.070
    Ödül Puanları:
    488

    evli bir insana bile bile aşık olmak her halde şuursuzluk ister:icecream:

     
  16. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : elif xsxahin
  17. ilona

    ilona psikolocik deli Pro Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2006
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    348
    tez zamanda allah akıl fikir versin :kahve:
     
  18. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : elif xsxahin
  19. esraaaa86

    esraaaa86 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    çok sinirlendim valla.. zaten başıma ne geliyosa yine bayanlardan geldii.. eger bayanlar biraz kendine çeki düzen versee kimse üzülmezz... amaa yokk nerdee gider özellikle evli erkeklereee takılırlarr .. ayıp ayıppppppp:eek:klava: