ne yaptıysam olmadı göbeğim çatladı diyenler :((((

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve adescik tarafından 12 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : adescik
  1. adescik

    adescik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam kızlar sürmediğim yağ,krem, lierac aklınıza ne gelirse kullanmama rağmen 32. haftadan itibaren sürekli karnım çatlıyor morelim çok bozuk verdiğim paralaramı yanayım
    şaşırdım.. şuan 35. haftadayım ve artık çatlamayı önleyemiyorum benim gibi olanlar varmı
    ne yapıyorsunuz :1no2:
     
  2. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : adescik
  3. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben hep unutuyordum krem sürmeyi doktorum çatlamak genetik ve su içmeye bağlı diyordu.günde en az 2 litre su içecekmişsin
     
  4. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : adescik
  5. adescik

    adescik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    günde yaklaşık 2 litre suda içtim... ama sanırım genetik bir durum ne yapsan çatlıycaksa çatlıyor
     
  6. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : adescik
  7. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.797
    Beğenildi:
    38.115
    Ödül Puanları:
    463
    valla canım bildiğim birşey var ki çatlayacağın varsa çatlıyorsun ne yaparsan yap. önüne geçilmiyor malesef. ama sanaırım aldığın kiloyla da alakası var. mesela ben ilk hamileliğimde 30 haftada 8-9 kilo almıştım aşırı çatladım şöyle böyle değil. ama bu hamileliğimde 30 haftada 4 kilo aldım henüz çatlağım yok. ama eminin 1-2 haftaya başlayacaktır, çünkü arkadaşın dediği gibi genetik bir durum illa ki çatlanıyor.
     
  8. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : adescik
  9. ayshe85

    ayshe85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    580
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ewet cnm malesef bende ılk hamıleleiğimde senın gıbı oldum.malesef ne yaparsan yap engelleyemıosun.çatlayacagı varsa catlıo.şimdi 2. bebegıme hamıleyım fakat daha 3 haftalık yanı ne olacagını tahmın bıle edemıyorum.ama moralını bozma cnm.saglık olsun.yapacak bi şey yok
     
  10. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : adescik
  11. paradises

    paradises Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    387
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    valla bende 35e girdim..bir haftada çatladım adescim...bende senin gibi neler neler sürdüm.çatlıcaksan kaçış yok...annem 5 tane doğurdu genç kız gibi hiiiiç çatlağı patlağı yok...bünyeyle alakalı....anlamadım gitti....
     
  12. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : adescik
  13. adescik

    adescik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet kızlar kesinlikle genetik artık şunu sürdüm,az kilo aldım,2 -3 litre su içtim çatlamadım diyenlere inanmıyorum bu bünyeyle ilgili bir durum...ben 12 kilo aldım çok aşırı değil , su içtim, yağın envai çeşidini sürdüm hala devam ediyor napalım bebim için değer diyorum kollarıma alınca inş. hiç önemi kalmayacak
     
  14. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : adescik
  15. gurcan06

    gurcan06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    492
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım bu ırsi bişey eğer annende olmussa sende de oluyor ben günde 3 kez de kremledim cok suda içtim hiçbir faydası olmadı heryerim catladı malesef olunca önüne gecemezsin :KK43:(
     
  16. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : adescik
  17. bilge711

    bilge711 Asyaaammm iyi ki varsın.. Üye

    Katılım:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ben de 34. haftamdayım ve düne kadar çatlamadım diye seviniordum.Aynada kırmızı ve mor çizgileri görünce şok oldum,ben de sizdenim..:sinifsinif:
     
  18. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : adescik
  19. paradises

    paradises Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    387
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    zaten 33 haftan bitince başlıyosun çatlamaya.....bi anda çıkıveriyorlar....olsun be bebişlere değer...kocamda dert etmiyo benim kadfar...varsın çatlasın naaaaaaapıyııım....