ne zaman bizde hamile kalacazzz

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve gxuxlsu tarafından 16 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : gxuxlsu
  1. gxuxlsu

    gxuxlsu sifaa nın yazdığından :) Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.469
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlarrr biz ne zaman anne olacaz vallahi bazen canım çok sıkılıyorrrr:1no2:
     
  2. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : gxuxlsu
  3. yasemin 1

    yasemin 1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2007
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Bende anne olmayı çok istiyorum.Herkes çocukları ile gezerken o kadar hoşuma gidiyorki bir gün bende onlar gibi olabilecekmiyim acaba diyorum.Allahım hayırlısı ile versin hepimiz de sonunda mutlu oluruz inşallah.hem bence biz anneliğin kıymetini daha iyi anlarız.bi bebeğe hasret kalmak çok zor.allah ım inşallah herkese anneliği yaşatır.:KK46:
     
  4. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : gxuxlsu
  5. gxuxlnazlxix2

    gxuxlnazlxix2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar selam ben daha önce çalışıyordum bu tür sitelerle işim olmazdı daha doğrusu fırsat olmazdı.şuan bol bol dertleşecek biri daha var aranızda.
    benim sorunum erken yumurta yetmezliği.
     
  6. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : gxuxlsu
  7. gxuxlnazlxix2

    gxuxlnazlxix2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    yasemin ve gülsu sorununuz paylaşabilirmisiniz
     
  8. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : gxuxlsu
  9. daisy16

    daisy16 daisy16 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Allahım inşaalllah bize de nasip edecek.Ben de ilk aşılama yaptırdım şimdi sonucunu bekliyorum inşaallah hayırlı haber alırım.Bizimde kucağımız boş kalmıycak gülsu inşaallah sen hiç sıkma canını
     
  10. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : gxuxlsu
  11. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    allah en kısa zamanda sizlerede nasip eder inşallah arkadaşlar..
     
  12. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : gxuxlsu
  13. BAYAN MERAK

    BAYAN MERAK 76 dan 60 a uzun yolculuk Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar Birbirimize çok Dua Edelim Veeeeee Sabir Sabredelim Vardir Bi Vakti Saati
     
  14. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : gxuxlsu
  15. gxuxl, beyazgxuxl

    gxuxl, beyazgxuxl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    191
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    daisy inş. aşılaman tutar .benimde malesef sorunum aynı.6 yıl oldu evleneli.27 yaşındayım ama bebeğimiz yok.sıkıntıdan saçlarım beyazlıyor.ilk aşılamam negatif sonuçlandı
     
  16. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : gxuxlsu
  17. tuba_cxuxneyt

    tuba_cxuxneyt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sabır etmek çok zor ama elimizden bişey gelmez allahım hayırlısını versin hepimize
     
  18. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : gxuxlsu
  19. gxuxlnazlxix2

    gxuxlnazlxix2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    :KK46:selam arkadaşlar ben de 1 yıllık evliyim malesef erken menepoz dedi dr çocuk olmaz dedi fsh hormonu 133 tavana vurmuş. ne yapcam kızlar ayrıca adet hapla oluyorum
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.