ne zaman doğurucamm???

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve olric tarafından 8 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : olric
  1. olric

    olric Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar 40+1 günlük hamileyim..ne nst'de sancım çıkıyor..ne bebek kanala inmiş,ne nişan geldi ne başka bişey...nasıl doğurucam ben yaa...aslında kasılmalarım da oluyor ama...yani gün içinde 10 kere falan karnım kasılıp sertleşiyor o ara belime ve aşağıya doğru hafif ağrı oluyor ama geçiyor ve düzenli de değiller...bu sancı nasıl bişey ve doğumu yaklaştırmanın bir yolu var mı? bilen varsa noluur söylesin???
     
  2. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : olric
  3. EU1

    EU1 Guest

    doğumu yaklaştırmaya falan çalışma cnm.sabırlı ol sancın başladıysa zaten sen hissetmesende rahim açılıyordur...bi kaç güne kalmaz doğurursun...ALLAH bir avazda kurtarsın cnm...
     
  4. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : olric
  5. Prm.Oznur

    Prm.Oznur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    763
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ALLAH HAYIRLI DOGUMLAR NASİP ETSİN CANIM DAHA BEKLE BAKALIM 41 HAFTAYA GELDİNMİ DR GÖRÜŞ AGRILARIN BAŞALMIŞASA YAKIN DEMEKKİ BENİM HİÇ AMA HİÇ AGRIM OLMAMIŞTI DİREKT SUYUM GELDİ. SENDE SUYUNUN NİŞANININ GELMESİNİ AGRILARININ SIKLAŞMASINI 5DK ARAYLA OLMASINI BEKLE EGER BU ŞEKİLDE OLURSA YADA ŞİKAYETİN OLUNCA HASTANEYE GİDERSİN . DOGUMU YAKLAŞTIRAN BİR YOLDA YOKK EN AZINDAN BEN BÖLE BİŞEY DUYMADIM kaydirigubbakcemile3 BEBEGİNİ SAĞLIKLI BİRŞEKİLDE KUCAGINA ALMAN DİLEGİYLE . HAYIRLI OLSUN :nazar:a.s.
     
  6. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : olric
  7. olric

    olric Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.....
     
  8. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : olric
  9. inciboncuk

    inciboncuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    canım seni çok iyi anlıyorum bu bekleyiş çok zor ben 40+3 de sancılarım başlayarak hastaneye gittim ve doğurdum benim de suyum ya da nişanım gelmedi biliyorum demesi kolay ama sabret telefonunu da kapat ben öyle yapmıştım çünkü ne o hala doğurmadın mı lafından bıkmıştım allah kolaylık versin:)
     
  10. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : olric
  11. denevst

    denevst Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    701
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bu kadar beklemışsın bırde bakarsın bebegın kucagında allah hayırlı dogum nasıp etsın bütün gebe bayanlara
     
  12. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : olric
  13. olric

    olric Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet aynen öyle..bugün arayan arayanaydı zaten...hepsine yok doğurmadım hala demekten fenalık geldi...iyice stres olmaya başladım..bakalım hayırlısıyla doğsa da....
     
  14. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : olric
  15. misskokulumm

    misskokulumm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.697
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    148
    canım sakın sabırsızlık yapma yengem 42. haftayı doldurduktan sonra yaptı doğumu bebeğin sağlıklı olsun da gerisi boş Allah hayırlısıylı kurtarsınişallah
     
  16. 8 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : olric
  17. keri34

    keri34 derinin annesi Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.724
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    canım bende 40. haftamda dogum yaptım sezeryanla dogurdum.nst tede sancı cıkıyordu.ama ben hıc hıssetmedım.acılmada olmamıstı hıc.sonunda bebegımın kalp atısları yavasladıgı ıcın sezeryanla doguma aldılar.eger bekleseydık ne zaman dogardı bılmıyorum.ama hıc sancım gelmeden dogurdum.
     
  18. 9 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : olric
  19. Ansaneri

    Ansaneri мιηιк кє&#8 Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    804
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım yaa ne zordur o günler bilmemmi 40+6 da doğum yaptım, yine doğuma almıyorlardı da akıntım çok sulu bir kıvamda geldiğinden suyumun sızıntı yapabileceğini düşündüler. sende sabret bana son günler amaçsız yaşadığım günler gibi geliyordu, evet bide her arayanın ne nazlı kızmış bu, gelmedimi halen diyenler, orası bişe anlamıyo sen başka hastaneye git (ÇAPA) ama sonunda geliyo hiç telaşlanma sabırla bekle vakti geldimi zaten onu daha fazla orda tutamazsın :) allah hayırlısıyla kucağını almayı nasip etsin sen de bu güzel duyguyu yaşa..