Ne zaman koca göbek olucağız?

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve Karagxoxzlxux tarafından 23 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  1. Karagxoxzlxux

    Karagxoxzlxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    239
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya kızlar kızlar 11 hatalık hamile olamak nekadar zor işmiş göbeğimiz varmı desem yok eski kıyafetlerimizi giysek desem olmuyor e hamile kıyafeti giyelim ozaman desem yok ada olmuyor artık aynaya baktığımda kocaman uçuklu bir dudağım 3 kilo almış kalçalarım ve milyonlarca sivilcem var ve hala bebeğimin cinsiyetini öğrenmem için kocaman 1 ayım var offffffffff :çok üzgünüm: ve buaralar herşeye ağlıyorum bugün abimin kızı 23 nisanda kelebek oldu ve gösteri yaptı beni görseniz nasıl ağlıyorum ay manyadım iyice galiba
     
  2. 24 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  3. aryener

    aryener Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2008
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende 11hafta 3günlük hamileyim henüz kilo almadım.hiç bulantımda olmadı.bazen kendimi hamile değilmişim gibi hissediyorum inan.ve bende en kısa zamanda karnım büyüsede hamile olduğumu bilsem diye düşünüyorum.bende nezaman büyür bilmiyorum ama artık yavaş yavaş büyümeli.3 ay bitiyo artık.
     
  4. 24 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  5. demirberk

    demirberk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ben de size katılıyorum kızlar ben de bugün 12.haftama girdim şükürler olsun,hamile kaldığımdan beri aşağı yukarı 1 kilo aldım,eski kıyafetlerim oluyor ama oturunca rahatsız ediyor,bu karınla hamile kıyafeti almaya bi türlü gidemedim bi hafta daha geçsin gibilerinden geçiştiriyorum karnım büyüyecek yaa,çünkü mağazaya gittiğimde koca göbişli bayanları görünce kendimi hamile değilmiş gibi hissediyorum,inşallah haftaya alıcam ama yeter artık di mi:dance::KK46:
     
  6. 24 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  7. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    a.s.benimde 11haftalıklar fakat ikiz:nazar:olduklarını için çabuk belli oldular.bende aksine hiç kilo almadım.doktorda nekadar güzel diyor kilo almamama.böyle gitse iyi sonradan alırım ....
     
  8. 24 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  9. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    daha erken canım ya kıyafete.benimde aksine kendi kıyafetlerim çok büyük geliyor.giyemiyorum.ben bi kilo alsam daha onları giyeceğim.
     
  10. 24 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  11. brooke

    brooke Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    169
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    mrb karagözlü anlattıklarına bakılırsa karagözlü bi kızın olacak. tabi sana benzerse gözleri. Allah bilir ama diyolar ya kalça genişlemesi sivilce falan kız hamileliğinde olur diye. hadi hayırlısı bakalım. ben ilk öğrendiğimde 1 kilo almıştım sonra hiç kilo almadım. kıyafetlerimin hepsi oluyo ama göbek kısmını rahatsız ediyo düğme açmak zorunda kalabiliyorum üstelik hiç göbeğim çıkmadığı halde. bi de en çok külotlu çorapların bel kısamı rahatsız ediyo. çok acele etmeye gerek yok hamile kıyafeti için zaten 4. aydan sonra göbek belli oluyormuş. ama ben de çok hevesleniyorum göğüs altından bollaşan bluzleri falan görünce. sevgiler
     
  12. 24 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  13. pamukum1

    pamukum1 iyiki varsın meleğim Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    670
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    bende kilo almadım hatta kilo verdim ama pantolonlarımı giyemiyorum cünkü kilo vermişde olsam göbeğim cıkıyo biraz şuanda bebeşim çilek kadar onun sıvısı rahimin genişliği diye düşünürsek normal sanırım pantolonlarım sıkıştırıyo benim bebişim sol tarafımda sağ tarafıma yattığım zaman sarktığını hissediyorum ve geriliyo orası yartık babamıza sırtımızı dönüp yatıyoruz izin vermiyo anlamadım benimi ondan kıskanıyo onumu benden bücürük 10+5 deyiz bizde kıpır kığır eller kollar bacaklar sürekli hareketli hiç beklemedik hareketlerini görmek için arada zıplıyor sıpa
    Benim mide bulantılarım cok kötü hiç birşey yieyemiyorum 2 gece hastanede kaldım serumla beslendik biraz haftaya 12. haftamızda olucaz inşallah gecer bulantılarım artık Bebişim beslensin o sağlıklı olsunda önemli değil hiç birşey
     
  14. 29 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Karagxoxzlxux
  15. SAPHIRA

    SAPHIRA Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    11.726
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    198
    Konu güncelliğini yitirdiğinden yoruma kapatılmıştır.Mutlu paylaşımlar...a.s.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.