neden düşük.....

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve DNMS79 tarafından 3 Ekim 2007 başlatılmıştır.

    3 Ekim 2007
    Konu Sahibi : DNMS79
  1. DNMS79

    DNMS79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    okuyanlarınız bılır ben dort haftalık hamıleyken kanamam basladı doktor dusuk tehdıdı var dedı progestan verdı dınleneceksın dedı ve allaha sukur kanamam durdu.ben nette arastırdım eger dollenen yumurtada bır problem yanı anormallık varsa metobolızma kendılıgınden dısarı atarmıs yanı kendılıgınden dusuk olurmus.bu kullandıgımız progestoron hormonu ıse embrıyoyu yanı yuzde yuz dusuk olabılecek embrıyoyu bıle rahımde tutabılıyormus.sımdı benım merak ettıgım allah korusun bebegım saglıksızmıydıda acaba kanamam oldu.doktora sordum saglıklı dedı.tabı ultrasonla baktı.yanı sadece ultrasonla nasıl saglıklı oldugunu anladı.bılgısı olan varmı kızlarrrrrrrrr....ayrıca ben su an 7 hafta 5 gunluk hamıleyım.
     
  2. 3 Ekim 2007
    Konu Sahibi : DNMS79
  3. EU1

    EU1 Guest

    canım yazdıkların doğru ama doktorun iyi dediyse hiç korkma için rahat etmiyorsa başka bi doktora daha görün
    benimde ilk bebeğim düştü bana progestan falan vermedi doktorum demekki bişeylerden şüpelenmiş sende bişe yoktur içini ferah tut takma kafana bol bol dinlen 9 ay boyunca kanaması olanlarda var canım
     
  4. 3 Ekim 2007
    Konu Sahibi : DNMS79
  5. snookie

    snookie Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.506
    Beğenildi:
    130
    Ödül Puanları:
    153
    seninle aynı durumdayız bunun sağlıksız olmasıyla alakası yok canım içini ferah tut sadece bebeğin sana tutunması için kullanılan bir ilaç ben 3 ayım bitene kadar kullandım bak aşağıda görüldüğü üzere 7 ayımıza kadar geldik sağ salim içini ferah tut....
     
  6. 3 Ekim 2007
    Konu Sahibi : DNMS79
  7. DNMS79

    DNMS79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah bişey olmaz bende atlatırım şu üç aylık donemı....
     
  8. 3 Ekim 2007
    Konu Sahibi : DNMS79
  9. çikolatalxix_sxuxt

    çikolatalxix_sxuxt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    467
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    ben de günde 8 tane içtim progestan kanamam dursun diye...oğlusumuda doğurdum gayettte sağlıklı masallah.....
     
  10. 3 Ekim 2007
    Konu Sahibi : DNMS79
  11. DNMS79

    DNMS79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cok sevındım ya cokkkkkkkkk sagolun...............
     
  12. 3 Ekim 2007
    Konu Sahibi : DNMS79
  13. sevgiyle

    sevgiyle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    onunla hiç alakası yok bizim bi tanıdığımızın 9 ay boyunca kanaması oldu ama bebişi çok sağlıklı doğdu şimdi üniversiteye gidiyor aklına öyle kötü şeyler getirme
     
  14. 3 Ekim 2007
    Konu Sahibi : DNMS79
  15. feza

    feza Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2007
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba benimde ilk bebeğim düştü doktor hcg degerinden düşeceğini anladı ve progestron vermedi ve birkaç gün içinde bebeğim düştü. şimdiki hamileliğimde ise ilk 7. haftamda kanamam geldi doktor ultrosondo baktı düşük tehliken var dedi progestron ilcını verdi birde düşük iğnesi yaptı yani doktorlar hangi bebeğin sağlıklı olduğunu biliyorlar %100 olmasada ona göre ilç veriyorlar sen gönlünü ferah tut
     
  16. 3 Ekim 2007
    Konu Sahibi : DNMS79
  17. Mev*Can

    Mev*Can Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    7.380
    Beğenildi:
    72
    Ödül Puanları:
    0
    valla bende 3 aya kadar kanamalıydım..progestan kullandım..doktor bi sorun yok vücut bazen düşük olmasada adet göremediğiniz için oluşan pis kanı dışarı atar demişti..bazende hormon eksikliğinden kanama olur demişti..sağlıksız bebek haplada olsa tutunamaz herhalde..
     
  18. 4 Ekim 2007
    Konu Sahibi : DNMS79
  19. yeliz dolgan

    yeliz dolgan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    üzülme sakın benim de kanamam oldu ve ben de progestan kullandım. bebeğim çok şükür sağlıklı. doktoruna güven bence.