neden terkedildim?

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve ÇXIXXGXDEM 33 tarafından 15 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ÇXIXXGXDEM 33
  1. ÇXIXXGXDEM 33

    ÇXIXXGXDEM 33 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    herşey gerçekten dört dörtlük giderken ona bana böyle bir aşkı yaşattığı için teşekkür ederken nişanlanmamıza sadece 2 ay kalmışken herşeye bu kadar yaklaşmışken onun aşkından eminken ve o benim ne kadar sevdiğimi bildiği halde neden terk etti beni sensiz yaşayamam son aşkımsın sen diyordu bana ailesi gelinim diyordu herkese nişanlım diye tanıtıyordu terk etmeden bi hafta önce bile en yakın arkadaşlarıma bana olan aşkını evlenince nasıl bi evde oturmak istediğimizi anlatmış ve 28 mart sabahı bana olan aşkını tekrar tekrar anlatırken öğlen kavga edecek bi sebep buldu ve ben artık uğraşamıyorum ara verelim dedi ayrılmakmı istiyorsun deyince evet dedi iyi dedim bitti o zaman aramadım sormadım gerçekten ara vermek istemiştir diye ama 3 gün sonra beni gördü ve slm bile vermedi görmemezlikten geldi msj attım iç yakışmadı sana bu kadarmıydı diye hani ara deiştin dedim ve o bana benim hayatımdan komple çıktın yoksun artık dedi daha öncede gitmişti benden ama 3 ay sonra geldi o 3 ay cehennemdi benim için ama daha sonra yine gördü beni yine slm vermeden çekip gitti ve 2 gün önce abisinin düğünü vardı davetliydim ama gitmedim sırf kendi üstüne almasın diye ve kuzeni eğer çiğdem gelirse barışacaklar herşey gelmesine bağlı demiş ama pişman değilim çünkü bu defa bana gelsin istemiyorum pişman olsun ama ben kabul etmiyim çünkü ben ona çok fazla değer verdim ve ayrıca ayrı bi konu onun msn şifresi vardı bende ayrılmadan önce kadınım diye kayıt etmişti ayrıldıktan sonra girdim baktım şifresini değiştirmemiş ve beni hayımdan çıkardım snei olarak kayd etmiş ve herkes pişman olacak diyor seni hala seviyor diyorlar peki beni bu kadar severken neden terk etti beni neden gitti benden geri gelmesin ama pişman olsun hemde çok çünkü o ikimizin hayatını mahfetti senağlama
     
  2. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ÇXIXXGXDEM 33
  3. glsh85

    glsh85 Guest

    bu işi ıcın bı iş var ama ne ?
     
  4. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ÇXIXXGXDEM 33
  5. redlowe

    redlowe Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    396
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    banada öyle geldi bu arada arkdaşım ne kadardır birlikteydiniz??
     
  6. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ÇXIXXGXDEM 33
  7. tramissu

    tramissu göbiş değl artık bebiş :) Pro Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.974
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    gercekten cok üzüldüm arkadaşlarında dediği gibi bişiy war ama ne ???
    ya uzulme ama büyü falan olma ıhtımalı warmı sence o geldı ılk aklıma benım ben cok korkarım oyle seylerden de
    yada cekemeyenler falan düşman falan ???
    kac yasında bu arada eski sewgilin ???
     
  8. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ÇXIXXGXDEM 33
  9. gulkurusuu

    gulkurusuu güzel günler, bizi bekler Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.619
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    acaba evlenmekten korktu mu.ıssız adam trıbı mı bu acaba.sen de uzerıne duşmeyınce pişman oldu dugune gelsın barışalım falan dedı. öncelıkle sana aferım tatlım. sessız sedasız susnuş onurunu ayaklar altına almamışsın. senın bır suçun yok kı giden o, kusen o, barışmak ısteyen o.... once senın kalbını kazanmak ıçın cırpınsın bırak. bu kadar tutarsız bır adamla evlenılmez, burnunu surt barışacaksan da öyle barış derım.

    ınsan ayrıldıgı zaman nedenlerını söyler, karşılıklı konuşulur bıter. bu nasıl bır tutum böyle anlamadım?
     
  10. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ÇXIXXGXDEM 33
  11. Princess

    Princess Guest

    iyi hissettirir mi bilmiyorum ama düğüne gitsen de gitmesen de o eğerki barışmayı düşündüyse barışmak için her şeyi yapar..
    sen gitmeyince iyice bozulur bu sefer başka bir plan yapar..
    umarım barışırsınız altındaki sebep ney bilemedim bende, önemli olan barışın mutlu olun çözülsün de bunlar.. sebebi geride kalsın.. bir seferlik hatası olarak görür affedersiniz..
     
  12. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ÇXIXXGXDEM 33
  13. niltt

    niltt N & G... 24.05.09 Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    68
    Ödül Puanları:
    153
    1sene sonra güler geçersin eminim...hiç üzülme kafanı sakın takma olur mu,ah et yeter...öyle güzel buluyolar ki belalarını,bir genç kızın ahını aldıkları zaman...
     
  14. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ÇXIXXGXDEM 33
  15. charming

    charming Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.376
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Konu başlığınız neden terkedildim ?
    Bu ilk olmamış ki adam daha öncede bırakıp gitmiş sizi 3 ay sonra geri dönmüş sizde kabul etmişsiniz.
    Sizi gördüğünde selam vermeyip görmemezlikten geliyormuş,artık uğraşamıyorum seni komple çıkardım hayatımdan demiş...
    Ne bu afra tafra ya ?
    Bu davranışları için çok fazla cesaret vermişsiniz ona,ki hala neden terkedildim diye soruyorsunuz.
    Sorgulamayı bırakıp kendinize değer vermeye başlayın artık.
    Böyle biriyle birde evlenmeyi düşünmüşsünüz.
     
  16. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ÇXIXXGXDEM 33
  17. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    bana kalırsa ,o bir tartışmada ,küsüp,3 ay kadar konuşmayıp,karşındakine acı çektirmeye çalışan ,onu epey üzdüğünü anladıktan sonra ,barışan çocuklara benziyor...
    biraz çocuk kaprisi var onda.. nasılsa beni seviyor,döndüğümde kollarını açıp beni karşılayacak diye düşündüğünden ve sizden emin olduğundan,bunu yapıyor. bu kaprisi. bence, dönerse, ,sizde biraz burnunu sürtün,hemen affetmeyin. eğer bu fikrim doğruysa,siz ,bunu yaparsanız,yani hemen affederseniz,alışın, bu davranışına. hep yapacaktır...
     
  18. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ÇXIXXGXDEM 33
  19. Marmelat

    Marmelat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Artık bu saatten sonra hiçbirşeyin sebebini sorgulama.Neden gitti,niçin gitti,ne oldu bunları sorgulamak kendine hesap sormak inan sana hiçbir şey kazandırmayacak zaman kaybından başka.
    Zaten artık dönse bile senin için hiçbir anlam ifade etmemeli,dönse ne dönmese ne sana bunları yaşattıktan sonra.
    İnna dönse bile en fazla 5 ay sonra olacağı aynı,seven bir insan ama gerçekten seven bir insan üzmeye kıyamaz kaldı ki ayrılmak ne demek.
    Sen bu adamın sevgisine inanıyor musun?
    Hayat dönme dolap gibidir inan ki eden bulur.
    ALLAHINA sığın,onun adaletine inan ve sana tek tavsiyem bol bol dua et.
    İçinde huzuru bulacaksın.