Nedir bu?

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve gamzeliyarim tarafından 31 Mart 2010 başlatılmıştır.

    31 Mart 2010
    Konu Sahibi : gamzeliyarim
  1. gamzeliyarim

    gamzeliyarim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2010
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    birkaciniz benim sorunlarimi biliyor. bu yüzden mi bilmiyorum, daha öncede farkina vardim ama bu bölümü yeni buldum. neyse ben sürekli uyumak istiyorum uyuyorum kalkinca hic uyumamis gibi uyaniyorum yorgun oluyorum. uyandigimda yine uyudum gec oldu, birsürü isim var diye kendime kiziyorum daha cok strese giriyorum. sürekli unutuyorum mesela mutfaga gidiyorum ne icin gittigimi unutuyorum. sonra tartistigimizda mideme tam göbeimin üstünde saplantilar oluyo, midem bulaniyo, agrim oluyo. hatta bazen sanki adet dönemindeki gibi agrilarim oluyo kafam dönüyo. ilk basta anlattigim herkes hamilelik belirtileri gibi dedi ama degil kesinlikle. unutkanlik cokta olmasa yine var, masabasinda calisiyorum öyle bedensel yorulmuyorumda neden bu bitkinlik bilmiyorum. kafamda cok cok seyler dolasiyo cok sey düsünüyorum. canim hic birsey yapmak istemiyor, ne sacima ne kasima gözüme bakasim gelmiyo hatta bazen dus bile alasim yok. bu bir hastalik mi? ne bu anlamiyorum. mafoldumben
     
  2. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : gamzeliyarim
  3. Slogan

    Slogan dolaşayım damarlarında... Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.974
    Beğenildi:
    522
    Ödül Puanları:
    188
    banada oluyo zaman zaman uyudukca uyusasim geliyo sanirim depresyon belirtileri
    disari ciktikca kendimi iyi hissediyorum
    sizde biraz zorlayin kendinizi atin kendinizi disari insan evde durdukca kafayi yiyo
     
  4. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : gamzeliyarim
  5. gamzeliyarim

    gamzeliyarim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2010
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ama beim esim beni hic biryere yanliz göndermiyo. heryere onunla gitmek zorundayim. annemlere bile göndermiyo beni. her ne yapsam ona göre yanlis. hep evdeyim cünki yine ona göre yanlis birsey yaparim tartisiriz diye disariya gitmek istemiyorum zaten disariya ciksamda eglenceli gelmiyorki.
     
  6. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : gamzeliyarim
  7. beyza 25

    beyza 25 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    276
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    canım evde kendine meşkaleler bul mevsim değişikliklerinde oluyo böyle şeyler geçmiş olsun
    benim eşimde yollamıyodu hiç bi yere şimdi tıngırıma takmıyomvalla helede çocuk oldumu salıyolar iyicene geçicek bu günler takma kafana hayatın tadını çıkar
     
  8. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : gamzeliyarim
  9. sega

    sega Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    257
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    benim eşimde evliliğimizin ilk 6 yılında beni dışarı çıkarmadı çocuklar büyüyünce oda izin verdi artık ama bende psikolojik tahribat oldu tabi bu seferde ben paronayak şekilde ben onu kıskanıp kısıtlamalar yapmaya başladım buda evliliğimizde sorun oldu bu belirtilerde normal değil coktora git bence eşinide götür ikiniz birlikte tedavi olun bunu sana yapmasına izin verme oturup konuşun insan yalnız kalınca hasta oluyor çünkü yalnızlık sadece ALLAHa mahsus ALLAH insanları bu yüzden çift yaratmıştır
     
  10. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : gamzeliyarim
  11. gamzeliyarim

    gamzeliyarim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2010
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    dogru diyorsun gidelimde doktora gitmiyorki. ben bi ara randevu aldim gidecez tamam dedi. gün geldi beni bile yollamadi. benim ihtiyacim yok sen gidersen git dedi. gidecektim sen delimisinde gideceksin otur kicinin üstüne. sen akilli hareket etsen böyle seyler olmaz zaten piskologa gerek yok dedi.
     
  12. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gamzeliyarim
  13. sega

    sega Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    257
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    zaten hiçte kabul etmezler canım benim eşimde 14 yıl sonra kabul etti doktora gitmeyi ancak anladı hasta olduğunu ve gerçekten gözle görülür değişim var inşallah sende ikna edersin birde böyle sürekli akıllı ol akıllı ol demiyorlarmı sinir oluyorum zaten akıllı olmasak o evlilik yürümez canım bizim aklımız anlayışımız ve idaremizle yürüyor bu evlilikler bir gün gerçekten çıldıracağız görecekler akıllı olmayı neyse yinede sağlam dur geçecek inşallah tecrübe canım
     
  14. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gamzeliyarim
  15. maviajanda

    maviajanda Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    176
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    unutkanlık,uyku hali,halsizlik,tahammülsüzlük bende de vardı,tiroid eksikliği çıktı,belki sizdede tiroid eksikliği vardır.rahatsızlığınız her ne ise şimdiden geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum.
     
  16. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gamzeliyarim
  17. gamzeliyarim

    gamzeliyarim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2010
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    iki gün iyi olunca ücüncü gün insan kavga emek icin elinden geleni yapar mi ya. bu adamin tavirlari tartismalari beni yedi bitirdi ya. artik her iyi oldugumuz günler korkuyorumki yine tartisacagiz diye yani hic o anin günün tadini cikaramiyorum.
     
  18. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gamzeliyarim
  19. lilyum2

    lilyum2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Anlattıklarınızı çok iyi anlıyorum. Bende buna benzer dönemler geçiririm sıklıkla. Yaşantım düşündüğümün dışında gidiyorsa, insanlarla sorunlarım varsa, düzeltmek için; hem bedenen, hem ruhen çok yıpratıyorum kendimi. Çözüm bulamıyorum genelde. Çünkü diyeceğim tek şey bu noktada...burası Türkiye! Olmuyor, bir türlü kafamdaki gibi gitmiyor olaylar. Eee sonra bu bünye tabi, kaldırmıyor bu kadar gerilimi ve sürekli uyku hali başlıyor. Uyudukça uyumak istiyorum. Doyamıyorum uykuya. Hiçbir şey yapmak istemiyorum. Uyumak beni, kendimi yıpratarak bedenime-ruhuma vereceğim zarardan koruyor aslında. Sizdeki de böyle olmalı sanırım. Bu tamamen psikolojik bir durum ve çözülmesi gerekiyor. Ama bu nokta da ben kitleniyorum...çünkü çözümler sadece bizle olmuyor. Etrafımızdaki herkes yapması gerekeni yapsa herşey yoluna girer. Lakin yargılamak, "problem sensin demek,anormal lik sende" demek hep daha kolay geliyor insanlara. Dolayısıyla uyumak güzel arkadaşım. Yaşasın uyku :))) Her şey gönlümüzce olur bir gün inşallah.