Nefret

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve deryaderya tarafından 2 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    2 Şubat 2009
    Konu Sahibi : deryaderya
  1. deryaderya

    deryaderya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.662
    Beğenildi:
    1.071
    Ödül Puanları:
    148
    Şimdi ağladığım için kendimden nefret ediyorum. Senin sevdiğim için sevden nefret ediyorum.tanıştığımız o günden seni bana tanıştırandan güvenmediğim 6. hissimden nefret ediyorum.
     
  2. 2 Şubat 2009
    Konu Sahibi : deryaderya
  3. EU2

    EU2 Guest

    ne oldu neden ağlıyorsunuz?
     
  4. 2 Şubat 2009
    Konu Sahibi : deryaderya
  5. Kurtlu3lmam

    Kurtlu3lmam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.914
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    hayırdır canım ne oldu?ama ne her ne olduysa haketmeyen biri için sakın ağlama
     
  6. 2 Şubat 2009
    Konu Sahibi : deryaderya
  7. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hep böyle olur zaten
    ağlarsın sonra ağladığın için pişman olursun
    bende pişman oldum şiş gözlerle uyandığım sabahlarıma
    bütün günümü uyumaya çalışarak geçirdiğim o günlerime
    sadece aşk acısı için değil bu :çok üzgünüm::çok üzgünüm:
    hayatın her alanında olabiliyor malesef
    ama canımızı en çok yakan aşk acısı olmuştur herhalde...
     
  8. 3 Şubat 2009
    Konu Sahibi : deryaderya
  9. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.292
    Beğenildi:
    17.133
    Ödül Puanları:
    488
    allah yardımcınız olsun
     
  10. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : deryaderya
  11. EU2

    EU2 Guest

    ne olduysa aranızda ailenin tepkisini falan almadıysan üzülme boşuna...bir erkek içinde rahatını bozma..ağlayıp sızlanma...unut gitsin...
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 25 Eylül 2009
  12. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : deryaderya
  13. EU1

    EU1 Guest

    noldu hayırdır aldatıldınmı canım nedn aglıosun nefret ediosun sakin ol
     
  14. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : deryaderya
  15. nur ummm

    nur ummm Bayılıyorum o gözlere:) Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.439
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Noldu canım anlat acılırsın içine atma ağlamakta güzel rahatlarsın sıkma canını
     
  16. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : deryaderya
  17. keryneia

    keryneia Hera Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    6.619
    Beğenildi:
    4.382
    Ödül Puanları:
    163
    Bende birinden nefret ediyorum.. adamla uzun sure birbirimize hos sozler soyledik, sarkilar gonderdik.. tam duygularimi ogrendigi gunu sonrasi gelip boyle biseyin etik olmadigini soyledi, bi tanidigiyla sozlenmistim.. e be gerizekali simdiye kadar aklin nerdeydi?.. bana bunca yaptigi seyin beni denemek amacli oldugunu soyledi =)... bende bu isin olmadigina sevindigimi zaten boyle bi karakterde olan bi kisiyle yapamayacagimi soyledim..

    yorumu size birakiyorum. Boyle bi kisi icin uzunulmesi bile gereksiz. Sadece yaptigi bu serefsizlige kiziyorum.kötükedihüso
     
  18. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : deryaderya
  19. EU1

    EU1 Guest

    haklısın canım kim olsa kızar küstah şey kendini ne sanıoda hıhhhh yap geçr degmez takmaya bileee eşşolunun:)azımı bozdurcaklar yaw en büyük:enbuyukkk: