Neler oluyor bana?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve darksoulriver tarafından 29 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : darksoulriver
  1. darksoulriver

    darksoulriver Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Belki komik gelebilir size ama paylaşmak istedim.
    Normalde böyle değilimdir ama son 1-2 aydır evde kırmadığım bardak-tabak-fincan vs kalmadı.Anlamadım gitti,neye elimi atsam tuz buz oluyor,kazara yanlışlıkla bişeyleri kırıyorum. Son yıllarda hiç böyle şeyler yaşadığımı hatırlamıyorum.Ama şimdi her gün tıkır tıkır...bişeyler eksiliyor evden.
    Dikkat dağınıklığı mı, nazar mı yoksa başka bir şey mi bilemedim.
    Sizin de başınıza geldi mi böyle şeyler?Çok canım sıkılıyor bu yüzden
     
  2. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : darksoulriver
  3. BenmasMavi

    BenmasMavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.027
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benim de bir zaman sıkça başıma gelmiştir tabak çanak kırma olayları...

    Ben nazara inanan biriyimdir,hemen nazarın çıktığına inanırım.

    Düşen bir bardak yada tabak kırılmadıysa ,kırmak için elimden geleni ardıma komam :nazar: Biraz tuhafım galiba sempatiksalakcinni

    Düşmesine rağmen kırılmadıysa nazarın birtürlü çıkmadığına inanırım,belki saçma ama böyle sempatiksalakcinni
     
  4. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : darksoulriver
  5. darksoulriver

    darksoulriver Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Kırıldığında içim rahatlıyor ama bi yandan da üzülüyorum.Sonuçta yeni evliyim ve misafir yemek takımım,fincan takımımda eksilmeler oldu.Günlük kullandıklarımdaki kırılmalara da her gün bir yenisi ekleniyor :KK43:
     
  6. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : darksoulriver
  7. BenmasMavi

    BenmasMavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.027
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aman kırılsın varsın ,sana bir şey olmasın da gelen mala gelsin.

    Alırsın tamamlarsın eksiklerini...

    Benim de yemek takımımdan çok kırılmıştı valla sempatiksalakcinni
     
  8. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : darksoulriver
  9. Mev*Can

    Mev*Can Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    7.380
    Beğenildi:
    72
    Ödül Puanları:
    0
    normalde kırıp döken bi kadın deilim ama bi şey yanlışlıkla kırılsın devamı günlerce gelir.neden acaba????merak ettim bak şimdi...
     
  10. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : darksoulriver
  11. BenmasMavi

    BenmasMavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.027
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Nazar işte nazar sempatiksalakcinni
     
  12. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : darksoulriver
  13. feen

    feen Sporcu Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    957
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    yani bende nazara ınananlardanım
    evdekı cam yanı pımapen camı kendı kendıne catlamıs olcak ıs degıl,
    aynanın camıda oyle kapkalın ayna ortadan ıkıye catladı
    bilemiyorum ben bu tur olayları nazarla bagdastırıyorum
    ben bol bol sadaka verıyorum, evıme kendıme ve aıleme dualar okuyorum oyle dısarı cıkmaya calısıyorum
     
  14. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : darksoulriver
  15. darksoulriver

    darksoulriver Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Yenisini alırım di mi mavi? Böylece hiçbir şeyde hevesim kalmaz kafamçokkarıştı

    Kırıldığı an donup kalıyorum öylece.Sanki kendimi dışardan izleyen biriymiş gibi, ne yapıyorsun sen diyorum.Parada pulda gözüm yoktur.Allah sağlık huzur versin, hepsi tamamlanır bir şekilde.Ama canım sıkılıyor.Böyle değildim ben yaaa.Çatır çutur,her gün... :bbo:
     
  16. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : darksoulriver
  17. BenmasMavi

    BenmasMavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.027
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Camı dışardan taş atıp kırsaydın kaydirigubbakcemile3
     
  18. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : darksoulriver
  19. darksoulriver

    darksoulriver Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Aynen bahsettiğin durumu yaşıyorum ben canım. Beni tanımlamışsın sanki