neler yememeli?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve B&M tarafından 9 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

    9 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : B&M
  1. B&M

    B&M FB & M & YE Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    9.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar merak ettim bişi var hamilelik süresince neler yememeliyiz ben böğürtlen ve kereviz duydum sizdende cvp bekliyorum:eek:
     
  2. 9 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : B&M
  3. EU1

    EU1 Guest

    sosis salam yememeli,çiğ olan şeyler yenmemeli,aslında yemen gerekenler belli onun dışındakileri yemesen yeterli zatennnn
     
  4. 9 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : B&M
  5. B&M

    B&M FB & M & YE Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    9.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    sosisi salamı pişirip yiyemeyizmi
     
  6. 9 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : B&M
  7. EU1

    EU1 Guest

    canın isterse çok az ben hiç yemedim.sadece bebeğe yararlı şeyler yemelisinn...yani fazla kilo almak değil önemli olan...bebişine yaraması yediklerinin...ben 20 kilo aldım 60 la başladım 80 kiloyıum.kendimi böle tahmin edemezdim ne yesem yaradı bana da bebişe deee
     
  8. 9 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : B&M
  9. dilos

    dilos Guest

    bak canim benim cig et türleini asla yeme bide cok acil FOLIK ASITE basla cok faydali kiyamma ben sana daha cok gencsin benim kizim 20 yasinda ay simdi bi anda onunda hamile kaldigini hayal ettim vede bol bol meyva sebze ye hamur islerinden uzak dur bitanem
     
  10. 9 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : B&M
  11. B&M

    B&M FB & M & YE Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    9.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    doktoruk progestan diye bi ilac verdi bebek iy tutunsun diye görüncemde aynı hastaneye gitmişti onda dotoru bununla folicplus diye bi ilaç vermiş görümcemde ondan artmış dio bunuda kullan iy olur napım?
     
  12. 9 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : B&M
  13. dilos

    dilos Guest

    bence doktoruna sor ne kullancagini ondan artmis diye kullanma öyle seymi olur ya sen doktorun ne derse onu ic bitanem
     
  14. 9 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : B&M
  15. B&M

    B&M FB & M & YE Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    9.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    bende öle dedim zaten o da kötü niyetle demedi zaten de verir sanada kesin dedi ben de bi daha ki kontrolde sorarım bi demiştim sizlerede sorim dedim
     
  16. 9 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : B&M
  17. Kires

    Kires Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.637
    Beğenildi:
    1.220
    Ödül Puanları:
    148
    başlıyorum :konserve ürünler,konsantre meyve suları,sosis, salam ,hamur işleri,margarin ve katı yağlar yerine sıvı yağlar ve zeytinyağını tercih etmelisin.Kafeinli içeçeklerden uzak durmalısın.Karbonhidratı mümkün oldugunca azaltırken protein ve vitamin alımını artırmalısın. Unutmamalısın ki bebegin gelişeceği besin öğelerinin başında protein ve kalsiyum gelir.umarım güzel bir gebelik geçirirsin canım saglıcakla kal
     
  18. 9 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : B&M
  19. Kires

    Kires Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.637
    Beğenildi:
    1.220
    Ödül Puanları:
    148
    merak ettim geri geldim,bir şey sorucam:eek: dr 'un sana sadece progestoronmu verdi? neden folik asit vermedi ki fisfisfis hamile olmayan insanların bile kullanması gerekirken sen hamileyken sana vermedimi yani alalala fisfisfis