Nezaman çerez ve yağli gidalar yesem sivilce oluşuyor

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve fxixrtxixnanxixnkxixzxix tarafından 14 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : fxixrtxixnanxixnkxixzxix
  1. fxixrtxixnanxixnkxixzxix

    fxixrtxixnanxixnkxixzxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.004
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    KIZLAR BEN NE ZAMAN ÇEREZ YESEM YADA KIZARTMA TURLERINDEN VEYA ET YESEM cokacimcoookHEMEN SAATINE SIVILCE OLUŞUYO...:1no2::nazar:..HEM YUZUMDE HEM SIRTIMDA ÜSTELİK KAŞINIYORDA...HERKES YERKEN DOYA DOYA BEN YIYEMIYORUMMMM... BANA BİR ARKADAŞIM MESALA YEMEK YEDIKTEN HEMEN SONRA LİMON İÇERSEN:kahve: BİR ŞEY OLMAZ DEMİŞTİ ..ONUDA DENEDİM FAKAT YİNE OLUŞTU.KİLO PROBLEMİM YOK AMA DOYA DOYA YİYEMİYORUM... MESALA FINDIK FISTIK CEVIZ ÇİKOLATA :icecream:cokacimcoookBUNLAR ÇOK YARARLI AMA 1 TANE BILE FINDIK YESEM HEMEN ANINDA SIVILCE OLUYOR.. ÇOK SEVIYORUMM BUNLARIDA..SİZİNDE BOYLE BİR PROBLEMINIZ VARMI...a.s.
     
  2. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : fxixrtxixnanxixnkxixzxix
  3. fxixrtxixnanxixnkxixzxix

    fxixrtxixnanxixnkxixzxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.004
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146

    canim senin yine az oluyormuşş...ama önüme bir dolu kizartma gelse hayir diyemiyorum..demekki boyle bir problemi olan tek benim..
     
  4. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : fxixrtxixnanxixnkxixzxix
  5. EU1

    EU1 Guest

    bende malesef yagli seyler yiyemiyorum aninda patliyo sivilceler...heleki cerez yiyeli okadar cok olduki ceviz fistik filan cok seviyorum hemde yararli seyler ama iki tane yedigim an sivilce olusuyo,cekirdek hastasiyim misal ama onuda az yemeye calisiyorum..bende biktim artik ufff ve üstelik yagli seyleri seven insanim iste bu yüzden zor senin gibi kizartmaya bayilirim ama mahrum ediyorum iste bazen..
     
  6. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : fxixrtxixnanxixnkxixzxix
  7. Beauty 20

    Beauty 20 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2007
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bendede aynısı oluyor. doğrudüzgün bişey yiyemiyorum:KK43:
     
  8. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : fxixrtxixnanxixnkxixzxix
  9. dertlikxixz

    dertlikxixz hoşgeldin :) Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    748
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bence alerjin vardır kuruyemişe dikkatli yemeni öneririm canım:teselli:
     
  10. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : fxixrtxixnanxixnkxixzxix
  11. uhuvvet

    uhuvvet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    ben de aynı kaderi paylasıyorum :KK43:
    4ay cips yemeden gecirdm cıkmasın diye sırf
    4ay sonunda yedim anında cıktılar :KK43:
    birde benmkiler iltihaplı kırmızı sekilde değil daha kücük cıkıyo ama yinede rahatsz ediyo
    o yuzden sivilcelere karsı olan seyleri denesemde gecmiyo cunku cok asırı büyük ve iltihaplı değil
    ne yapsam ben :KK43: