Nikah İşlemleri İçin Yardım Lütfen

Konusu 'Nikah' forumundadır ve bukettttt tarafından 14 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    14 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bukettttt
  1. bukettttt

    bukettttt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar ben denizlide ikemetgah ediyorum nişanlım istanbulda nikah istanbulda olucak.
    benim burdan yapmam gereken bişey varmı.sağlık raporunu falan ordan berabermi alacağız?burdan almam gereken belgeler neler kıslarrr üff çok soru sordum acil yardım şekerler
     
  2. 14 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bukettttt
  3. Dayf

    Dayf Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba canım alt başlığa bakabilirsin nikah işlemleri diye orda herşey var oku istersen.
     
  4. 15 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bukettttt
  5. bukettttt

    bukettttt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mersi canım çok zor gibi geliyo bu işler ayyy çok pinpiriklendim:)
     
  6. 15 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bukettttt
  7. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    hiç korkma 1 saatte halloluo en azından biz öyle yaptık
     
  8. 15 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bukettttt
  9. bukettttt

    bukettttt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben şunu anlamadım ben denizlide yaşıyorum ama nişanlım istanbulda nikah istanbulda olcak denizli evlenme dairesinde bi işlem yapmam gerekiyormu?
     
  10. 15 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bukettttt
  11. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    canım sen denizlide baglı bulundugun belediyeyi ara cunku heryerde değişiyor mesela benim nikahım mersinde oldu eşim istanbuldan bisürü belge almıstı belediyede evlenebilir raporu vermişti
     
  12. 15 Ocak 2010
    Konu Sahibi : bukettttt
  13. bukettttt

    bukettttt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mersiii cnm insan telaşlanıyo ya ama herşey olur gider öyle demek lazım dmi