Nikah mı yoksa düğün mü?

Konusu 'Düğün' forumundadır ve burcuuzunay tarafından 16 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcuuzunay
  1. burcuuzunay

    burcuuzunay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar 2009 sonbaharda evleniyorum ama nikah mı yoksa düğün mü olsun bir türlü kara veremedim.Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
     
  2. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcuuzunay
  3. Mxixsra

    Mxixsra Paşa nın annesi Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    12.060
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    196
    Canım bu konu hem senin yıllardır ne istediğine daha çok ta maddi duruma bağlı.
    45 gün sonra evleniyorum ben.Genel olarak düğünlerden pek haz etmem,ayrıca düğün salonu-gazoz-kuru pastalı üçlemeli düğünlerden hoşlanmıyorum istediğim düğün şeklide çok külfetli bu nedenlerle sadece nikah yapacağım.
     
  4. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcuuzunay
  5. B&M

    B&M FB & M & YE Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    9.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    valla ikisde güzel oluyo
    sevdiklerimle uzun uzun eğleneyim vakit geççireyim dersen düğün yapın
    yok uuzun sürmesin cok yorilmim dersen nikahtan git
    şahsen ben düğün ile evlendim güzel oldu yimek yedik pasta yidik felan herkesle muhabbet ettim güzel oldu herkes cok memnun kaldı
     
  6. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcuuzunay
  7. burcuuzunay

    burcuuzunay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım ilgin için teşekkür ederim.aslında ben düğün istiyorum ama aşkım düğün istemiyor oynamayı pek sevmezde ondan.onun düşünceleride enim için önemli karar veremedim bir türlü
     
  8. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcuuzunay
  9. eccu

    eccu MeleğimBedenimeHoşgeldin! Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.111
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende hem fikirim mısraaa ile :eek:
     
  10. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcuuzunay
  11. minilya

    minilya BOND GIRL 007 ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.162
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    73
    valla bızde 2009 sonbahar evlenıcez cok ıyı olmus baslık actıgın bızde kararsızız..
    nıkah ıstıorum aslında ben ama askımda dugun olsun dıo bı yandan dugun masrafları cok en uygun salon 2 bın ytl oda bulabılırsen yanı ve 3-4 e kadar cıkıor ve bahsıs mahsıs derkende baya masraf oluor tmm cok guzel bır hatıra oluyor ama..
    dıger yandan nıkah olursa cabuk bıtıyor bı kargasa margasa bıttı gıttı kımse bısey anlamıyor ve yetısemeyenler cok oluyor ama bana en mantıklısı nıkah gıbı gelıyor yınede ama bu benım fıkrım askımın aılesı dugun ıstıor öle bısey ıste aman hayırlısı olsunda..
    kaydirigubbakcemile3
     
  12. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcuuzunay
  13. BenUgurBocugu

    BenUgurBocugu CEYİS BAKANI:) Pro Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    68.759
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    298
    maddı açıdan sıkıntı çekmezsen kesınlıkle düğün derım :1closedeyes: çok eğlencelı oluyo saatlerce kendını ızleyebılıyorsun nıkaha fazla kısı gtmıyo akrabalarmdan hıc nıkahla evlenen olmadı ama nıkaha gıdenler hep aman bı evt için okadar yol gıdılmez dıyıp dönende çok ben düğün dıyorum sositososito
     
  14. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcuuzunay
  15. sweet_drop

    sweet_drop Mert&defne Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.184
    Beğenildi:
    438
    Ödül Puanları:
    153
    bence yıllar sonra keşke dediğin bişey kalmasın içinde iyi düşmende yarar var canım.nikahdan sonra yakınlarınla bir yere gidip eğlenebilirsiniz:1rolleyes:
     
  16. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcuuzunay
  17. burcuuzunay

    burcuuzunay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    durumumuz aynı seninle arkadaşım benim aşkım nikah istiyor. düğüne vereceğimiz parayla yurt dışında balayı yaparız diyor.
     
  18. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcuuzunay
  19. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    düğünleri hiç sevmem,yakınlarımın haricinde gitmem düğünlere...ben nikahtan yanayım sade ve şıkk..ama ne benim ailem nede nişanlımın ailesi istemes,onların düşüncesine göre "dulmusunda nikahtan gideceksin "mantıgı var..onun için mecburi düğün olcak..