nikahmı düğünmü çok kararsızımmmmm

Konusu 'Nikah' forumundadır ve gfgfgf tarafından 1 Mart 2010 başlatılmıştır.

    1 Mart 2010
    Konu Sahibi : gfgfgf
  1. gfgfgf

    gfgfgf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2009
    Mesajlar:
    186
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar düğünmü nikamı sizce eğer nikah olursa nikah sonunda 20 25 kişilk canlı müzikli eğlence yaparız diyoruz fakat yer bulamıyorum önerebileceğiniz bir yer varmı fiyat konusunda uygun düğünde düşünüyorum ama biraz pahalıya geliyor birde biran önce olsun bitsin telaşı var çok kararsızım
     
  2. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gfgfgf
  3. gamziya

    gamziya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    653
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet arkadaşlar ben de aynı düşünceden kafayı yicem. nikah olursa hemen biter,nikhtan sonra eğlence olacaksa o da nasıl olur bilmiyorum.deneyimli olanlar nikah arkası eğlence yapanlar neler yaşadı ne yaptı? içine sindi mi?
     
  4. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gfgfgf
  5. katikula

    katikula Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    35.592
    Beğenildi:
    12.565
    Ödül Puanları:
    288
    Nikah sonrası eğlence olabilir.
    Çok daha mantıklı düğüne göre....
    :eek:
     
  6. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gfgfgf
  7. nescum

    nescum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    630
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Ya da kokteyl tarzı bir nikah yapabilirsin
    Küçük bir yer kiralayıp hatta imkanın varsa sahilde falan, 2-3 saatlik bir şey yapabilirsin
    Hem nikah olur hem de biraz eğlence
    Ben kısmet olursa böyle yapmayı düşünüyorum boshayallersmile
     
  8. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gfgfgf
  9. azelya55

    azelya55 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.116
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Düğün derim, biz 900liraya tutmuştuk ve birçok pahalı mekandan daha sıcak bir ortamdı :asigim: Araştırırsan bulursun bence, içinde kalmasın..
     
  10. 5 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gfgfgf
  11. super87

    super87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    14.316
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    198
    düğün tabe yaa:
    kaç kez evleniyorsun...
    özel günlerde paraya kıyacaksın kardeşim..
     
  12. 5 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gfgfgf
  13. ..Merve..

    ..Merve.. Oğlum Abi Oluyorrrr :) Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2010
    Mesajlar:
    4.357
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    153
    Nikah asil ve sade oluyor ama düğünün yerini tutmuyor canım bn olsam ki oldum düğün yapıyorum... nikahım sade aile arasında oldu... düğünümü davullu zurnalı yaptırıcam Allah kısmet ederse... ben düğün derim ama sen bilirsin... ıstanbul'da oturuyorsan ve Bahçelievlere yakınsan Yayla Piramit Cafe tam bu günler için bi araştır derim...
     
  14. 5 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gfgfgf
  15. cimcime eses

    cimcime eses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    12.675
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    196
    Herkes farklı düşünceye sahiptir, içinden ne geliyorsa onu yap, ben şahsen nikah düşünüyorum çünkü her zaman sadelikten yanayım, zaten kınayı güzel bi yer tutup yapıcam oda düğün gibi olacak, hemde düğün için harcayacağım parayı başka ihtiyacım için harcarım. Tabi sen içimde kalır dersen düğün yap bence
     
  16. 5 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gfgfgf
  17. m_ucizem

    m_ucizem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2010
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben nikah + kokteyl yapıcam görüştüm 8 çeşit yiyecek olacak içecek sınırsız 150 kişilik yapıcam buna foto ve video+ pasta kesimi + nikah da dahil 2000 TL ödicem
    en fazla 1 yada 2 saat sürecek ben de sevmiyorum düğün işini gürültülü filan hemen bitsin istiyorum aynen
    :icecream:
     
  18. 5 Nisan 2010
    Konu Sahibi : gfgfgf
  19. sebbnemm

    sebbnemm umutlarbaskabaharakaldı Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.022
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    bencede düğün nikah çok sadece geliyor hele nikah salonunda yarım saatlik birşey kısmetse düğünüm olucak benim nikahta orda kıyılacak insan bir kere evleniyor hadi hemen kıyalım nikahı bitsine getirilmemeli


    en mantıklısı kokteyl tarzı birşey yapabilirsin cnm