nişan mekanı anadolu yakası????

Konusu 'Düğün Mekanı' forumundadır ve trifle tarafından 22 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : trifle
  1. trifle

    trifle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    eylül sonu veya ekim gibi bi nişan kutlaması yapmayı planlıyorus. restaurantta alkollü ve fix menü şeklinde bişiy düşünüyorum düşüncelerinizi almak istedim pastamızı kendimiz yaptırıcas yemek sonrası ikram olucak yaklaşık 30 40 kişi falan olucas bildiğiniz böyle bir yer varmı fiyat nekadar olur???
     
  2. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : trifle
  3. trifle

    trifle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    puff söylemeyi unuttum bostancı tarafında oturuyorum buralara yakın varsa bildiğiniz bi yer sevinirim ayrıca canlı müzik fasıl falanda olsun istiyorum ... çok mu şey istiyorum ne :KK70: yerimsenibena.s
     
  4. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : trifle
  5. trifle

    trifle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    eee arkadaşlar kimse bilmiyo mu böyle yerler???
     
  6. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : trifle
  7. glmgkcn

    glmgkcn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    caddebostan bizbize olabilir cumartesi geceleri fasil var ve cok eglenceli oluyor ben nisan eglencemi orda yaptim ayrica maltepe sahilde nanna yada kalamis marina da paysage de olabilir fenerbahcede de trueblue var istersen bi bak bende eylulun yirmi yedisinde kina gecesi yapicam kozyataginda oturuyorum bildiginiz bi yer varsa sevinirim cok az kaldi ve ben hic bi yer bulamadim daha
     
  8. 1 Eylül 2009
    Konu Sahibi : trifle
  9. glmgkcn

    glmgkcn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    aaa bide sanirim uskudar tarafinda soz bir royal in teras kati cok guzel ama sanirim biraz pahali orasi
     
  10. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : trifle
  11. smallscale

    smallscale Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    62
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Küçükyalı bostancı arası nanna restaurant var c.tesi günleri soner arıcada çıkıyormuş:))
     
  12. 21 Ekim 2010
    Konu Sahibi : trifle
  13. crayzz11

    crayzz11 02.06.2012 Ve Evlendik... Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    622
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    wonderlande bak maltepe sahıl fasıl var fıyatlarda cok uygun yıne maksev var aynı hozada 30 tl aralıgında