Nişan yüzüğünü kayınvalidesi seçen var mı?

Konusu 'Nişan (Nişan Adetleri, Nişan Bohçası, Nişan Tepsisi)' forumundadır ve Ruuuu tarafından 22 Mart 2010 başlatılmıştır.

    22 Mart 2010
    Konu Sahibi : Ruuuu
  1. Ruuuu

    Ruuuu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar dün nişanlımla ( hem nişanlın hem nasıl nişan yüzlüğü seçiyorsun gibi oluyor ama. Çoook uzun hikaye -tatlicadiarzu-)konuşurken dedi ki: nişan yüzüğünü annem getiricek. Ben de şaşırdım. Ömür boyu takacağım yüzüğü kendim seçmek isterdim dedim. Bizim adetler böyle kayınvalide alır dedi :KK43: Kimbilir beğenmeyeceğim bişey alacak ve değiştirmem de yakışıkalmayacak :1no2: Nişan yüzüğünü kayınvalidesi seçen var mı? Kendimi umarım güzel bişey seçer diye avutmaktan başka çarem yok :gitme:
     
  2. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : Ruuuu
  3. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    biz eşimle gidip almıştık ben yeni duydum illa o alacaksa senide götürsünler yani takıyı fln alanı duydumda gelin olmadan sonucta yüzüğü beğenmen lazım ömür boyu takacaksn alyansı alıyor yani dimi
     
  4. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : Ruuuu
  5. UfuruktenPrenses

    UfuruktenPrenses twitter@UfuruktenPrnses Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11.741
    Beğenildi:
    867
    Ödül Puanları:
    203
    Saçma,ilk defa böyle bir adet duydum.
     
  6. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : Ruuuu
  7. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Komik.

    Bizde de nişan yüzüğünü gelin kendi seçer deseydin nişanlına:)

    Sonra değiştirirsin ..
     
  8. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : Ruuuu
  9. ay_yuzlum

    ay_yuzlum PaMbık PrenseSim Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.276
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    öyle saçmalık mı olur yaa, şimdiden bu nebiçim işmiş. istemem de ben seçmek istiyorum de.. alttan almak gerek büyükleri ama herzaman değil yoksa allta kalanın canı çıkar..
     
  10. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : Ruuuu
  11. Ruuuu

    Ruuuu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ya nişanlım Türk değil. Zaten ailelerimize zor kabul ettirdik. Annesi ben alıcam demiş. Şu an arayıp getirme diyemez. Tanıyorum nişanlımı. Son zamanlarda çok sorun yaşadığımız için bunu da sorun yapmak istemiyorum. Kabullenmeye çalışıyorum :a015:
     
  12. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : Ruuuu
  13. sea sea

    sea sea RABBİM SANA EMANET... Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.266
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bencee saçmalık.hani başka bişey olsa neyse.yüzük bu yaaa.ömür boyu takıcaksın bide değiştirmekte uygun kaçmaz.ama madem öyle yaptılar sende bilerek kırarsın yenisini alırsın nolcak:)))
     
  14. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : Ruuuu
  15. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Eeee iyi o zaman sorun yapma madem..:uhm:
    Ne getirirse tak canım..:lepi:
    Alt tarafı yüzük..:eek:
    Gelinlik değil ya..
     
  16. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : Ruuuu
  17. ay_yuzlum

    ay_yuzlum PaMbık PrenseSim Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.276
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    hımm şartlar farklıysa takma kafana canım. alsın yüzüğü anı olarak kalır. sonra gider eşinle başka bi yüzük daha alırsınnız. mesela ilk evlilik yıldönümüzde böyle bişey yapabilirsiniz. boşver o zaman. yapacak bişey yoksa üzme kendini o zaman..
     
  18. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : Ruuuu
  19. Ruuuu

    Ruuuu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ya aslında biraz üzüldüğüm şey, nişanlımın çok anneci olması. İleride problem yaşarım diye korkuyorum bilmiyorumkismile