nişanım da bu saç modeli gidermi???

Konusu 'Söz, Nişan, Kına Elbise Modelleri' forumundadır ve pastacikiz tarafından 10 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : pastacikiz
  1. pastacikiz

    pastacikiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    iştebuuuu
     
  2. 10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : pastacikiz
  3. serra_ist

    serra_ist Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım resım gözükmüyo
     
  4. 10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : pastacikiz
  5. pastacikiz

    pastacikiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sığmıyor canım yaaa
     
  6. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : pastacikiz
  7. pastacikiz

    pastacikiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    becerdim hele şükürr
     

    Ekli Dosyalar:

  8. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : pastacikiz
  9. serra_ist

    serra_ist Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sade ve hoş bı model canım
     
  10. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : pastacikiz
  11. esqer

    esqer ⏳☝ Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.345
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    gider tabi cnm neden gtmesnki bence gayet gusel
     
  12. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : pastacikiz
  13. Gurbet_gelini

    Gurbet_gelini Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.090
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    evet bencede cok hos bi model
     
  14. 19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : pastacikiz
  15. pastacikiz

    pastacikiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlarım da tacı biraz gelin saçını andırıyor dahaince bir tac olsaydı kelebekli falan iyi olurdu demişlerdi onun için sordum beğendiğiniz için teşekkürler
     
  16. 20 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : pastacikiz
  17. iclal85

    iclal85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenildi:
    714
    Ödül Puanları:
    153
    taşlı taç yerine minik çiçeklerden zarif bir taçta çok hoş olur bence canım kıyafetinle aynı renkte
     
  18. 20 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : pastacikiz
  19. pastacikiz

    pastacikiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende öyle düşündüm canım zaten bu kuaförümün önerdiği modeldi önceden yapmış gelen kişilere ve çekmiş böyle bir albüm oluşturmuştu
     
    Son düzenleme: 5 Haziran 2010