Nişanlilik bumu demek?

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve karlarperisi tarafından 18 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karlarperisi
  1. karlarperisi

    karlarperisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    BEN NİŞANLIYIM.NİŞANLANMADAN ÖNCE AİLESİ İLE TANIŞMAYA GİTTİM.BABASI HİÇ Bİ,ŞEY YOKKEN DAHA BANA BENDEN HİÇ BİRŞEY İSTEME DEDİ.NEYMİŞ ELTİM BİR SÜRÜ KIYAFET İSTEMİŞ SONRA GİYMEMİŞ KİLO ALMIŞ FALAN FİLAN HİÇ SESİMİ ÇIKARMADIM.DAHA O ZAMAN ANLAMIŞTIM BABASININ BİZE FAYDASI OLMAYACAGINI.SONRA BENİ İSTEMEYE GELDİLER.BABASI BABAMA BEN BÜYÜK GELİNİME NE YAPTIYSAM ONADA YAPICAM DEDİ.BENDE SEVİNMİŞTİM.MEĞER NASILMIŞ ELTİM YATAK ODASINI KENDİ ALMIŞ DİĞER HERŞEYİ KAYINPEDER YAPIYOR AMA GELİNLE DAMADA TAKILAN TÜM TAKIYI ALIYOR AYRICA GELİNİN KOLUNUNDAKİ BİLEZİKLERİDE BORÇ ÖDEMEK İÇİN ALMIŞ.BİZİMKİDE ÖYLE OLACAKMIŞ.BANA E ÇOK GÜZEL DEYEBİLİRSİNİZ.AMA DEĞİL.KENDİ MOBİLYAMI SEÇME HAKKIM YOKMUŞ.ONLARIN İSTEDİĞİ YERDEN GİDİP ALACAKMIŞIM.HEMDE TAKILARIMLA BEN ÖDEYECEKMİŞİM.BENİM YÜZÜME DEMİYORLAR NİŞANLIMA DİYORLAR.TABİ NİŞANLIMADA MANTIKLI GELMİŞ.BEN İSTEMİYORUM DEDİM BEN KENDİ TAKIMLA KENDİ İSTEDİĞİM MOBİLYAYI ALIRIM DEDİM.NEYSE NİŞANLIM KABUL ETTİ.EEŞİMDİDE BÜTÜN HERŞEYE KARIŞMA ÇABALARINDALAR.KARIŞMAYIN BİZE DEDİM EN SONUNDA.KAYINVALİDEM İŞİNİ BİLMEZSEN KARIŞIRIZ DEDİ SİNİRLERDEN KÜPLERE BİNDİM.BEKAR BEN DEN YAŞCA FAZLA BÜYÜK GÖRÜMCEM VAR KENDİSİ MEMUR ELİNİ BİR ŞEYE SÜRMÜYOR NEYMİŞ ELLERİ YIPRANIRMIŞ BULAŞIK FALAN YIKAMAZMIŞ.EVİN ERKEĞİ GİBİYMİŞ O.YA ONUNKİLER ELDE BİZİMKİLER NE ANLAMADIM.NİŞANLIM KİMSE KARIŞAMAZ EZDİRMEM DİYOR CAMİ BÜYÜK OLMUŞ İMAM BİLDİĞİNİ OKUR DİYOR NİŞANLIMI ÇOK SEVİYORUM.AİLESİ BANA DAHA Hİ,Ç BİR HEDİYE NAMINA BİŞEY ALMADI.NİŞAN KIYAFETİMİ BİLE KENDİ PARAMLA ALDIM.SADECE YÜZÜĞÜM VAR ELİMDE.BİRDE NİŞANLIMIN PARASIYLA KAYINPEDREİMİN TAKTIĞI İNCE BİR KOLYE.ELTİM AYAKLARINDA DÖNÜYOR.EV HANIMI KENDİSİ.BENDEDE AYNI ŞEYİ BEKLİYORLAR AMA KUSURA BAKMASINLAR DÖNEMEM.TAHAMMÜL EDEMİYORUM.TAKINTILI BİRİ OLDUM ÇIKTIM.NİŞANLIMI SEVİYORUM DEMİŞTİM AMA AİLESİ YÜZÜNDEN ÇOK AGLIYORUM ÇOK TARTIŞIYORUZ.GÖRÜMCE HANIM NİŞANDA SAÇIMI ÇOK ABARTILI BULMUŞMUŞ.YA ALLAHIM DELİRME SAFHALARINA GELDİM.BENDEN ÇOK İLGİ BEKLİYORLAR YA ONLARMI GELİN OLCAK BENMİ SÖYLEYİN LÜTFEN NE YAPACAGIM ARAYA NE GİBİ MESAFE KOYABİLİRİM.NİŞNLIM ONLARLA SIKI FIKI OLMAMI İSTİYOR BEN İSTEMİYORUM.ALLAHIM BANA YARDIM ETSİN ARTIK.:Saruboceq:
     
  2. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karlarperisi
  3. mavrulam

    mavrulam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    6.769
    Beğenildi:
    801
    Ödül Puanları:
    153
    Ben bir dakika bile durmazdım böyle bir kişi ile....
    Nışan kıyafetini bile sen alıyorsun nışanlında birşey demiyo....
    Bu kadar şey hele de daha nışanlı iken çok fazla.....
     
  4. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karlarperisi
  5. yanlizim_insanlar_icinde

    yanlizim_insanlar_icinde Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ooo somdiden boyleyse sonu nasil olur allah sana kolaylik versin bence iyi dusun tasin erkeler ailesine cok duskun olurlar yeri geldimi senide ezer nisanliyken en iyi haleri evlendiketen sonra cccoooook degisiyorlar valla iyi dusun insallah hakinda en hayirlisi olur
     
  6. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karlarperisi
  7. incisu

    incisu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.291
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bence kayınpederınız kendını aşmış.
    hem onların ıstedıgı yerden mobılya alınacak hemde parası
    takılardan cıkacak.sen yak odanıda kendın odemıs olacaksın
    evın dıger esyalarııda, getırdıgın dıger çeyızde cabası.
    bedavadan gelın sahıbı olmak ıstıyor sanırım senın kayınpeder.
    bence aılen ve sen tavrını koy.ıstedıgı yerden ıstedıgım mobılya alınacak de
    takılarını onlara verme kenınode mobılyanı
    yatak odanıda babana aldırma .al dıger mobılyalarla beraber
    esınle beraber odeyın.yanı hersey esıle ortak odensın
    sunu sen aldın bunu ben aldım olmasın.
    artı sana bı tavsıyem daha sakın ama sakın
    içli dıslı olma onlarla.(anladımkı buna musaıt ınsanlar degıller)
    tavrını sımdıden koy.
    yoksa yarın öbürgün elinı versen kolunu kaptırırsınkaydirigubbakcemilekaydirigubbakcemile
    nısan elbısenı sana ödeten ınsanlar gelınlıgıde sana ödetırler.
    benceıyı dusun.nısanlınla sorunları coz.
    yoksa uzulen sen ve aılen olacak
     
    Son düzenleme: 18 Eylül 2008
  8. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karlarperisi
  9. cansucLk

    cansucLk Hayat ! Yorma beni !! Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    eyvah eyvah halin duman canım senin...Allah ayrdımcın olsun.Kusura bakma dost arkadaş acı söyler..
     
  10. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karlarperisi
  11. drydeniss

    drydeniss Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.211
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    böyle giderse evlendikten sonra daha büyük sorunlarınız olur. yolun başındayken iy idüşünün
     
  12. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karlarperisi
  13. sarxix çxixtxixr

    sarxix çxixtxixr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu olanların benzeri benimde başıma geldi,evlendim değişmedi herşey dahada kötüye gitti,sonuç tabiki boşanma,çok iyi düşün derim ben huylu huyundan vazgeçmez.Şİmdiki aklım olsa gerçekleri gördüğüm anda bitirirdim herşeyi.Aşk sevgi yetmiyo.Kendini yıpratmaya değmez.Bi düşün koca bi hayat bu aileyle geçmez.Hakkında hayırlısı olsun...
     
  14. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karlarperisi
  15. ece22

    ece22 rabbi hebli mines salihin Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.221
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    cnm bence yol yakınken iyi düşün.bunlar şimdiden böyleyse evlendikten sonra düşünmek bile zor.bide acayibime giden kayınvalidenin işini bilmezsen karışırız lafı ay bi acayip oldum.siz işinizi çok iyi biliyonuz derdim herhalde o sırada.gerçekten işlerini iyi biliyolar.sen hep çeyizi getir,hem baban yatak odasını alsın diğer mobilyalar onların istediği gibi olsun ama senin takınla ödensin valla işlerini iyi biliyolar.nişan kıyafetinide kız alıcak ne bu ya anlamadım? ogullarınıda hint kumaşı filan mı sanıyolar.bu şartlarda herkes herşekilde evlenir valla.allah kolaylık ve sabır versin cnm.
     
  16. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karlarperisi
  17. Winston

    Winston EGE & ECE Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.110
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    allah sana sabır veriyo sanırım canım nişanlılık dönemi aileyi ve nişanlını tanıma dönemidir sen gayet de ii tanımışsın
    ve buna rağmen bile bile lades diyorsan kimse bişey diyemez.çünkü evlilik nişanlılık gibi değil.
    kendi ailenden çok onları göreceksin ve tahammül edebilecekmisin bence düşün bunları
     
  18. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karlarperisi
  19. NAZ__24

    NAZ__24 Semih ve Duru*nun annesi Pro Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.436
    Beğenildi:
    5.017
    Ödül Puanları:
    188
    madem kayınpederinin aldığı mobilyalar senin takılarınla ödenecek sakın
    ailene yatak odası aldırma onun parasınıda takılarla öde çok afedersin
    ama onlar akıllıda senin ailen aptalmı sakın nişanlın için ailene sırtını
    dönme sanırım bu olanlardan ailenin haberi yok derhal haberdar et ailen
    olmadan bir adım atma artık yıllar boyu bunlara kulluk edersin eltin gibi
    yada en kısa çözüm aman başka adammı yok eminim çok güzelsin
    elini sallasan ellisi budevride böle kahır çeken çok az canım ilerde
    çok üzülürsün sonra bakdın deli döngeri hoşcakal.