nişanlım eskisi gibi değil..

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve xtina tarafından 24 Mart 2010 başlatılmıştır.

    24 Mart 2010
    Konu Sahibi : xtina
  1. xtina

    xtina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    lütfen bana yardım edin,fikir verin..çok zor durumdayım.5 yıldır birlikte olduğum nişanlım artık eskisi gibi davranmıyor.eskisi kadar arayıp sormuyor.sevgi sözcükleri söylemiyor.güzel mesajlar atmıyor.yazdığı sadece napıyosun aşkım? vs.havadan sudan işte.evlilik tarihimizi belirlemiştik,onu bile ertelemeyi istedi.hayır dedim.bana karşı çok soğuk,ama hala bir araya gelince şakalar yapıyor,asılıyor,ve hala alıcağımız evden,eşyaları nasıl alabileceğimizden evlilikle ilgili şeylerden bahsediyor.sorunca senden başkasıyla olamam vs diyor ama ben biri olduğundan çok şüpheleniyorum.aniden değişti çünkü.çok sağlam bi yöntem olmasa da telefonunu falan karıştırdığımda bi yanlış bulmuyorum.yüzüğü de hep parmağında.delirmek üzereyim.ne olabilir sizce?yardım edin nolur eyvahedigeldismile
     
  2. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : xtina
  3. xtina

    xtina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bana yardım edebilecek kimse yok mu :KK43:
     
  4. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : xtina
  5. Hazal

    Hazal İhtimal ki bana baksan bir sürü şey düzelecek Pro Üye

    Katılım:
    19 Mart 2010
    Mesajlar:
    9.024
    Beğenildi:
    4.439
    Ödül Puanları:
    188
    Canım yaa anlaşılan çok üzülmüşssün
    erkek bunlar herşey beklenir:)
    yani ne desem şphelenmekte haklısın ama sana hala aşkım diye hitap ediyor altını çizelim
    ama düğün erteleme konusu kafa karıştırıcı
    yani ben daha 17 yaşındayım pek yardım edemeyebilirim ama senin içn dua edeblirim :)
     
  6. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : xtina
  7. zbyd

    zbyd mutlu mutlu ♥ Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.458
    Beğenildi:
    265
    Ödül Puanları:
    153
    canım çalışıyor demi?işleri çok yoğundrur belki?çünkü yanyana olunca sorun yok diyosun sana soğuk davranmıyodur ama belki sana öyle geliyordur ?
    ama bizim iş yernde çalışan evli bi çocuk var o da dioki yüzüğünü ne bilcek dışarda takıp takmadığını...
    birden değişmesini hiç iyi bulmadı bişey daha bunların hepsi senin hassaslığın yüzünden yanlış anlama da olabilir
     
  8. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : xtina
  9. super87

    super87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    14.316
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    198
    nişanlılık stresi bence...
    birazda sen ona tatlı şeyler söyleme yaptgı şeyleri fark etsin o ne yapıcak bakalım
     
  10. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : xtina
  11. xtina

    xtina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben ona söylemediğim zaman da hepten tersleniyor.bana böyle davrandığının farkında bile değil ki?soğuksun bana diye söylediğimde öyle değilim sana öyle geliyor diyor...
     
  12. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : xtina
  13. xtina

    xtina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet çalışıyor canım.işyerine gittim ummadığı anda.yüzük parmağındaydı :uhm: bilmiyorum belki benim hassaslığımdan.kafam çok karışık.biri varsa diye korkuyorum
     
  14. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : xtina
  15. fiyonk_

    fiyonk_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.955
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    ondan daha az istekli görün evliliğe karşı. hep daha az hep daha az. :)
     
  16. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : xtina
  17. jasmeen

    jasmeen Yasemenler dile geldi ... Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.102
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Ewlilik tarihi yaklaştıkça , hem manen hem madden sıkıntıya giriliyor . Bunu erkekler daha çok hissediyor . Strees yapmıştır sıkma canını . Sabret , saçma sapan şeyler düşünüp ne kendini ne de nişanlını sıkıntıya sokma canım yerimseniben
     
  18. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : xtina
  19. bucakmagduru

    bucakmagduru XXL KIYAFET GİYMİCEM Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.874
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    erkekler evlilikden çok fazla korkuyolar benim sözlümde uzak olduğumuz zamanlarda evlilikden rahat onusue yanındayken kasılır kalır başka konulara geçre hemen ben artık çok fazla açmıyorum evlilik konusunu ne yapmam gerekiyosa sessiz sedası yapıyorum sende öyle yap canım umursamıyo gibi davran evlilik konusunda özellikle