Nişanlım....

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve deren23 tarafından 21 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deren23
  1. deren23

    deren23 Guest

    sizlerin fikrine ihtiyacım var arkadaşlar lütfen yardımcı olurmusunuz..geçenlerde ablamın eşi balım hoşgeldin dedi bunuda nişanlım öğrendi öğrendiğinden beri demediği kalmadı üstelik eniştemle aramızda yaş farkı çok var vay efendim nasıl dermiş hele baldızlarla ilgili bi söz varken bana sözlü tacizde bulunmu bende buna müsade etmiş o elin adamıymış ablam yarın birgün boşansa onun dışardaki adamdan ne farkı kalırmış daha neler neler bu yüzden çokkötü kavga ettik bende savundum böle bişi olamaz diye filan sizce nişanlımın haklılık payı varmı size enişteniz böle dese sizin tepkiniz ne olur bide eniştem beni çok sever ama nişanlık bunun altında başka bişi arıyo lütfen fikirlerinizi bekliyorum şuanda konuşmuyoruz ayrılalım dedim kapadım teli oda aramadı şimdi nasıl davranayım...senağlamasenağlama
     
  2. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deren23
  3. birteksen

    birteksen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    199
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    valla benim enistem bana herseyi soyler esimde kesinlikle bi art niyet aramaz,nisanliniz biraz abartmis galiba balim kelimesinde ben bi art niyet goremiyorum.ona guzellikle anlat boyle seylerin normal oldugunu sonucta aileden birisi yani enisten ablanin kocasi,sanirim nisanliniz yaprak dokumunu cok izlemis....
     
    Son düzenleme: 21 Aralık 2008
  4. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deren23
  5. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    altı üstü balım demiş nevarki bunda..hemde ablanın eşi ya abin gibi olur...nişanlında abartmışş...hiç bi haklı tarafı yok.haa bide ozman nişanlın için,,senin ablanda aynı durumda.ablan boşanınca nişanlın ablana yan gözle bakabilirmi diyelim şimdii...bence kendini güzelce savunn..
     
    Son düzenleme: 21 Aralık 2008
  6. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deren23
  7. Kurkmantolu

    Kurkmantolu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.711
    Beğenildi:
    255
    Ödül Puanları:
    153
    canım sana şunu söylıyım benım erkek arkasımla yengesi arasında 1 yada 2 yas var gecen abısine gittik oturduk çay içiyoz yenge sevgilime sen buyur bebegim dedi başımdan aşagıya kaynar sular döküldü..yengede patavatsizdır lafın nereye gidecegini bilmez boşbagazın tekidir.. dedim yenge neden böyle dedi sana ben onun kocasına aşkım diyom mu dedim?bi acayip oldu gerçekten kızdgımı anladı kıskanmak degildir bu enazından benımki kıskançlık degil ama bi başkası bunu duysa yenge başkasının yanın da da yapsa bunu ayıp denen bişey sevgilimde birdahkine dikkat ederim dedi ama sen onu takma dedi o lafın nereye gidecegini bilmiyor dedi.. haklıda tabiki ama lafı uzatsaydı nasıl düşünürsün böyle bişey deseydi dönya kaç bucak olurdu görürdü.. sevgilin haklı canım aranızda bişay olmıcayagını tabiki biliyor ama ablan nişanlına hayatım canım vs dese sen nasıl olurdun en azında bozulursun?bence sende dikkat edecegini söyle birdaha olmaması için dikkat edecegini söyle canım alttan al böyle şeyler içinde nişanlını kenara atma hatta enişten için bence dogru söylemiş ablandan ayrılsa allah korusun o elin adamı..
     
  8. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deren23
  9. deren23

    deren23 Guest

    ona göre normal değilmiş olamazmış konuştum konuşmazmıyım ama neler neler dedi bana çok kötü oldum çok kırdı beni....
     
  10. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deren23
  11. Kurkmantolu

    Kurkmantolu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.711
    Beğenildi:
    255
    Ödül Puanları:
    153
    sen yınede allttan al canım buyukluk sende kalsın oda enişteni yakından tanıdıgında ne kadar yanlış yaptıgını anlar canım..
     
  12. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deren23
  13. deren23

    deren23 Guest

    =gzellergzeli;4619586]canım sana şunu söylıyım benım erkek arkasımla yengesi arasında 1 yada 2 yas var gecen abısine gittik oturduk çay içiyoz yenge sevgilime sen buyur bebegim dedi başımdan aşagıya kaynar sular döküldü..yengede patavatsizdır lafın nereye gidecegini bilmez boşbagazın tekidir.. dedim yenge neden böyle dedi sana ben onun kocasına aşkım diyom mu dedim?bi acayip oldu gerçekten kızdgımı anladı kıskanmak degildir bu enazından benımki kıskançlık degil ama bi başkası bunu duysa yenge başkasının yanın da da yapsa bunu ayıp denen bişey sevgilimde birdahkine dikkat ederim dedi ama sen onu takma dedi o lafın nereye gidecegini bilmiyor dedi.. haklıda tabiki ama lafı uzatsaydı nasıl düşünürsün böyle bişey deseydi dönya kaç bucak olurdu görürdü.. sevgilin haklı canım aranızda bişay olmıcayagını tabiki biliyor ama ablan nişanlına hayatım canım vs dese sen nasıl olurdun en azında bozulursun?bence sende dikkat edecegini söyle birdaha olmaması için dikkat edecegini söyle canım alttan al böyle şeyler içinde nişanlını kenara atma hatta enişten için bence dogru söylemiş ablandan ayrılsa allah korusun o elin adamı..[/QUOTE]


    ama tatlım benim eniştemle arammda 20 yaş var ve ablamda nişanlıma canım der çok sevdiği her fırsatta söler baldızı yer onu der onun yüzene karşıda canımlı konuşur ama ben hiç art niyet aramadım ve eniştemde diyorum ya kızı gibi sever beni bu tamam kızılır ama bak sen güzel edepli kızmışsın o bana neler neler dedi...
     
  14. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deren23
  15. PurpleRain

    PurpleRain what if i'm the bad guy? Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.294
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    kusura bakma ama nişanlınlın saçmalamış, benim ablamın eşi de bana takılır bazen ama ne ben yanlış anlarım ne o yanlış bir şey kastederek söyler.
     
  16. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deren23
  17. Efla

    Efla bize bağışla Allahım Pro Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.365
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    çok yersiz bir kıskançlık olmuş.
    yarın bir gün ablana o gözle bakacak mı da böle bir şeyi dile getiriyor?
    genelde baldızlar sevilir. kötü şeyler getirmesin aklına.
     
  18. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deren23
  19. sahra87

    sahra87 Bilemiyorum... Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.116
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    biraz haklılık payı var nişanlının canm..yani eminim enişten art niyetle söylememiştir.eminim aranız çok iyidir..ama dışardan biri bakınca duyunca yadırgayabilir..sadece nişanlın değil ne biliyim mahalleden komşu teyze duysa o da garip karşılar...her ne kadar art niyet taşımasa da ben samimiyetle mesafenin iyi ayarlanması taraftarıyım...samimi olmak çok da bu şekilde hitaplarda bulunmak anlamına gelmez...benim erkek arkadaşıma değil yengesi kuzeni..vs bitanem falan dese cinnet geçiririm vala..şimdi eniştene kalkıp ta bidaha böyle deme diyemeyeceğine göre nişanlını yumuşatmaya çalış..