Niyetlerimizin kabulü için salavat-ı tefriciye okumaya varmısınız kızlar???

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve hazanx tarafından 12 Mart 2009 başlatılmıştır.

    12 Mart 2009
    Konu Sahibi : hazanx
  1. hazanx

    hazanx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    212
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar herkese merhaba bu forumda özellikle formun bu kısmında dertleri neredeyse birbiriyle aynı olan arkadaşlarız.hepimizin bebek özlemi esas sorunumuz.Bu bakımdan size teklifim salavat-ı tefrice duasını duymuşsunuzdur bir konuda niyet ederek okuyorsunuz."Duanız olmasaydı ne ehemmiyetiniz olurdu" diye kuran-ı kerimde bildiren rabbim belki bunu vesile ederek dualarımızı kabul eder.
    Süreçte şöyle işleyecek inş.herkes dileğini tutacak ve ne kadar okuyabileceğini yazacak bende akşam temiz bir niyetle başlıcam inş.Okuyabilirim diyenler dileğini tutup okuyabilecekleri miktarıda belirtirlerse inş.en kısa zamanda tamamlayabiliriz.(NOT:duanın abdestli olarak okunması tavsiye ediliyor alimler tarafından bilgilerinize...)
    Herkesin şimdiden rabbim gönlünden geçen dualarını kabul etsin diyorum inş.
     
  2. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : hazanx
  3. xoxzgezxuxmra

    xoxzgezxuxmra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben okumak isterim cnm ne zamana kadar ne kadar okuyalım?sen yaklaşık bişey sölermisin cnm.rabbim dualarımızı kabul eylesin (amin)
     
  4. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : hazanx
  5. BenMasal

    BenMasal Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.178
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Allahım herkesın duasını kabul etsın inşallah bende okumak ıstıyorum ınternetten araştırdım ama 4444 kere filan yazıyordu tam emın değilim hazanx bızı bıldılendırırsen sevınırım canımm
     
  6. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : hazanx
  7. BenMasal

    BenMasal Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.178
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Allahım ısteyen herkese versın dualarınız kabul olsun
     
    Son düzenleme: 12 Mart 2009
  8. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : hazanx
  9. dervis

    dervis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.224
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    ben de okumak isterim kızlar, kaç tane okuayacağız bilgi verirseniz.. ne zaman başlayalım?
     
  10. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : hazanx
  11. el-muallim

    el-muallim kırk yaşımın çiçekleri.. Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    13.673
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    196
    selam arkadaşlar.....inş dualarımız makbul olur rabbım kımın ne muradı varsa kısa zamanda nasıp ets inş bu guzel bı hareket okumak guzel..ama bışey dıcem bız bunu yazın yapmıştık ve bunu başlatan arkadaşımız nevrosky ceza almıştı ..önce sorun bence bu tur işler yasakmış ....sonra eğer sakıncası yoksa başlarız bırlıkte ama ben önce sorun derım kolay gelsın ...........selametle dua ile......dostlar
     
  12. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : hazanx
  13. ecrin.06

    ecrin.06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende varım ama şu an adet sancılarım başladı büyük ihtimal adet olcam ancak temizlenince başlarım kaştane okuycam bilgilendirin.allah dileklerimizi kabül etsin.
     
  14. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : hazanx
  15. xoxzgezxuxmra

    xoxzgezxuxmra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar fetva verir gibi olmasında adetliykende okunabilir bence.çünkü adetliyken hayızken ayet okunmaz.yanlış bilgilenmeyelim.selavatı şeriftir okuduğumuz(ayet değil).peygamberimize hastayken selavat getirebiliyoruz ama.tabikide temiz olmak en güzelidir.bende hasta olucam ama tedaviye başlıcam için bu ay okumak istiyorum.Kalbimizi ferah tutalım.hasta olan olmayan arkadaşlar abdest alalım güzelce.Duamızı edelim.4444 adet selatı tefriciye çekelim allahın izniyle.Rabbim dualarımızı kabul eyler inşallah.bakıyormuyuz bu duayı eden arkadaşlar hepimiz bu ay ve tedavi takibimizde gebe kalıyoruz.herkes okur ondan sonra......
     
  16. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : hazanx
  17. sefda

    sefda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    241
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bende okumak istiyorum ama bi sorum olacak,benim transferimin 8.günü transferden sonra ben bonyo yapmadım korktum bişey olur diye,ben şimdi pismi oluyorum,öyle normal abdest alıp okusam olurmuki acaba?
     
  18. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : hazanx
  19. EU2

    EU2 Guest

    kizlar yaptiginiz cok guzel ama
    bunu elmuallim arkadasimziinda dedigi gibi biz daha once yapmistik
    ve arkadasimiz ceza almisti buradan degildi ozelden konusursaniz daha iyi olur sizin acinizdan cunku yasak