Noldu şimdi yaa:((

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve KotuKediSero tarafından 10 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    10 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KotuKediSero
  1. KotuKediSero

    KotuKediSero Gıt gıt gıdaaaakkkkk..... Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7.633
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Ya kızlar, hesaplamalarıma göre dün yumurtlama günümdü ve laf aramızda akşam eşimle birlikte olduk, bu ay hamile kalmaya öyle odaklanmıştım ki içimde kesinlikle bu kez olacak diye bi his vardı bütün gün, ama akşam ilişki sonrasında pembe biakıntım oldu, hafif bi kanama gibi bişey, neden oldu anlamadım, sizce ne anlama geliyor bu? Akşam belki kanamam olur diye korkup pedle yattım, sabah azıcık bi pembelik daha bulaşmıştı pede, bu saate kadar bir daha olmadı ama kasıklarımda batışmalar hissediyorum sabahtan beri. Bi fikri olan var mı , yardım edin lütfen :Saruboceq:
     
  2. 10 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KotuKediSero
  3. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    Allah Allah ne ilginç.
    acaba tahriş mi ettiniz yumurtanız çatladığında da akıntı gliyor ya karışınca böyle bir şey mi çıktı ortaya..
    moralinizi bozmanız için çok çok erken.
     
  4. 10 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KotuKediSero
  5. KotuKediSero

    KotuKediSero Gıt gıt gıdaaaakkkkk..... Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7.633
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Valla bilmiyorum ki niye oydu:KK43: hiç olmamıştı daha önce:KK43: inşallah kötü bişey değildir:KK43: daha önce böyle bişey yaşayan yok mu hiç yaa:KK43:(
     
  6. 10 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KotuKediSero
  7. nevetna

    nevetna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.572
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    Yumurtlama esnasında bazı hatunlardan akıntıyla karışık çok az kan gelir. Benden bu ay geldi. Çok şanslı bi durum. Tam da denk getirmişsiniz. ınşallah tutunmuştur bebeğin sana.
     
  8. 10 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KotuKediSero
  9. KotuKediSero

    KotuKediSero Gıt gıt gıdaaaakkkkk..... Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7.633
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    İnşallah tutar yaa, öyle çok istiyorum ki anlatamam :KK43: beni ancak siz anlarsınız:KK43:
     
  10. 10 Kasım 2009
    Konu Sahibi : KotuKediSero
  11. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    hee o kanama yumurta çatlamasından mıymış ya geçen de

    bana da oldu çok korktum doktora gidicektim valla ya ohh içim rahatladı hee :)