Nolur bu çağda bu cahillik demeyin!!!!

Konusu 'Kadın Faktörü / Kadın İnfertilitesi' forumundadır ve vertigo tarafından 7 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    7 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vertigo
  1. vertigo

    vertigo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba bütün bebek bekleyen anne adayları ben de sizler gibi 1 senedir beklemekteyim her türlü tahlil ypıldı ancak olumsuz birşey yok.aşılama kararı alındı. bu sırada tam beim gibi bebek ,steyen bir arkadaşın hamile olduğunu öğrendim kendisi de herşeyin normal oduğunu söyledi. aile büyüklerinden biri bel çektirme diye bişey var onu denen demiş.adatin bitim gününde beline masaj yaptırmış ve tam da o gün gebe kalmış bazılartınız tesadüf diye düşünecek ancak bence değil. o yüzden ben de bu işi araştırdım ve bir bayan buldun dün belime masaj yaptı ve bel boşluğu varmış dedi.ancak adatliyken yaptı bişey değişmes dedi.bunlardan umutlanmak belki çok saçma ama tedavi süresi de bir o kadar stresli şu anda bel ağrım var hafif böyle yaptırıp da hamile kalan varmı
     
  2. 8 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vertigo
  3. Bbetul

    Bbetul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    430
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    slm canım ben ikinci bebegime belimi çektirdiğim ay gebe kaldım.ama tesadüf olablir.yani gebe kalmak için yaptırmamıştım.inş olur bebişin.:KK46:
     
  4. 8 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vertigo
  5. NuRBeN

    NuRBeN http://lmtf.lilypie.com/ Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    785
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Normal bir masajsa zararı olmaz diye düşünüyorum, kasları rahatlatır ve kan akışını hızlandırır, ama gebeliğe etkisi nedir bilemem. Ama kolay gelsin, hayırlısı olsun.
     
  6. 8 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vertigo
  7. vertigo

    vertigo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    umarım bir zararı olmaz çünkü o gün adtim heüz bitmemişti kadın ise bunun zararı olmaz dedi ama ben anlayamadım herkes çktirdiğin günilişkiye girmen gerek diyorbu mümkün olmadı tabi neyse yaptırdık bir kere bekleyip görücez umarım hepimiz kavuşuruz bebişlerimize
     
  8. 8 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vertigo
  9. pptya87

    pptya87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.033
    Beğenildi:
    268
    Ödül Puanları:
    153
    canım benim anneannemin komşusu var onun gelinide 5 6 yıl bebek sahibi olamamıştı derken oda böyle belini çektirmişti ve tam 17 agustos 1999 depreminde dünyaya kızını getirmişti eşinde ve kendisinde hiçbir problem yoktu ne yapsın tek çaresi bel çektirmek kalmıştı sonra 2 yıl önce falan yine anne olmak için belini çektirmiş ve şimdi 2 kızı var bende düşünüyorum yaptırmayı ama annem buna çok karşı eğer böyle birşey yaptırırsan yaşına bakmadan döverim seni diyor dr a gidiyorsun sakat falan kalırsın diyor bende o yüzden tedaviye devam haldeyim canım.