Norlevo ve yasmin kullanımı

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve GezegeNKralicesi tarafından 3 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : GezegeNKralicesi
  1. GezegeNKralicesi

    GezegeNKralicesi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.924
    Beğenildi:
    2.594
    Ödül Puanları:
    238
    merhabalar benım durum cok acil :) pazartesi gunu norlevo aldım ve bugun 5. gun adet oldum fakat her ayın 3unde zaten adet oluyordum yanı gunumde oldum. yasmıne baslayacagım. bır sorun olurmu bugun baslasam?
     
  2. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : GezegeNKralicesi
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam başlayabilirsin ilacına ama neolu ne olmaz diye kanda bir gebelik testi yaptırabilirsin.
     
  4. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : GezegeNKralicesi
  5. GezegeNKralicesi

    GezegeNKralicesi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.924
    Beğenildi:
    2.594
    Ödül Puanları:
    238
    sey zaten norlevoyu ne olur ne olmaz dıye aldım gerıcekılme yontemı uygulamıstık ıcıme bosalma olmamıstı sadece ıcımız rahatlasın dıye belkı kacmıstır dıye aldık norlevoyu ınsallah gebelık yoktur mafoldumben
     
  6. 7 Nisan 2010
    Konu Sahibi : GezegeNKralicesi
  7. BERKE77

    BERKE77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhabalar ,ben 15.03.2010 da yasmin kullanmaya başladım günde iki tane tedavi amaçlı.doktorum 02.04.2010 da tahlil sonucuma göre günde bir taneye düşürdü.yalnız ben yanlışlıkla üç paket yasmin var dedim.aslında bir tam paket ve içinde altı tane olan kutu varmış.ozaman üç kutuyu kullan sonra progestana başla dedi sabah akşam.oda çünkü üç kutu vardı.progestan tamam kullanayım ama yasmini kullanmak istemiyorum en azından elimdekiler bitince.zaten doktorum üç kutu olduğunu duyunca bu şekilde kullan dedi.sizce ne yapmalıyım.
     
  8. 7 Nisan 2010
    Konu Sahibi : GezegeNKralicesi
  9. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam biraz karmaşık olmuş, pek anladığımı söyleyemeyeceğim. isterseniz durumunuza göre tedavinizi planlayan doktorunuza tekrar danışın. çünkü yanlış kullandığınızda adet düzeniniz gene sapar.
     
  10. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : GezegeNKralicesi
  11. manyak__

    manyak__ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    sayın Op.Dr. Aytun AKTAN ltfen banada bı cevap verın ben bu ılacı 20 saat snra aldım ve aldıqım qunden 1 qun snra bulantım basladı acaba bu ılacın etkısımı yksa hamılelık belırtısımı ?? acıl cvppsenağlamaeyvahedigeldismile
     
  12. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : GezegeNKralicesi
  13. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam kullanmanız gerektiği gibi aldı iseniz alış saatınız geç değil. bulantı ilacın tipik yan ekilerindendir. gebelik olsa bile bu kadar erken dönede bulantıyla ortaya çıkmaz korkmayın. adet gecikmesi durumunda mutlaka gebelik testi yaptırın ama birşey olacağını sanmıyorum.
     
  14. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : GezegeNKralicesi
  15. manyak__

    manyak__ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ılacı 12 sat arayla attım ve henuz bı kanama flnda olmadıı sadece bulantı var bu ılac etkılı olurmuu Op.Dr. Aytun AKTAN ltfen acıl cvp cıldırtmak uzereım..senağlamaeyvahedigeldismileeyvahedigeldismile
     
  16. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : GezegeNKralicesi
  17. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    tamam sorun yok o zaman kanama yaratmayabilir ya da hemen ilaçtan sonra zaten kanama beklemeyiz. sakin olun. herşey yolunda gidecek. ama bundan sonrası için size düzgün bir korunma yöntemi uygulamamız gerekir.
     
  18. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : GezegeNKralicesi
  19. eyllull

    eyllull Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    1
    merhaba doktor hanım..benimde size bir sorum olacaktı...2 ay önce norlevo kullanmak zorunda kaldım...ve şuan boynumda bana acı veren sivilceler çıkmaya başladı..daha önce polikistik over teşhisi konulmuştu ve bunun için diane35 kullanıyordum...bir yıl kadar bu ilacı kullandım..daha sonra dr'a gittiğimizde herşeyin normal olduğunu ilacı bırakabileceğimi söyledi..ilacı bıraktığım için korunmayı da bırakmış oldum..ama norlevoyu kullandıktan sonra tekrar yasmin kullanmaya başladım...sizce bu sivilcelerin norlevo yada kistlerle ilgisi olabilir mi ??
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.