Normal Doğum sonrası ilk birlitelik :(

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve Sezen tarafından 24 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    24 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  1. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar ben 1 eylülde normal doğum yaptım :KK46:
    doktorum önce 1. haftada sonra 40'ım çıktan sonra mua çağırdı hamilelik sırasında böbrek büyümesi yaşadıgım için önce 4 boyutluyla böbreğime baktı sonra çatala aldı önce demir maşa gibi bi aletle baktı sonra alttan yine usg ile baktı sonrada parmakla mua etti

    ve vajina girişinde yaram varmış zaten 45. gün olmasına ragmen arada azalsada kanamam hiç durmamıştı doktorumda zaten toparlanamışsın dedi 2-3 ay sonra gel bakalım yara kalıcımı değilmi dedi kalıcıysa yakıcakmış

    söylemesi ayıp kanamam bittikten sonra 3 gün daha bekledik ( zaten 6. haftamda düşük tehlikesi 4. aydan sonrada erken doğum riskim vardı ve bayagı bir ara olmuştu bizim için ve nihayet denedik ama çok canım acıdı bu yaradanmı kaynaklanıyo yoksa dikişlerim açıcılak diyo korkuyorum kendimi kasıyorum ondanmı yoksa tamamen normal doğumdanmı bu durumu yaşayan varmıı lütfen yardımm :çok üzgünüm:
     
  2. 24 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  3. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    benimle aynı dertten muzdarip kimse yokmu
     
  4. 24 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  5. neesli

    neesli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba öncelikle geçmiş olsun.bebeğini emziriyorsan eğer süt yapımı için salgılanan adını şu an hatırlayamadığım bir çeşit hormon nedeniyle ostrojenin baskılanıyordur.Bu da vajinal kuruluk yapabilir ki ağrılı birlikteliğin sebeplerinden biridir bu.ıkincisi biraz daha toparla kendini hem yaran da varmış zamanla düzelecektir korkma dikişlerin de açılmaz sana öyle geliyor.Sakın kafana takma psikolojik olarak farketmeden kendini etkileyebilirsin.bu ara da ben de nomal doğum yapmıştım şu an iyiyim.umarım sen de bir an önce toparlanırsın.bebeğin hayırlı olsun Allah analı babalı büyütmek nasip etsin.
     
  6. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  7. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkür ederim canım saol evet zaten kuruluk farkettiğimde sonlandırdık çünkü benim için hiçbir anlam ifade etmiyodu saolsun allah razı olsun eşim çok anlayışlı ama onun için üzülüyorum mafoldumben
    10 aydır kardeş gibiyiz neredeyse 1 yıl olucak canım kocam:teselli:
     
  8. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  9. EylulunAnnesi

    EylulunAnnesi Minik Prensesim Büyüyor Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.702
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Cnm muhtemelen kuruluktan dolayı canın yanmıŞtır ama tabı yarada agrılı cınsel ılıŞkı nedenıdır..
     
  10. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  11. gulllfer

    gulllfer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun canım ya ama doğum sonrası normal ya oluo biraz ağrı acı
     
  12. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  13. EU3

    EU3 Guest

    dogumun etkısı nedirbilemiyorum ama u-yarda agrıya ve sıkıntıya yol acıyor ıslaklık olmuyor. bide ilşkiden sonra kanamanız olursa endıselenmeyin yaradan dolayı oluyor bende yasadım yara sorunu benımde kurtajımdan sonra olmuş yara.ben dornurttum
     
  14. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  15. nilaysal

    nilaysal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım ben 8 agustosda normal doğum yaptım ve hala eşimle birlikte olamıyoruz tabi bu bendende kaynaklanıyo biraz korku ve acı oluyo bi iki kere denedik her seferinde cok kastım kendimi bu yuzdende kanama oldu yani seninki cok normal eşlerimizin anlayışına kalmış tamamen kardeş gibi yaşıyoruz işte :)
     
  16. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  17. megryann

    megryann Aşkımın aşkı.... Üye

    Katılım:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.914
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    146
    Burdaki yazıyı okuyunca işte tamda bu nedenlerden dolayı normal doğuma cesaret edemiyorum.1,5 yıl vajinusmus sıkıntısıyla boğuşup normal doğum sonrasında da acıyacak,dikiş açılacak kaygısıyla kasılmalarım yine bir başlarsa artık psikolojimide toparlayamam.Evliliğimede yansır bu durum.Çünkü normal doğumu düşünürken bile çatı muayenesi,kesi gibi vajinal olan sıkıntılara takılıyorum.Halbuki sancıdır normal doğumu zorlayan fakat ben vajinanın yaşayacağı zorlukları düşününce delircek gibi oluyorum...
     
  18. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  19. sedaesila

    sedaesila Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    194
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım öncelikle sen ve tüm hamile arkadaşlaer inş. bebeklerine zaöamında kavuşur. faydalı olabileceğini düşündüğüm birşeyi paylaşmak istiyorum ben normal doğum istiyordum ama aklım son zamanlarda karışmıştı vajinaya atılan kesi ve iç dikişler açılma falan ancak sez. böyle bir durum olmadığını öğrendim ve yaşadığım tecrübeye dayanarakta söyleyeyim ki ilk birliktelimiz çok rahat oldu evet hafif bir kasılma oldu bende ama rahmim toparlanmış olduğu için ben daralma hissettim sez. olduğum için çok rahat beraber olduk tabi sezeryan dikişlerime dikkat ederek :dance: