Normal Doğum Sonrası..?

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve biribiri tarafından 29 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : biribiri
  1. biribiri

    biribiri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar 38 haftalık hamileyim, epiduralli normal doğum istiyorum ama beni korkutan doğum değil. Doğum sonrası! Ben normal doğumu sırf hemen ayağa kalkabilirim diye istiyodum ama bazıları aylarca dikiş ağrılarının geçmediğinden falan bahsetmiş. Eğer öyleyse sezaryen olup karın ağrısı çekmeyi tercih edebilirim yani:KK43: nerdeyse doğum yapıcam hala karar veremedim. Bir de çatı muayenesinde çatımın çok da rahat olmadığını, ama normali deneyebileceğimi söyledi doktor. Kesi atılır, dikişim çok olur diye de panikledim sanırım.. Var mı geniş olmayan çatıyla normal doğum yapan? Epiduralli ya da epiduralsiz normal doğum yapanlar : ne kadar zamanda iyileşti dikişleriniz, ağrılarınız ne kadar sürdü? Deneyimlerinizi acil bekliyorum
     
    Son düzenleme: 29 Kasım 2009
  2. 30 Kasım 2009
    Konu Sahibi : biribiri
  3. candy2009

    candy2009 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    283
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşım aynen bana da çatın çok rahat değil dedi dr. e bebeğin de kilosu iyi dediği için sezeryana karar verdim. bir kaç gün sonra günümü alıcam. Allah herkese hayırlı doğumlar versin
     
  4. 30 Kasım 2009
    Konu Sahibi : biribiri
  5. ABERK

    ABERK Canım zuzum Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2009
    Mesajlar:
    905
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşım 11,5 ay önce epidural normal doğum yaptım şiddetle tavsiye ederim.Çok rahat ağrı hissetmiyorsun,dikiş hissetmiyorsun dikişlerim bayağı vardı ama katlanılmayacak gibi değildi o halde hastane köşelerinde bebeğimi bekledim 10 gün ama yinede rahat rahat gezebiliyordum sezeryan daha zor çünkü karındaki kesi daha ağrı verici oluyor neticede ameliyat ama herşeyin hayırlısı ınşaallah sağsalim dünyaya gelir bütün bebişler tabi epidurali yapacak dr iyi araştırın çok önemli daha önce yapmış olmalı mesela birde ben sezeryan olsaydım da epidural isterdim çünkü bebeğimi ilk ben görmek isterdim Allah kolaylık versin hepinize
     
  6. 30 Kasım 2009
    Konu Sahibi : biribiri
  7. SeHNaz

    SeHNaz Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.895
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    merhabalar cnm
    öncelikle sunu diyeyim ins güzel bi dogum gecirirsi n ve bebisini saglikli bi sekilde kucagina alirsin

    ben epudiralli normal dogum yaptim
    suyum gelmisdi ve dogumu gerceklisdirmek gerekiyodu. oglum daha 36 haftalikdi bana suni sanci verdiler
    ben yapi geregi agriya cok fazla dayanamayan bi tipim örnek vereyim hani serum takmak icin kolunu igneyle deliyolarya o zamn ayilip bayiliyodum o nedenle suni sanci bana agir geldi ve epudiral isdedim yaptilar ve agrim kesildi
    dogum odamda amcamin kizi ve esimde benle birlikdeydi
    nerdeyse güle oynaya dogum yaptim
    dogum olmasina yakin ebem epudirali hafif haiff kisdi ve azcik sanci hissetdim
    süper bi dogumdu
    gine dogum yapayim gine epudiralli yapicam
    eger sende isdiyosan yaptir ama sunu da diyeyim cnm her insan bedeni farklidir ve o neden le herkesinda dogumu farkli olur
    banada kesi yapildi inan hic hissetmedim 9 dikisim oldu ilk bi kac gün azcik agridi aslinda agrimadida aciyodu diyelim onuda agri kesici icerek geciriyodum
    bi kac gün sandalyeye oturmakda zorlandim o kadar hemncek iyilesdim
    ve canim burada bana yardimci olan hic kimse yokdu bi tek esim vardi düsün zor olsaydi ben bebegime tek basima nasil bakardim
    sen söylenenlere kulak asma ve asla korkma dogum cok güzel bisi o bebegini kucagina alisin harika o nedenle normal dogum yap eger yapabiliyosan cnm
    hatta esim oglumla ikimizin fotosunu cekdi tam dogum gerceklesdi ve ebem oglumu hemncek gögsüme koymusdu öyle fotomuz var harika bi duyguydu
    cok yazdim galiba kusura bakma cnm
     
    Son düzenleme: 30 Kasım 2009
  8. 30 Kasım 2009
    Konu Sahibi : biribiri
  9. SeHNaz

    SeHNaz Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.895
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    ..............
     
    Son düzenleme: 30 Kasım 2009
  10. 30 Kasım 2009
    Konu Sahibi : biribiri
  11. ay_82

    ay_82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar doğum konusunda bence fazla hikaye dinlemeyin bu karar vermeyi zorlaştırdığı gibi endişeyide arttırıyo...herkesin yapısı ..bünyesi ayrı.. geçen bir arkadaş normal doğum yaptı 24 dikiş atmışlar asla normal doğurma şöle kötü böyle kötü diyo ...biride aynı zamanda doğum yaptı sezeyanla oda ertesi günü ayağa kalktım, çok rahat iyiki sezeryan oldum diyo ...
    kafası karışıyo insanın bunlarda tam tersini anlatınca ...ben hamile değilim ama açıçası dr la konuşup doğum yapıcam zaman kendi bünyeme yapıma hangisi uygunsa ona karar vericem o kadar yoksa karar vermek mümkün değil kime inancanı şaşırıyo insan...hayırlı doğumlar şimdiden ...
     
  12. 30 Kasım 2009
    Konu Sahibi : biribiri
  13. TutkuEge

    TutkuEge Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2009
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    arkadasim bende 3 ay önce epiduralli normal dogum yaptim hemde ilk dogumum sezeryandi iki dogum seklinide yasamis biri olarak kesinlikle normal dogumu tavsiye ederim.epidural sansinida degerlendir bence.
     
  14. 30 Kasım 2009
    Konu Sahibi : biribiri
  15. kopuz

    kopuz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    bende epidurali düşünüyorum ama onu yapacak kişi çok önemli istanbulda nerede doğum yaptın sen acaba hastane araştırıyorum bende..
     
  16. 30 Kasım 2009
    Konu Sahibi : biribiri
  17. ABERK

    ABERK Canım zuzum Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2009
    Mesajlar:
    905
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    108
    bencede jinekolog çok önemli insanı rahatlatmalı hiçbir doğum şekline kendini zorlama çünkü normalde olsa sezeryanda olsa doğumdan mutlu ayrılmak önemli bene ben medicana da yaptım hastaneden memnun kalmadım ama dr tavsiye etti epiduralimi takan dr bayandı doğum kendiliğinden başlayacak zaten korkmayın
     
  18. 30 Kasım 2009
    Konu Sahibi : biribiri
  19. ABERK

    ABERK Canım zuzum Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2009
    Mesajlar:
    905
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    108
    katılıyorum aynen bende güle oynaya bir doğum gerçekleştirdim eşimde doğuma girdi 10 dakikada doğum oldu ama dokturcuğum süpperdii Lalehan Kutlay sana minnettarım bebeğimi bana sorunsuzca kavuşturdun süpper bir doğumdu çok şükür unutamam Maaşallah diyeyim ya