Normal doğum yapanlar ne olur bi fikir verin????

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve serdi tarafından 15 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serdi
  1. serdi

    serdi Guest

    arkadaşlar ben eğer bi terslik olmazsa doğum normal olsun istiyorum... siz doğum yapan biri olarak ne öneriyorsunuz... acaba becerebilirmiyim?... yani ip uçları verebilirmisiniz.....
     
  2. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serdi
  3. fatima38

    fatima38 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.632
    Beğenildi:
    559
    Ödül Puanları:
    163
    Hiç kormana gerek yok, normal doğumda anne olduğunu daha çok hissedeceksin ve emin ol üstesinden geleceksin, bittiğinde normal hayatına dönecek ve bebeğinle ilgileneceksin, ben asla korkmadım ve oldukça kolay doğum yaptım, korkma ve sakin ol yeter.... sonra tadını çıkar
     
  4. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serdi
  5. Sarissa

    Sarissa uyudun uyanmadın olacak.. Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    9.786
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    zaten isteğe bağlı sezaryen yasaklandı yanlış bilmiyorsam
    zorunlu bir durum olmadığı sürece normal yapmak gerekiyor
    doğum yapmadım ama
    bence en iyisi, en sağlıklısı normal doğum
    sezaryen bildiğin ameliyat işte
    Allah korusun masadan kalkamamak da var
     
  6. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serdi
  7. Sarissa

    Sarissa uyudun uyanmadın olacak.. Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    9.786
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    bu arada tebrik etmeyi unuttum
    Allahh hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin ve
    analı babalı büyütsün inşallah
     
  8. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serdi
  9. MaviYildiz

    MaviYildiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    166
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ılk önceleri bende sezeryan istiyordum ama sonra vazgeçtim ve Allah nasip edirse normale karar verdim.
    Aşırı bir doğum korkum var ama normal doğum da en sağlıklısı diye düşünüyorum. Zor şartlarda, ağrı kesici vs olmadan doğum yapanları düşünüp kendimi motive ediyorum :):)
     
  10. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serdi
  11. serdi

    serdi Guest

    sağolun kızlar ya bana sanki bu doğum beceri işi gibiymiş gibi geliyo... hani ya ıkınmayı beceremezsem falan diyorum... eğer herşey normal giderse ve bebeğim iri olmazsa normal düşünüyorum.... hayırlısıyla bi kurtulsak sağ sağlim... Rabbim hepimize yardım etsin... şuan çalışıyorum.. eğer bi aksilik olmazsa 3 hafta kalana kadar çalışıcam ... hemö çalışmak daha iyi sanırım....
     
  12. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serdi
  13. fatima38

    fatima38 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.632
    Beğenildi:
    559
    Ödül Puanları:
    163
    Ikınmayı beceremeyecek bişey yok sana yardımcı olurlar merak etme...
    bende 3 hafta kalana kadar çalışmayı düşünüyorum çok darda kalmazsam iznimi erken almayı düşünmüyorum
     
  14. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serdi
  15. MaviYildiz

    MaviYildiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    166
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Birbirimizi motive edelim ve normal doğum yapalım :)

    Ayrıca ağrı kesici konusunda seçeneklerde var diye biliyorum. Hayırlısı olsun, herşey yolunda giderse normal diyorum. Korkularımızı bir kenara atalım... :):)

    Allah hepimizi bir avazda kurtarsın (amiiiiiiiiiiiiiiiiin)
     
  16. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serdi
  17. meltemDE

    meltemDE 7.aydayiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.074
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    serdi beceri isi degil ilk dogumda herkes ne yapacagini bilemez umarim tecrübeli bir ebe denk gelir. Ben anladimki ebe tecrübeli ise senin bisey yapmana gerek kalmiyor dogurtturyor.Zaten ilk cocukta zaman biraz uzun oluyor panik yapacak kendine kusku duyacak bir sey yok bebek sonunda geliyor.Secme imkanin varsa iyi bir ebe bul derim.Normal dogumda öyle türkfilmlerindeki gibi ter icinde ziril ziril bagran kadinla görüntüsü gelmesin gözünün önüne o bayagi bi abartma gercekle alakasi yok.Belki sorunlu gelen bebekte öyle bi yasayan vardir ama bende olmadi en azindan.Dogumu son ana kadar akliniza getirmeyin derim. Suyunuz geldimi zaten dogum baslamis oluyor bi yerde vücut yapiyor yapmasi gerekeni siz moralini bozmayin yeter.Ben 6 saat sonunda yok artik beceremicem ben bunu diyordum ebe benim mesaim doldu dedi birakti gitti ben öyle sok bakiniyorum gelen ebe sansima cok tecrübeliydi 15 dakikda verdi bebegi kucagima .Allah bi avazda kurtarsin.
     
  18. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serdi
  19. matalay

    matalay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    15 saat sancı çektim kordon dolandığı için doğum ilerlemedi.açılma olmadı en sonunda sezeryan oldum
    herkese sezeryan öneririm.
    normaldoğum asla önermem