Normal Doğumda Doğumhanede Neler Olup Bitecek?Temizliğimiz Nasıl Olacak?Bilen Var Mı?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve GizemAkyuz tarafından 5 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : GizemAkyuz
  1. GizemAkyuz

    GizemAkyuz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    Arkadaşlar kısmetse normal doğum istiyorum ama normal doğumda yaşayacaklarımızla ilgili acayip endişlere kapılmaya başladım son günlerde :))

    Şimdii... Doğumhanende üzerimizde tek kullanımlık hastane önlüklerinden oluyor diye tahmin ediyorum?
    Bebiş hayırlısıyla doğduktan sonra peki, bebeğin ardından suydu-plasentaydı falan derken üstümüz başımız kirlenmeyecek mi?

    Gülmeyin ama işin bu kısmı benim için bir kabusa döndü :))

    Bizi orada hemşireler yıkıyormuş dedi bir doktor bana? Doğum sonrası, odaya alınmadan önce hemşireler yıkıyormuş bizi?
    Hemşireler bizi nasıl yıkayacak yani, var mı bunu yaşayan, çok merak ediyorum?

    Yoksa biz henüz hala doğum koltuğundayken, kirlenen kısımlarımızı hemşireler orada temizliyor mu sadece? Yani biz daha koltuktayken hemen silip kuruluyorlar mı bizi?
    Ama o zaman da hemen oracıkta bizi temizledikeri gibi bezlemeleri falan gerekmiyor mu?

    Nasıl olacak bu iş, ne olur yaşayanlar bir cevap verebilir mi? Yatıp kalkıp bunu düşünür odum artık rüyalarıma giriyor :)))
     
  2. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : GizemAkyuz
  3. durunun_annesi

    durunun_annesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2010
    Mesajlar:
    178
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    aynı endişeler bendede var işin bu kısmıda var gerçekten bende merak ediyorum tecrübeli anneler yazarsa bende sevinirim
     
  4. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : GizemAkyuz
  5. ohcanimadeysin

    ohcanimadeysin ♥pamugum ve prensesim ♥ Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.900
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    o çatalda otururken üzerin kirlenecek gibi olmuyor zaten su direk aşağı akıyor,plesentada,üstün tahmin ettiğin gibi aşırı bulaşmıyor..ben doğumhaneden çıktım odamda üzerimi değiştirdim pijamalarımı giydim yatağa öyle yatmıştım..zaten batikonla heryerini siliyorlar bide koca bir bez bağlıyorlar:) fazla bir yerin bulaşmıyor,mikrop kapacak gibi pis bir durum olmuyor..ertesi gün evine gider rahat rahat duşunu alırsın..ben ilk hafta günde 2 defa girmiştim duşa..hayırlı doğumlar şimdiden.
     
  6. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : GizemAkyuz
  7. Celisuenis

    Celisuenis fransaligelin.blogspotcom Üye

    Katılım:
    15 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.428
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    hmm bu konu hakkinda bende bilgi almak istiyorum, tecrubeli anneler yazsa yine
     
  8. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : GizemAkyuz
  9. zasa

    zasa мαSαL тαdıηdα Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.689
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    merhabalar canım.ben acıbadem hastanesinde yaptım doğumumu oranın tavrını anlatıyim sana,belki başka hastanelerde farklı oluyor olabilir ama sanmıyorum.

    öncelikle üzerinde tek kullanımlık ameliyat önlüklerinden oluyor,
    doğumun gerçekleştiği yerde zaten altına bişey koyuyorlar doğumla birlikde çıkanlar onun içine akıyor ve sonrasında hasta bakıcı temizliyor orayı,
    hemşire veya ebeler yıkamıyorlar seni,sadece kirlenen kısımlarını siliyorlar,zaten doğumdan sonra kendin duş alırsın12 saat geçtikden sonra.zaten bezlenmiyorsun altında hastaların altına serilen bezden var ondan serilmiş oluyorzaten sonrasında odana gittiğinde kendin giyinip hasta pedinide kendin yerleştirirsin,normal doğum yapabilirsen herşeyini kendin yaparsın.şimdiden hayırlı doğumlar,hi endişe etme herşey kendi kendine oluvericek...
     
  10. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : GizemAkyuz
  11. cadaloz99

    cadaloz99 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2010
    Mesajlar:
    327
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Ayyy ben bunlari dusunmuyorum .. Dusunmemeye calisiyorum .. Cunku cok stres oluyorum dusuniunce . ilk doguran ben degilim artik nasil olacaksa olacak diyorum .. Kendilinginden gelisir insallah .. herkese hayirli dogumlar arkadaslar
     
  12. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : GizemAkyuz
  13. hipperaktif

    hipperaktif bal kızım,kaymak kocam:) Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    983
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ayyy ben bunları bilmiyordum bile
     
  14. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : GizemAkyuz
  15. bynkutluay

    bynkutluay YaHalıkYaBariYaMusavvir Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    11.961
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    196
    off ya bende tırsıyorumm kendimi motive etmeye çalışıyorum ama yinede korkuuyorummm
     
  16. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : GizemAkyuz
  17. ohcanimadeysin

    ohcanimadeysin ♥pamugum ve prensesim ♥ Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.900
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar düşünmeyin oluruna bırakın..ben öyle yaptım düşünürsem strese girerim diye.hiç düşünmedim sancım gelince hastaneye gittim ve düzenli nefes aldım o kadar..gerisi kendiliğinden oldu..
     
  18. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : GizemAkyuz
  19. tatlixsxoxgxlum

    tatlixsxoxgxlum kızım İLKE 1 yaşında:)) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.709
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ne yıkanması bu bölümü anlamadım orda kimseyi yıkamıyorlar yani benim öle oldu. bu kadar endişelenmeyin şimdiye kadar çok doğum yapılmıştır onlarda hijyen konusunda kendini riske atmazlar.sorun olmaz inş.
    zaten üzerin falan batmıyor sana ameliyat önlüğü giydiriyorlar üzerinde sadece o oluyor.çatala aldıklarında çatalın altı boş kalıyor oraya kanının ve eşin falan düşmesi için büyük bişey koyuyorlar yere düşmesin diye sonra işlem bitincede sana hasta bezi bağlayıp odaya götürüyorlar.
    hepimize hayırlı doğumlar:))