normal dogumdan ne kadar sonra rahim eski haline geliyor

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve asdfgh789 tarafından 20 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  1. asdfgh789

    asdfgh789 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    800
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    mrhaba arkadaslar simdi 32 haftanın içindeyim normal dogum istiyorum insallah son dakika vazgecmezsem ama malum birsürü soruda insanın aklını karıstırıyor rahim tamamen eski haline geliyormu ne gibi degişiklik oluyor dısarıdan sarkıklık kalıyormu vs vs eminin tüm normal dogum yapacakların geneli bu soruların cvbını merak ediyordur tecrübelerinizi bizimle paylasabilirmisiniz a.s.
     
  2. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  3. KIZLARIMCANLARIM

    KIZLARIMCANLARIM Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    7.931
    Beğenildi:
    5.699
    Ödül Puanları:
    238
    bilindiği gibi lohusalık süresi 40 gün.. rahim kırk günde kedini topalramış benim bildiğm.
     
  4. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  5. demirim

    demirim annesinin lokumu Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.383
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    40 gün müüüü o kdr çabukmu bnm bildiğim 6 ay sonuçta rahim elinin yumruğu kdr ve hmilelikte 40. haftaya kdr 1 kilo oluyo 9 ayda bu kdr büyüyen rahmin 40 günde küçüleceği pek mantıklı gelmedi bana doğumdan sonra elinle kontrol ettiğinde anlayacaksın zaten 6. ayın sonundada göbüşün tmamen iniyomuş
     
  6. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  7. kamilisss

    kamilisss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    500
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    canim normal olarak rahim ve diger organlar 6 haftada eski haline gelmis oluyo tabii istisnalar vardirr elbette benim gibi benim hali rahim tam olarak eski haline dönmüs degil ...
    genellikle doktorlar 3 kiloyu gecmis olan bebeklerin dogumundan sonra rahmin hemen eski haline gelememesinide kabul ediyolar cunku o bolge bi travmaya ugramis hasar görmüs oluyo..
    herhangi bir sarkiklik olmamakla birlikte rahim kendini en kisa zmanda toplamaya basliyo...
    hatta söyle bi yazi buldum internetten daha aciklayici olur umarim senin icin

    Gebelik süresince rahim yaklaşık 11 kat büyür, ancak doğumdan sonra süratle küçülmeye başlar. bebek doğdukan hemen sonra yaklaşık 20. gebelik haftasında olduğu boyuta iner. Bu evrede ağırlığı yaklaşık 1 kg kadardır. Birinci haftanın sonunda 12. gebelik haftasındaki büyüklüğüne dönen uterus, 6 hafta sonunda gebelik öncesi boyutuna iner.
     
  8. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  9. mirisa

    mirisa Sensiz bir an yaşamayalım Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    312
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    zaten doğumdan sonra adet sancısı gibi bi sancılar oluyor bunu kendinde hissedebiliyorsun fakat max tüm vücudun toparlanması 6.aydır canım
     
  10. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  11. mirisa

    mirisa Sensiz bir an yaşamayalım Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    312
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayrıca sarkma senin vucüt yapınla bünyenle alakalı zayıf bi hamileysen çok az olur çabuk toparlar kilolu isen çok olur uzun zamanda toplar tabiki ikiside tamamen yok olmaz ..
     
  12. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  13. asdfgh789

    asdfgh789 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    800
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    cevaplarınız için tesekkür ederim arkadaslar allah yardımcımız olsun
     
  14. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  15. mugumugu

    mugumugu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ay ben doğumdan sonra o sancılardan ne çektim bi saplanıyodu sancı sanki canımdan can gitti doktora sormuştum rahim toparlanıyo demişti .
     
  16. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : asdfgh789
  17. cigmex

    cigmex çok tatlı bir kış bu Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    240
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben doğumdan 30 saniye sonra toplar diye duymuştum.