Normal doğumla Berenime kavuştum... :)

Konusu 'Doğum Öyküleri' forumundadır ve berenimiz tarafından 26 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : berenimiz
  1. berenimiz

    berenimiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    126
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Slm kızlar, uzun süredir giremiyorum foruma çünkü minik meleğim 8 günlük oldu :) hemen hikayeme geçeyim...
    17 Ağustosta gece 1 gibi kasıklarıma hafif hafif kramplar girmeye başladı, ben üşüttüm sandım , bu arada 39. haftamdaydım. sabaha karşı sancılarım sıklaştı , saat 8 buçuk gibi 5 dakikada bire düştü, doktorumu aradım hastaneye gittik, 1 cm açılmam varmış.saat 10 gibi yatışım yapıldı ama saat 3'e kadar hala açılmam 1 cm'di. doktorum açılman çok yavaş suni sancı verelim dedi, biraz suni sancı verdiler ama bana mısın demedi , acılam 1.5 cm olmuş. epidurali takmamız için 3 cm acılman olması lazım eger daha önce takarsak açılmaların durur dedi. ancak gece 11'e kadar dayanabildim, normal doğumu cok istememe ragmen doktoruma ''sezaryan yapalım dayanamıyorum'' dedim.
    neyse kızlar gelelim en ilginç yere, doktor ameliyathaneyi hazırlattı, ben eşimle ailemle vedalaştım sezeryana girdim, tam masaya yattım, doktoruma dedim ki ''ne olur acılmama son bi kez daha bakın eger hala 1.5 cmse sezaryanla alın'' dedim. doktor bi baktı acılmam 3.5 cm olmus :teytey: ben bi sevindim anlatamam apar topar cıktık ameliyathaneden, epidurali taktılar sancılarım azaldı süper oldu. eşim , ailem herkes bebekle beni bekleken ben ameliyathaneden yine tek başıma cıktım. sırnaşık şey
    Sabaha karşı saat 4'te açılmam 9 cm olmuştu , tabi epidural olduğu için ben hiç ağrı sancı hissetmedim, doğumhaneye indik eşimle tekrar vedalaştım , bu kez 2 kişi çıkıcam burdan dedim, doğuma girdim, iki ıkındım bi sıkındım Berenimin çığlıklarını duydum :dance: O an süper bi andı , Allah herkese yaşatsın, mutluluktan nasıl ağladığımı anlatamam. Gerçekten de 2 kişi çıktık bu kez :Saruboceq:

    Sonuç olarak yine o kadar sancı çeksem yine normal doğum yapardım, hiç de anlattıkları kadar korkunç değilmiş, epidural olduktan sonra herşey boş, bebek çıkarken bile acı hissetmedim, benim şanssızlığım açılmamın cok yavaş ilerlemesiydi ama zaten bu ender görülen bi durummuş, aynı gün hastaneden çıktık, sütüm hemen geldi ve kızımda sarılık falan olmadı , dikişlerim vardı ama 3 gün biraz acıdı ama şimdi geçti hepsi çok şükür :Saruboceq:

    Normal doğumla ilgili herşeyi sorabilirsiniz kızlar baya tecrübe sahibi oldum a.s

    Öpüyorum hepinizi........... a.s.
     
  2. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : berenimiz
  3. EU3

    EU3 Guest

    canım hayırlı olsun... evladını allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin... yuvanıza saglık sıhhat mutluluk getirsin...
     
  4. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : berenimiz
  5. berfincemil

    berfincemil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    allah analı babalı büyütsün canım.darısı başıma bende 38 haftanın içindeyim bekliyorummmmmm.hee bide sancıları nasıl anladın.belli oluyo dimi ben kendimi dinlemekten gece uyuyamıyorum.
     
  6. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : berenimiz
  7. sule3852

    sule3852 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Gözün aydın canım.Allah analı babalı büyütsün.Ben de 39. haftamdayım.Normal doğum yapıcam inşallah.İlk bebeğimde ben de 24 saat sancının ardından kolay bir doğum yaptım.Zaten bebek çıkarken bişey hissetmiyosun.Esas zor olan sancılar.İnşallah bu defa bu kadar uzun sürmez sancılarım.Sana da BERENinle mutluluklar diliyorum.a.s.
     
  8. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : berenimiz
  9. lora

    lora buyrun benim!!! Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.617
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    tebriklerrrr cnm allah anali babali buyutsun isallahhhhhhhhhhh
     
  10. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : berenimiz
  11. icimdeki_sen

    icimdeki_sen 17.10.2014 miladim kizim Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.978
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    153
    allah anali babali büyütsün....
    kizina saglikli uzun ömür nasip etsin...
    sizi ona, onuda size bagislasin...
     
  12. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : berenimiz
  13. ggamsee

    ggamsee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    723
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    gözünüz aydın.Allah analı babalı büyütsün.:nazar:
     
  14. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : berenimiz
  15. antrenxoxr

    antrenxoxr Profesyonel Sporcu Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.343
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah..:Saruboceq:
     
  16. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : berenimiz
  17. EMNSRK

    EMNSRK Guest

    allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah berenini.nasıl güzel bi duygudur şimdi senin kucagında yavrunun olması allah bizlerede nasip eeder inşallah .
     
  18. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : berenimiz
  19. berenimiz

    berenimiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    126
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm kendini dinleme hiç, zaten sancılar belli ediyor kendisini, adet sancısı gibi başladı bende , hafif hafifti, hatta uyudum bile ama uykumdan uyandırdı bazen, sonra da hem şiddetlendi hem de sıklaştı, o anda saate baktım her 10 dakikada bir geldi sancı , sanki kurulmuş saat gibi. sonra 5 dakikada bire düştü. sen hiç takma kafana gelicek olduktan sonra ben geldim diyor zaten... a.s. kolay gelsin cnm.... :nazar: