ocak anneleri 6.ay aşısından sonra bebeği kusan varmı ?

Konusu 'Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bilgileri' forumundadır ve selin1986 tarafından 31 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : selin1986
  1. selin1986

    selin1986 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    657
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba kızımın teyzoşları dün aşı olduk aşı yapıldıktan 3 _4 saat sonra aşırı kusma oldu ben fazla yedirdim sandım ama değildi 2 saat sonra bir kere daha kustu ateş falan olmadı çok korktum sizinde böğle bir sorununuz oldumu? bu günde çok huzursuz :çok üzgünüm:acaba hepsinin bir anda yapılması ağırmı geldi sağlık ocağındaki dra sordum yapmaz dedi ama hiç tatmin olmadım çünkü internette miğde ve bağırsaklarda yan etki yapabilir diye okudum birde size sormak istedim şimdiden tşkürler yardımcı olduğunuz için:çok üzgünüm:
     
  2. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : selin1986
  3. selin1986

    selin1986 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    657
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bilgisi olan yokmu
     
  4. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : selin1986
  5. kiyymet

    kiyymet Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    mrb cnm
    bizde pzt olduk aşımızı
    kızımın normalde kusması hiç yoktu aşıdan sonra bir iki kez kustu ama çok fazla değildi
    birde birazcık ishal durumumuz var ben dişlerine bağlıyordum ishalini ama demekki aşıda yapabiliyomuş
     
  6. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : selin1986
  7. linay34

    linay34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.719
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bizim birşey olmamıştı aşıdan sonra..ağır gelse hepsi aynı anda yapılmaz zaten..

    üşütmüş olabilir belkide..
     
  8. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : selin1986
  9. selin1986

    selin1986 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    657
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    saol canım bizde üşütebilceğini düşünmüştük ama öğrendimki aşılar her bebekte aynı yan etkiyi göstermiyomuş.ayrıca çocuk felci ağızdan verilen damla yani ondan 2 saat sonra kadar ne anne sütü ne su nede klorlu su vermicekmişsin bunuda öğrenmiş oldum ondan olabileceğini söylemişlerdi yorumlarınız için saol
     
  10. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : selin1986
  11. selin1986

    selin1986 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    657
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    saol canım zaten miğde ve bağırsak sorunları gözüküyormuş aşıdan sonra çok araştırdım ve buldum benim kız da çok etki yaptı senin bebişte daha az etki yapmış her bebekte ayrı yan etki yapabiliyormuş saol canım yorumun için
     
  12. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : selin1986
  13. inanna13

    inanna13 nil'im.. Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.319
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    geçmiş olsun:KK43:
    açıkcası aşılar kusturur mu bilmiorum ama biz de 2 gün hastanede yattık aşıdan soona,ağır geldi:KK43:
     
  14. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : selin1986
  15. deniz1634

    deniz1634 oğlum abi oluyo Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    biz geçen ay aşı olduumuzda yarısını bi hafta yarısını da bir hafta sonra yaptı bi etkisi olmaz ama bellide olmaz dikkat et ateşine kusmansına ishaline demişti!!!
     
  16. 8 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : selin1986
  17. selin1986

    selin1986 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    657
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    saol canım sizede geçmiş olsun :çok üzgünüm:.demek ki her bebeğe farklı yan etki göstermekte aşılar .bazı bebeklere hiç bir şey olmazken bazılarıda baya ağır yan etkiler geçirebiliyor demekki.tekrar geçmiş olsun canım allah bebişine sağlıklı uzun ömürler versin :KK46:
     
  18. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : selin1986
  19. ayseguul

    ayseguul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    her cocukta aynı etky göstrmy oğlm brz ateşlnmştı ve huzurszlğ fazlyd genede doktora bi danşsydn