ocuklarmzn anneleri biz miyiz? kaynvalidelerimiz mi ? bazen sinir oluyorum

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve EU2 tarafından 24 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  1. EU2

    EU2 Guest

    arkadaşlar beni tanıyan vardır aranızda... kayınvalidemle oturuyorum... çocuğum doğduğu günden beri sanki ben cahil beceriksizin biriymişim gibi davranıyo... hele ilk zamanlar benim kadar bilgisi yok çocuk büyütmek konusunda inanın yavrumu tutamıyodu bile:kızgın:bende bildiğim herşeyi söylüyodum ona kızıyodu çok bilmişsin sen diyodu... hatta bi defa küçükler çok konuşmaz dedi bende küçükler değil gelinler çok konuşmaz desene dedim evet dedi...çocuğa ne yapsam karşıyo, sen çok biliyosun diyo, beni sinir etmeye bayılıyo... hele ilk 4 ay... sizinkilerde böyle mi
     
  2. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  3. aysmev

    aysmev OĞLUM ABİ OLUYO.. Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    399
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim kayınvalidem Allah'a şükür öyle davranmadı,tam tersine bana güveni sonsuzdur.Hatta konusu açılınca "aysunun yaptıklarını ben yapamam"diyomuş.
     
  4. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  5. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    sizinki yarışa dönmüş
    nerde eski gelinler...
    hey gidi günler hey...
    anacıgım babannemin yanında kalmış 2-3 yıl
    dedemin babannemin yanında çatlayana kadar ağlasam bile babannem izin vermeden gelip emziremezmiş
    kaynana kayınpeder yanında sevip oksayamazmış
    amcam sevcem diye kolumdan bacagımdan tutup oraya buraya savururken annem içi gittiği halde gıg diyemezmiş...
    ee noldu işte
    katır gibiyim maşallah
    ölmedim kalmadım
    kaynananızla sidik yarısına gireceğinize biraz kucuklugunuzu bilip onun huyundan gidip bütün enerjinizi laf çarpmaya harcamasanız daha mutlu olacağınız kesin...
    sizin ilk cocuk büyütüşünüz ama o kim bilir kaç cocuk büyüttü
    onun size "cahil" demesi sizin ona "cahil" demenizden çok daha yerinde doğrusu...
     
  6. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  7. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    ben de hamileyim aralıkta doğumum inşallah.annem ya da kaynanamın fikir vermesi tabii olabilir ama karışmasında ben de hiç hoşlanmam.tabii ben ilk defa çocuk büyütücem ama herkesin yetiştirme tarzı farklı sonuçta.ben uyarırdım . " kızım şöyle yapma böyle yap denir ama, şunun yaptığına bak,böyle olur çok biliyorsun" denmez.ben dedirtmem.kaynanam da demez sanırım. sen de bu şekilde söylesen. belki anlar o zaman
     
  8. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  9. KanCicegi

    KanCicegi Güçlüyüm!Çünki;Umudum Var Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    940
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    valla ben kayınvalidemin engin tecrubelerine güveiyodum
    sonuçta 7 çocuk büyütmüş
    o yüzden hiç karışmazdım hatta her yaptığımı önceden sorardım
    allah razı olsun oda beni asla rencide etmedi
    yanlışımı güzel bi biçimde söledi düzelttik
    ancak 2 aylık bebeğe kısır yedirmek isteyince
    orda dur dedimyasakkelime
    tamma alışşsında kısır ne oluyo
    zaten gaz bombası mübarek gece uyumak nedir bilmiyo
    tabi ben bunları hep içimden söledim:nazar:
    ondan sonra ipleri elime aldım
    her işime karıştırmadım tam 9 ay emzirdim kızımı
    yani sözün özü
    tartacaksın arkadaşım iyiyi kötüyü ayırt edeceksin
    hatası varsa uygun diile söyleyeceksin
    onun yaptığı gibi küçümsersen olmaz o büyük yaşına saygı göstermen gerek..
     
  10. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  11. EU2

    EU2 Guest

    senin çocuğun var mıki??? annen bunları yaşadığı için böyle düşünüyosun... duygusallığına bakıyosun... ayrıca ben sidik falan yarıştırmıyorum seviyeli ol.. ben onun huyuna gide gide neler yaşadım sen bilemezsin...ben onun söylediklerini yapmıyorum demedim... kayınvalidem benim çocuk büyütme konusunda birazda olsa bilgimolmasını çekemiyo... hem ne biliyosun bütün enerjimi laf çarptırmaya harcadığımı...saçma sapan şeyler yazmışsın kendince... önce yaşa sonra yorum yap arkadaşım
     
  12. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  13. ohcanimadeysin

    ohcanimadeysin ♥pamugum ve prensesim ♥ Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.900
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    kusura bakma canım ama çok acımasızca bir yorum yapmışsın..
    babannenin izin vermeden seni emzirememesi çok mu iyi bişey Allah aşkına.Allah ın bi mucizesi anne sütü ve bebeği bundan mahrum etmek ağlatmak çok mu doğru.babanneye mi kalmış bu işler..
    yada amcanızın sizi kolunuzdan bacağınızdan tutarak savurtmasımı hoş..
    benim kayın validem hiç karışmaz..elalem sanki kaynana gibi ondan daha çok laf söyler bilmişlik yapar..
    ama insan yavrusuna kıyamıyor inan bana..benim bebeğim ağlarken kaynanam izin vermedi diye emziremicem öylemi..eşim dağıtır ortalığı valla..asla izin vermez..en çok önemsediği şeylerden biridir emzirmem..
     
  14. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  15. elifcino

    elifcino Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.620
    Beğenildi:
    1.492
    Ödül Puanları:
    188
    ne olursa olsun,çcuğu en iyi kendi annesi büyütür, onun dilinden en iyi kendi annesi anlayblir, kayınvalidene dur deme zamanın gelmiş bence..

    iyisini doğrusunu kendilerince söyleybilirler, son söz annenindir, anne nasıl biliyorsa onu yapmalıdır.. çocuğnu en iyi anne tanır sonuçta.

    bilmyorsa da öğrenir, internette her şey var çok şükür, daha olmadı doktorlara sorar.
    2 aylık bebişe kısır vermek de neyin nesi? yuuh artk.
     
  16. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  17. EU2

    EU2 Guest

    ayrıca ben sadece biraz banada hak vermesini istiyorum.. bu konudaki sorunumu dile getirdim... ben hiçbişeyimi eşimle yanlız paylaşamadım... kayınvalidemle oturduğum için... ve çocuğumuda kayınvalidemle büyütüyorum... her an, her dakika... bilmiyorum belki kayınvalidemle beraber oturduğumuz için böyle... özlem olmadığı için belki...
     
  18. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : EU2
  19. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    benim senin hayatını adan zye bilme şansım yok hayatım, burda yazdıgın neyse ona göre yorum yapiyorum :nazar:
    begenmediysen okuma geç :nazar:




    iyi bişi mi demişim bi daha oku öyle gel :nazar:
    aradaki ironiyi anlamadıysan o senin sorunun benim değil :nazar: