Of! Baba ya...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Kurkmantolu tarafından 2 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Kurkmantolu
  1. Kurkmantolu

    Kurkmantolu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.715
    Beğenildi:
    258
    Ödül Puanları:
    153
    kizlar 22 yasindayım sehir dısında okuyorum.. 2 kardeşiz abim yurt disinda yaşio..babam sevgisin, çok gösteren biridir allah razıı olsun ama ben 22 yaşsıında ciddi bir beraberliğği olan ve aileminde bildigi bir genç kıızıım ve seneye nasip olursa evlenmeyi düşşünüorum okulum gelecek yıl kıskmet olursa bitecek.. ama benıım babam beni hala 2 yasıdaki çoçuk gibi sevıyor..sıkılmıyorum ama.. sürekli kucagıında olayım sarılsın bana kulagıımıı çeksin agucuk felan yapsıın baba ben 22 yaşındayıım diyom benıım çocugumsun diyo..e haklıda ama uykumdan sabah sabah işe giderken gelio öpüyor ama uyandırana kadar tamam seviyor anlıyorum ama ben 2 yasıında çocuk degilimki sıkılıyo bunaltıyor severken :KK43: belki ileride bu günlerimi çok aricam biliyorum ama of baba dedirtiyo kendine :KK43:sonrada kıızııyo sana tek bedduam senıın çocugunda senın gibi olsun dio:KK43: 5 dk sevip bıırakmııoki saatlerce ilgilenmek istio öyle oluncada.. baba bide bedduasııda tutar derler:KK43:
     
  2. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Kurkmantolu
  3. seviyor daha ne istiyosun ki
    ben babamdan hiç öyle şey görmedim kardeşlerime gösterir bazen kendimi üvey evlat gibi hissederim
    şikayet etme herkesin bi sevme şekli var
    sende demişsin ya bu günlerini çok ararsın sonra
     
  4. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Kurkmantolu
  5. EU3

    EU3 Guest

    keşke senin kadar şanslı olsaydım:nazar:
     
  6. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Kurkmantolu
  7. DUYGUSUZduygu

    DUYGUSUZduygu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.248
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bak bak bakkk kulaklrini cekmek lazimm senin kaydirigubbakcemile evlenince sorarim ama ben sana, öyle bir özlüyorsunki aileni helede babani. helede gurbetteysen tamam isin yas valla.ben babama kurban olurum... daha hala babam isten geldimi kapinin önünde bekler kucagina atlarim. sakalasiriz sirtina binerim bak evli oldugum halde... ama suan yurt disindayim babamin yaninda ailemin yaninda olmak icin neleri feda etmezdim ki... sakin canim babani üzme, bedduasini sakin alma güzelim...
     
  8. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Kurkmantolu
  9. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.843
    Beğenildi:
    1.682
    Ödül Puanları:
    163
    Önce babanın ellerinden öpüyorum. Sonraaaaa klasik bir lafı söylemek istiyorum. Ne kadar büyürse büyüsün çocuklar bir anne babanın gözünde hala çocuktur. Ben 43 yaşındayım annem, babam hala ince giyiniyorsun hasta olacaksın, gel bir sarılalım falan diyor. Ben söylenmiyorum çünkü bende oğluma aynısını yapıyorum. Bana kızıyor yapma diyor ama yapıyorum, izin vermezse uyuduğunda sarılıp öpüyorum, mıncıklayorum (uykusu ağırdır benim büyük dananın) içime sokasım geliyor. Oğluma bakarsan delikanlı oldum artık böyle yapma utanıyorum diyor ama ben dayanamıyorum.
    Babanı bu yüzden çok çok iyi anlayorum.
     
  10. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Kurkmantolu
  11. rxuxyagibixsxeker

    rxuxyagibixsxeker Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.039
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    valla ne güzel sevgisini gösteren bir baban olması şükretmelisin.sakın kızma ilerde çok üzülürsün
     
  12. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Kurkmantolu
  13. Kurkmantolu

    Kurkmantolu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.715
    Beğenildi:
    258
    Ödül Puanları:
    153
    kesinlikle kızmıyorum dedimya şükürler olsun diye ama bunaltana kadar sevıyor sonrada off baba dedimmide üzülüyor :KK43:
     
  14. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Kurkmantolu
  15. _MySticqirl_

    _MySticqirl_ ÖZGÜR... Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.234
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    =)) Valla ben bızımkıyle bayramdan bayrama öpüşüyorum =)
    Babam bıraz ıcıne kapanıktır sevgısını bellı edemez.
    Ben bılıyorum sevdiğini o yetiyor =))
     
  16. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Kurkmantolu
  17. EU3

    EU3 Guest

    yazını her okudukça iç çekmeden geçemiyorum:nazar:
     
  18. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Kurkmantolu
  19. ladyyuppi

    ladyyuppi namidiger platonik_ask ;) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.323
    Beğenildi:
    83
    Ödül Puanları:
    153
    gzllergzeli ben seni cok iyi anliyorum..
    bende 22 olacagim temmuzda.. gecenlerde babama dedim baba farkindaysan ben
    22 yasina girecegim, yeter artik cocuk degilim diye kizmistim bir konuda..
    oda bi an kendine geldi, ben seni hala 11-12 yasinda görüyorum dedi sakalasarak..
    yani gülümseyerek..
    hic farkinda degiller.. insan sinir oluyor ama.. bide en kücük kardes ben oldugum icin
    hic büyüyemiyorum onlarin gözünde.. benim bir erkek arkadasim olsa.. hepsi karsi cikar..
    cok kizarlar.. cünkü beni 12 saniyorlar.. oysaki 22 yas bence bir erkek arkadasi icin gayet uygun..
    kücük cocukmusuz gibi davranmalari benide sinir ediyor.. sana cok hak veriyorum..