offffff nerden itim u hap :-(

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve asya23 tarafından 17 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : asya23
  1. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar size başka başlık altında yazdım bu konuyu hiç cvp gelmediii belki hatırlarsanız korunmuyordm 4 ay ard arda kalamadım adetlerimde düzensizleşti die doğum kontrol hapı kullanmak istedim 1 ay kadar tabi bunu kafama göre yaptım hap dr vermişti daha öncede bir kutu içmiştim ama zamanlama bana ait oldu ve bulantı ishal yaptı die 10 taneden sonra kestim bu arada korunmasız ilişkilerimde oldu şuanda siyah rnk adet kanı geliyor bi duruyor bi geliyor siyah ve parça parça çok korkuyorum kasıklarımda aynı adet ağrısı göğüslerime dokunamıyorum baş dönmem var(benm adet zamanı olur genelde) çıldırcammmmmmmm :çok üzgünüm:eşimde bana kızdı hem kafama göre içtim diye hem neden kestim diye sonunu getiremiyceksen ne içtin çocuk oyuncağımı falan dedi dahada cnm sıkıldı çok kötüyüm kızlarrr bu kan birden kesmiş olmamdan değilmi??? ne zaman gecer nasıl biterrr lütfen bi akıl verinn inat ettim dr rada gitmedim bir daha hapmı aslaaaa kalırsam kalırım kalamazsamda üzülmiycem offffffff yağmurdan kaçarken doluya tutuldum resmen kafamçokkarıştı
     
  2. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : asya23
  3. zeytohnm

    zeytohnm saglıkla gellll erkegimmm Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    668
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım hiç dogum konturol hapı kullanmadım yardımcı olamıycam ama düşük yaptım 4 ay önce bence bir ann önce hiç vakit kaybetmeden doktora gittmelisinnn
    acill bi şekilde biz sana biyere kadar yardımcı olabilriz ALLAHA EMANET OLL
     
  4. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : asya23
  5. Menzil Gxuxlxux

    Menzil Gxuxlxux Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.090
    Beğenildi:
    64
    Ödül Puanları:
    153
    Bu konuyla ilgili bir bilgim yok maalesef. Canim doktorun ne diyorsa ona gore hareket et. Sakin hareket etmeye calis. 4-5 ay cok uzun sureler degil. Insallah hayirlisi olsun hakkinda...
     
  6. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : asya23
  7. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağolun cnm ama düşük hamile olabilceğimide sanmıyorum çünkü bu hapı adetimin 1.gününde başladım tam saatinde içtim hep o 10 günlük sürede muhakkak korumuştur bıraktıktan 2 gün sonra ilişkim oldu hapsız zaten ilişkinin ertesi günü kahverengi akıntı başladı sonrasında koyu renk koyu kırmızı derken siyah renge dönüştü tam yoğunda değil ara ara geliyor ama adet sancısı gibi sancım var !!! düşük olabilceğini hiç düşünmedim çünkü hapı içmeye başladığımdaki adet tarihimde çok kez test yaptım negatifti ve zaten adet geldi içmeye başladım bu hapı yani düşük ne şekilde olur kiii olsa bunun olabilceğini sanmıyorum ama bilemem ki yinede biraz imkansız gibi :uhm:
     
  8. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : asya23
  9. Menzil Gxuxlxux

    Menzil Gxuxlxux Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.090
    Beğenildi:
    64
    Ödül Puanları:
    153
    Dusuk olabilecegini sanmiyorum zaten onceden test yapmissin negatif cikmis, haplada korunmussun, korunmasiz iliskiden hamile kalip hemencecik tutunmada olamaz ki buna tutunma kani diyelim. Bence doktora bir gorunsen iyi olur.
     
  10. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : asya23
  11. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evt cnm bende o şekilde düşündüm !!...ama bu doğum kontrol haplarının tamamen bitiminde adetin geldiğini bilirdimde 10 günlük bi kullanımdan sonrada bu şekilde geliceğini bilmezdim artık p.tesi gidebilirim düşündüm dr ne versin ki adet kesici bişey vericek değil söktürücüde veremez zaten geliyorr !!...daha kötüye gidersem giderim zaten acile falan...açıkçası şuanda özel bi dr gidecek durumda yok iş içinde iş çıkardım kendime okadar üzgünüm kii bi görsem şu kanın bittiğini birde renk siyaha dönük olunca korktum hani normal adetimiz gelirken son bittiği günlerde gelir ya koyulaşır renk aynen öyle ama tabi korkuyor insan :uhm:cnm çok saol yorumlarn için
     
  12. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : asya23
  13. BeyazBulut

    BeyazBulut sihirli değneğim var benim :) Pro Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11.412
    Beğenildi:
    464
    Ödül Puanları:
    203
    banada aynısı olmuştu ilk evlendiğim sıralar yan etkilerini fazla yaşadığım için hapı bitmeden kesmiştim aynı kestikten bir süre sonra koyu renk kan ve göğüslerde hassasiyet filan başladı bunlar ilactan kaynaklanıyor bence doktora bir görün o sana daha detaylı bilgi verir hemde içini rahatlatmış olursun
     
  14. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : asya23
  15. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sen dr gitmişmiydin cnm gidicem ama yarın artık bu sabah renk kırmızı olmuş yoğun şekilde geliyor aynı adet seviyesinde işte bir ayda 2 kez adett oooooffffffffffffffffffffff hep benm yüzümden ya görmek bile istemiyorum ruh sağlığım bozulduuuu bir daha asla içmem aslaaa okadar canımı sıktı kiii bu durum şu adeti kesmek için bişey yokmu hap falan dr gitsem yanii varmıdır öyle bişeyy senağlamasenağlamasenağlama
     
  16. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : asya23
  17. saturnn

    saturnn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.018
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    hapı bıraktığın için olmuştur büyük ihtimalle. o kadar üzme kendini. hamile olma ihtimalinin de olmadığını söylüyosun sanırım.o zaman yine normale dönecektir. ama için rahat etsin istiyosan bi doktora görünmende fayda var tabi..
     
  18. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : asya23
  19. arda_

    arda_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım hiç korkma bende evlenmeden önce seninle eynı hataya düşmüştüm.aynı şeyleri bende yaşadım.adetim bittiğinde hapa başlamıştım ama 10 günden fazla devam edemedim.bırakıncada 1-2 gün karın ağrısıyla beraber siyah ve kahverengi lekelenmeler gelmeye başlamıştı.1 ayda 2. kez hastalanıcağımı düşünmemiştim ve korktuğum başıma geldi düğün akşamı 2. kez adet gördüm.hap hormonları uyarıyor ve ilacı bırakınca adetin geliyo.zaten bidaha da kullanmadım.için rahat olsun normal bir adet görüceksin ve sonra kendiliğinden düzene girecek.ama sende benim gibi aynı saatte hap kullanamayanlardansan başka bir korunma yöntemine geç derim.ya da boş veeeeeerrrrr.hamiş ol ne olucak...sağlıkla kal.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.