Ofiste bir sabah

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve xsxulem tarafından 9 Ekim 2006 başlatılmıştır.

    9 Ekim 2006
    Konu Sahibi : xsxulem
  1. xsxulem

    xsxulem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    695
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    SEF: Ooo,Kaan bey nerelerdesiniz? Kotu bir sey olmamistir insallah.
    (Yine gec geldi hiyar.)


    KAAN: Sormayin mudur bey,basima neler geldi bir bilseniz!
    (Ulan bu da beni her gun kapida bekliyor herhalde.)


    SEF: Hayirdir n'oldu?
    (Gozleri kan canagi,aksam odun gibi icmis bu hiyar!)


    KAAN: Efendim dun halamin oglunun evinde kaldim,gecenin vakti karakola dustuk maalesef.
    (Inandi galiba. Isterse detay sorsun,yol boyunca hikaye dusundum.)


    SEF: (Inanmis gibi yaptim ya,gozleri parladi.Yol boyunca yalan dusunmustur zaten.)Allah Allah gecmis olsun,gelin oturun soyle.
    (Hala les gibi icki kokuyor it!)


    KAAN: (O kadar da sakiz cignedik ama kokuya uyandi galiba lavuk)Simdi efendim,benim dayimin oglu(lan demin halamin oglu mu demistim yoksa?)
    Kedi ticaretiyle ugrasiyor.


    SEF: (Oha!Uydurdugu meslege bak)
    Aaa,cok ilginc bir is.Para birakiyor mu bari.


    KAAN: (Sanane lan parasindan)Sokak kedisi degil efendim,amcamin oglu (Lan valla iyice karistirdim. Amcaoglu muydu,dayioglu mu?)
    Van kedisi satiyor.


    SEF: Eee,n'olmus, kedi mafyasiyla basi derde mi girmis?
    (Lafi soktuk ama anlayacak adam nerede?)


    KAAN: (Espri yapti hayvan)Yok efendim,oyle degil.Simdi teyzemin oglu (Ulan suna bastan kuzen desene,is iyice moka sardi )
    Van kedisi satiyor.Istanbul' da bu isi sayili adam yapiyor biliyorsunuz.


    SEF: Bu meslek dalini ilk kez sizden duydum,sayisini bilemiycem.
    (Yahu,laf sokmaya calisacagima kafayi ucsam ya suna.Neyse sakinleseyim. )


    KAAN: Neyse beyefendi,diger saticilardan biri,sokak kedilerini toplayip gozlerine lens takiyormus meger (uctuk mu ki?),
    sonra da degisIk goz renkleri var diye Van kedisi olarak satiyormus.


    SEF: (Vay ki vay,vay ki vay!Bu itin idrarini tahlile gondericem,alkol kafasi degil bu)
    Bakin siz su sahtekarlara.


    KAAN: Kesinlikle haklisiniz efendim,neler var.Baksaniza, sen tut hayvanlarin gercek gozunun ustune renkli lens tak,sonra da Van kedisi diye sat.
    (Kesin abarttik)


    SEF: (Onu anladik essek sipasi,gerisinde ne yumurtlayacan ben onu merak ediyorum)Sizin kuzenin ne alakasi var ki bununla?
    (Kuzen dedim ya,sevindi,gozleri parladi.Salak. ..Salaak. ..Salaaak. ..)


    KAAN: (Kuzen dedi,valla kuzen dedi.Kurtuldum stresten)
    Efendim,Istanbul' da ne kadar Van kedisi ticareti yapan varsa topluyorlar.


    SEF: Dogru ya,zaten sayili.
    (Bunu dovmek de kesmeyecek,ne yapsam acaba?)


    KAAN: Aynen oyle beyefendi.Neyse, evdeyim diye beni de aldilar.
    (Of be,kurtulduk galiba)


    SEF: (Karsi saldirinin zamani geldi),Neyse olayin ayrintilarini okuruz gazetelerden, ilginc olay,kesin haber olur.
    (Bakalim nasil karsilayacak? )


    KAAN: (Bunu da hesapladim dallama,ulan ne zekiyim be.)
    Yok efendim,yapanlar bulundu.Sonra araya bir suru insan girdi,bizim yegen
    (hay anasini mictik)de sucsuz oldugu icin,ticari itibari sarsilmasin diye gazetelere yansimayacak olay.


    SEF: (Bak,bak,bak. Yavsaga bak!Analitik dusunuyor ya,bunu da hesaplamis.Analitik kotek aticam bu deveye)
    Neyse,gecmis olsun.Siz bugun eve gidin,iyice bi dinlenin isterseniz.Moralini z bozulmus,uykusuz kalmissiniz.
    (Lan bi git,daha kapida yersin ucan tekmeyi.Bu sefer girismezsem serefsizim)


    KAAN: (Hisar'da manitalar bekliyor,tabii giderim kerizim.Lan bu lambayi da mudur yapmislar ya buraya, helal olsun valla.He he he.)
    Sagolun,aslinda iyi degilim,dinlensem gercekten iyi olur.
    (Lan herif saatini falan cikariyor,odunu yiyecez galiba,vazgecelim)
    Ama gece ne gune duruyor ki beyefendi,gece dinlenirim.
    Zaten gec geldim,arkadaslara da ayip oldu.


    SEF: (Saati bosuna cikardik,uyandi hayvan)E hadi yerinize gecin o zaman.Tekrar tekrar gecmis olsun.
    (Isten kovmak tatmin etse,dakikada kovucam da,dovmem lazim,soyle evire cevire dovmem lazim ki hincimi alabileyim.Neyse bir dahaki sefere)


    KAAN: Sagolun efendim,anlayisiniz a tesekkur ederim
    (Lan gitse miydim ki?Saati oylesine cikardi belki de.)
     
  2. 9 Ekim 2006
    Konu Sahibi : xsxulem
  3. masal

    masal Guest

    riyakarlık hayatın her köşesinde.
     
  4. 9 Ekim 2006
    Konu Sahibi : xsxulem
  5. onetimes

    onetimes Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    773
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    :laugh: :laugh: :laugh:

    ayy çok komikti acaba biz izin isteyince bizim patronda düşünüyomudur böle şeyler. pek geç kalmıyorum aslında pek izinde aldığım yok :yes: