Öfkeli Kadinlara Tartisma aninda neler duymak istemez..

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve Quelle tarafından 10 Mart 2008 başlatılmıştır.

    10 Mart 2008
    Konu Sahibi : Quelle
  1. Quelle

    Quelle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaslar Esinizle sevgilinizle tartistiginizda ne duymak istemezsiniz sizi daha da sinirlendirecek sozler neler olur ?

    Sakin Ol...Mesela

    Sen bilirsin ?...diyerek umursamazligi

    Susmak..Bu daha da cildirtir beni,,
     
  2. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : Quelle
  3. istanblue

    istanblue evli,mutlu ...... Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    609
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sen bilirsin.. beni deli ediyo ya
     
  4. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : Quelle
  5. Quelle

    Quelle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ben esimle tartisirken susmasi nedense beni dahada cok deli ediyor :)
    Sanki beni umursamiyormus gibi..:)
     
  6. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : Quelle
  7. Quelle

    Quelle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canim o susarsa ben kiminle kavga edecem :) cevap versinki bende saymaya devam edeyim hehe..

    saka bi yana susmasi dedigin gibi daha iyi
     
  8. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : Quelle
  9. ThePessimist

    ThePessimist Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    202
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Sen Bilirsin Ewet Sinirimi Kat Kat Arttırmaya Yeter_!
     
  10. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : Quelle
  11. <sermin>

    <sermin> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    231
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    bizde de susmak. ama susan ben oluyorum...gerçekten sinir edici bir durum.sinir oluyor.
    niye susuyorsun, yine mi başlıyo demesi.:)))))) ŞenizŞenizŞeniz
     
  12. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : Quelle
  13. Geveze

    Geveze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.545
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Kesinlikle aynı fikirdeyim beni çıldırtır kavga sırasında susması.Benimle kavga etsin ama susmasın çileden çıkıyorum valla yaa.Tabi bide çekip gitmesin adamakallı kavgamızı edelim.İçimde bişi kalırsa benim sinir katsayım tavan yapıyooo yoksa:kızgın:
     
  14. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : Quelle
  15. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    '':eek:klava:Seni dinlemek istemiyorum şu an''cümlesi beni zıvanadan çıkarır.:eek:klava:
     
  16. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : Quelle
  17. EU1

    EU1 Guest

    benm en çok ben bişe anlatırken dalga geçmesi dewamlı hıhı hıhı öle zaten demesi warya nasıl sinir oluyorm:kızgın:bunu en çok kardeşim yapar ölürüm sinirimden :eek:klava:
     
  18. 11 Mart 2008
    Konu Sahibi : Quelle
  19. Kite_Runner

    Kite_Runner Pretty Woman Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    591
    Beğenildi:
    58
    Ödül Puanları:
    113
    Eğer ciddi anlamda sinirlendiysem; ekstra birşeye gerek yok ne yaparsa yapsın daha da sinirlenirim... Öfkem gerçekten çekilecek cinsten değil. Açıklama yapsa, haklısın dese dahi daha da öfkelenmemden başka bir işe yaramaz...
    En mantıklısı evden gitmesidir...