öfkelimiyim ? yada aşıkmıyım bilemedim :(

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve nehiir22 tarafından 24 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : nehiir22
  1. nehiir22

    nehiir22 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bundan 4 ay önceydi çok yakın bir arkadaşım vasutası ile tanıştım onunla msn konuşmalarımız oldu önce gayet iyi güzel başladı tabiki tanıştırılmadaki amaç belli olduğu için bir arkadaş dost gibi değil sevgili olmaktı konu hep ... bi hafta sonu görüştük ilk buluşmaydı güzel geçen bi gündü ayrıldıktan sonra telefonlaşmalar oldu vs.. aradan 1 gün geçti ben aramadım onun aramasını bekledim oda aramadı ertesi gün sabah çok erken bi saatte msjını aldım ; dün tel bozulmuştu kapalıydı arayamadım ama sende hiç aramamışsın neyse nasılsın diyen bir msj .. biz görüşmeye başladık ama çok böyle uzun uzun sohbetlerimiz olmadı sonuçta yeni tanışmış ve birbirimizi anlamaya çalışıyorduk bir kez daha buluştuk yine gezdik dolaştıkgüzel geçen bigün oldu bana o gün eski sevgilisini anlattı çok sevdim zamanın da ama olmadı ayrıldık vs dedi eski sevgilisi hakkında bildiğim şey sadece şu o kız için aynı üniversteyi kazanmak için uğraşmış ve o okula gittiğinde kız başka biri ile birlikteymiş buda tabiki her insan için kötü bir durum mutlaka oda çok üzülmüş ama üstünden çok zaman geçmiş daha sonraki kız arkadaşları için ise genelde ayrılan ben olmadım ama benden ayrılmaları için elimden geleni yaptım dedi bu çok tuhafıma gitmişti o zaman ama altında bişey aramadım ve son 2-3 senedir de hiçbi birlikteliğinin olmadığını söyledi ... o günden sonra arayıp sormadı bende arayıp sormadım doğal olarak çok bekledim ama aramadım ortak arkadaşımız bana sormadan onunla görüşüp nasıl gidiyo diye sorduğunda ona benim için çok iyi bi kız çok güzel bi kız ama ben kötü biriyim ona iyi bi sevgili olamam tarzında şeyler sölemiş böylelikle konu kapanmıştı benim açımdan aramadım sormadım üstelemedim facebooktan falan sildim onu neden yaptım bilmiyorum ama bigün onu görünce orda silmek istedim sildim 1 ay önce beni facebookta geri ekledi bende kabul ettim ona öfkem geçmişti 2 hafta öncede başka bir ortak arkadaşımıza benim için ; kendini çok övüyor çok erkek gibi bi kız demiş :/ öyle biri kesinlikle değilim duyduğumda şok oldum ne diyceğimi şaşırdım 1-2 kezde bu hafta öyle konuştuk internette ama böyle hal hatır sorma ve o konuşmayı başlatan oldu hiçbir anlam veremedim :KK43: içimde ona karşı bişeyler hissediyomuyum onuda bilmiyorum yada ona karşı öfkemi bendeki :KK43: ve bana tekrar görüşmek istiyorum veya sevgili olmak tarzında yaklaşsa ona hayır derimde diyemiyorum ... karmakarışık bi durum arkadaşlar fikirlenize ihtiyacım var hepinizi çok çok öptüm şimdiden ayrı ayrı teşekkür ederim ..:enbuyukkk:
     
    Son düzenleme: 25 Ocak 2009
  2. 26 Ocak 2009
    Konu Sahibi : nehiir22
  3. bloodrayne__

    bloodrayne__ Guest

    canım ben bu konuda kendi fikirlerimi söylemek istiyorum.benim de az çok buna benzer şeyler yaşadığım zamanlar oldu,bunları yaşarken deliye dönüyordum..en kötüsü de onun kafasındaki şeyin ne olduğunu bilememek,ne düşündüğünü,ne yapmak istediğini bilememek,ve bunları bilememezlikten dolayı kendimizin de yapması gerekene şekil veremeyip,fikrimize düşüncemize yolumuza karar verip bir yol çizememek..çünkü sonuçta henüz tanımadığımız bir insan konumunda..
    bence öyle olması gerekmiyor ama değer görebilmek ya da olumsuz önyargı oluşturmamak için malesefki duygu ve düşüncelerimizi saklamamız gerekiyor,bunu yapan bayan arkadaşlarımız var,ve buna bence nazlanma,ağırdansatma,elimi sallasam ellisi gibisinden deyimlerle örnek gösterilebilir.
    ve o yüzden ben derimki seni yakalamaya çalışan o olsun.
    tabiki arayan o olacak,tabiki üstüne gelen taraf o olacak,maksatı seni ısındırabilmesi ve beğenini kazanabilmesi..e sen de taştan bir insan değilsin sonuçta elbette karşılığını vereceksindir zamanı ve yeri uygun bellediğin anlarında..bunları boyle hissetmeli ve kendine bu değeri vermelisin..ki zaten erkeğin hoşlanma belirtileri bunlardır,bunları yapmadıysa bizden hoşlanmayan bir erkeği bir de kendimize aşık etme saçmalığına mı gireceğiz..
    bence net davranıp karşındakinden de netlik beklememişsin bile.ben olsaydım onu beklerdim,sen de oyle yapmışsın güzel ama devamında biraz inceleyip bakar düşünürdüm,eğer niyeti yoksa bana(ki üzgünüm ama seninkini de niyetli bulmadım)tamamen kapatırdım sayfayı.ne facebookuma sokacak kadar,ne de msn de konuşabilecek kadar özel olduğunu düşünemezdim ve de gerek bile görmezdim,buna da izin vermezdim..çünkü sen de biliyorsunki heralde artık arkadaş ta olamassınız..hayatında hiç bir kimliği yok bence,edinmeye de çalışmamış,,yani neden onunla duygularını ve vaktini harcayasınki
    yine bence diyorum;seninki öfke yada hazımsızlık,yada beynin duygularının oyununa alet oluyor.boş vermelisin onu ve iletişimini kesmelisin,benim zahmetimle beni sevmesin,onun zahmetiyle ben onu sevebileyim.
    hem bak eski sevgililerinden ayrılmaları için elinden geleni yapmış,yani ne düşündüğünü net ve açık söylemeyip oyun kuran biri 1.bir ömür boyu kafa karıştıran biri,seni mutlu etmeyecek,aksine zaman ileriye işledikçe üzüldüğün bişiler olacak hayatında..2.senin için de "kendini çok övüyor çok erkek gibi bi kız demiş" açıksözlü olmayan bir insanın bu cümlesi bana da bişiler ifade ederdi.
    canım,bunlarla kafanı meşgul etme bence,çok iyi biliyorum,hiç bir erkek bizim önem verdiğimiz konuları biz gibi düşünüp kafasına takmıyor,ve onların olmayan duyguları varmış gibi gösterip duygu oyunları yapma olasılığı da her zaman var.
    bence unut bunları,senin gibi iyi yazı yazabilen bir kıza sahip olmak isteyecek bir sürü erkek vardır..yine de sen bilirsin diyorum,umarım herşey mutluluğunca olur..
     
  4. 26 Ocak 2009
    Konu Sahibi : nehiir22
  5. gulsahh5151

    gulsahh5151 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    benim anladığım kadarıyla ayarsız bir arkadaş kendileri kendini ona öyle erkek gibi tanıtmadıysan bunları hangi cüretle söylüyorr ki?? ayrıca olaya biraz genel yaklaşmak istiyorum ciddi bir ilşki istiyorsan öyle ayarlamayla olmuyo pek ya olan da var ama genelde olmuyo yani.. hayatının adamı bi yerde karşına çıkıyo zaten.. ayrıca geçmişte birini sevdim demiş ben artık geçmişte birini seven bi erkekten de korkmaya başladım eski sevgilileri ya da bu sevdikleri bayan dönerse yüzüstü bırakkıveriyorlarr adamı bkz.ben ii birine benziyorsun karşına çok daha iyileri çıkar bence...
     
  6. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : nehiir22
  7. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.292
    Beğenildi:
    17.140
    Ödül Puanları:
    488

    Kendine güveni yok. Bence konuşma bile tenezül edip.

    gecmişimde bende buna benzer bişi yaşamıştım. Bi kız arkadaşım tanıştırmıştı.
    1 ay falan cıktık bi şekilde ondan ayrıldım.
    Arkamdan önce iyi laflarını aldım sonra
    Erkek arkadaşıyla cok konuşuo(liseden arkadaşım) vs. demiş. :mymeka:
    Leenn kazma o arkadşım senin yanında beni bi kez aradı. O anda ben böyle şey istemiyorum desene(yersekaydirigubbakcemile3)

    Bunu duydum iyice sinirlendim. Tekrar bir ay sonra bundan yine haber geldi beni unutamıyormuş.Falan diye:eek:
    Aha işte haz alıcam bi an dedim. İnternetten görüşmeye başladık. 1 hafta falan her konuşmada igne gibi laflar batırdım. En sonundada hadi sen yoluna ben yoluma senle yapamam ben dedimdelikafadulden
    Oh canıma desinnnnnn:nazar:
     
  8. 31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : nehiir22
  9. nehiir22

    nehiir22 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bloodrayne bir solukta okudum yazını ve sana çok teşekkür ederim gerçekten çok güzel sözler yazmışsın ve çok haklısın son birkaç gündür de birtakım şeyler duydum olmadığı için çok mutluyum demekki hayırlısı böyleymiş .. hepimizin herşey gönlünce olsun :)
     
  10. 31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : nehiir22
  11. nehiir22

    nehiir22 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    gulsah çok teşekkür ederim bu sözlerinde sende çok haklısın ve evet arkadaş gerçekten ayarsız ve dengesiz neyseki olmadı şükrediyorum ben bugünlerde..herşey gönlümüzce olur inşallah hepimizin...
     
  12. 31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : nehiir22
  13. nehiir22

    nehiir22 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    larissa çok teşekkür ederim =)) ayrıca paylaşımın çok güzel ya gerçekten helal olsun sana iyi yapmışsın oh olsun oh oh :nazar: