Oğlu gelince kaynananın torununu özleyesi tutuyor...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve dolphins tarafından 30 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : dolphins
  1. dolphins

    dolphins gelecegi görebilsem Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    butun gun bı defa acaba torunum nasıl gelınımın yardıma ıhtıyacı varmı dıye aklından gecırmeyen kaynana esım gelınce kızı azcık verde sevelım demıs azonce benım akıllıda aldfı verdı kızımı.verme dedım torununu ozluyorsa gelsın otursun oglunun evı..yok verdı yıne dınlemedı benı.kendısıde ugradı asagı eve cıkmadan allah bılır neler soyledıler.kaynananın sesı gelıyor.kız cok ozlemıs bızı dıye...benım kocam demıyorkı anne cık gor o zaman dıye.ben asagı ındıgımde cocugn yuzune bakmaz.bı su bıle ıstese gıt annen versın der.ama oglu gelınce kıymetlı oluyo kızım .nedır bu anlamıyorum.gostermelık ısıte.nfret edıyotum ya nasıl davranacagımı artık kıme ne dıyecegımı bılemıyorum.tek ıstegım burdan cıkıp gıtmek....ama olmuyor ıste...benım kocam daha boyle oldukca....ne yapayım bılmıyorum.bu kadar emegımız gectı bu eve dunyanın masrafını yaptı esım.kayınbabamkla yarı yarıya.gecen gun kaynanane desew begenırsın.satarız parasını kardeslerle bolusursunuz.....ınanamadım ya...hala bızım degıl yanı bu ev.kaynımda ev aldı kayınbabamla yarı yarıya oduyolar aynı bızım gıbı yanı.ama o ev onun...tapu onun...bızde tapu kayınbabanın dıye nıye bolusecekmısım evımı anlamadım.....gorumcenın falan ne hakkı var evımdekı...daha borclarını yenı bıtırdık kac yıldır....soyledım benım kocaya...napım ısterse hepsını alsınlar dıyo ya....offfofff boyle olurmu cocugunun hakkı var dıyorum umrunda degıl.ınsallah bunlardan koca bı kazık yerde aklı basına gelır.nasıl davranacam kızlar bılmıyorum esıme nasıl onlara nasıl bılmıyorum...:çok üzgünüm:
     
  2. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : dolphins
  3. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Biliyorum hic bir faydasi olmicak canim ama keske diyecegim, keske böyle ic ice olmasaydiniz....:kahve:

    Böyle oldugu müddet bir sinir cizmek cok zor, sen cizmek istesende gördügmüz gibi esin cizemiyor senin gibi objektiv olamiyor cünkü annesi ve babasi söz konusu...onlardan seninde dedigin gibi bir kazik yese bile degisen birsey olmaz canim, yine anne annedir babada babadir...:nazar:

    Ne yapabilirsin bilmiyorum inanki bir fikrim yok, cekip gitmek imkansiz gibi gözüküyor o yüzden mecbur o insanlarla uzlasmanin bir yolunu bulman gerek bence, yani kaynananin kaynatanin her dedigini, her yaptigni tartma canim, birak herkes yaptigi ile kalir....
    Kaynanan iki yüzlü bir kadinsa er yada gec bunu esinde görecektir, cünkü bir insan bas parmagnin arkasinda fazla gizlenemez ille birgün tam olarak yüzü cikar meydana...a.s

    Birak düsünmeyi canim, suanki durumunu degistiremeyecegine göre kendine yok yere dert yaratma, evlilignide bosu bosuna huzursuz etme...:nazar:

    Birgün mutlaka hersey senin istedigin gibi olucak insallah...:1hug:

    Sevgilerimle...:teselli:
     
  4. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : dolphins
  5. capriss

    capriss Guest

    tam 8 yıl yaşadığın sıkıntıyı yaşadım burdan ancak cenazem çıkar herhalde diyip yıllarca bir çivi bile çakmak canımın istemediği evimden ve o binadan kurtulmam sadece hayallerde ve rüyalarda yaşanan bişeydi kendimi uzaklarda kapıyı açınca o insanların asık suratlarını görmediğim kocamla başbaşa yaşıyabiliceğim hiç tanımadığım insanların yaşadığı bi evde hayal ederek yaşadım yıllarca aşiret gibi yaşamaktan bıkmıştım hiçbir özelim yoktu söz hakkım yoktu ama sadece hayaldi hepsi bırak gelinimin yardıma ihtiyacı varmıymış olayını bırak torunlarını hanfendi sadece tel açıp bulaşıklarımı makineye koy çamaşırımı as diye tel ederdi bazende oğlu arar annem seni çağırıyo akşama misafiri varmış yardım etcekmişin derdi hastanelere bensiz gitmeyen ameliyat olduğunda a.dan z ye baktığım kadın ertesi gün suratı asık bambaşka biri olarak çıkıyodu karşıma zavallı kocalar bir aradayken annelerini melek sanıyolar aynı ortamın içindeyken farkedemiyolar gerçekleri aynı olayları yaşayan bir gelin aileden sırdaşım kurtulmuştu taşınmıştı bir vesileyle eşinin işi nedeniyle bana sadece dua et Allah sesini duyuyor bir sebep yaratır derdi benim iş gibi bi nedenimde olamazdı ordan kurtulmak için imkansız diyordum imkansızzzz..benim kocam o binadan annesini babasını heleki kendi evini bırakıp kiraya asla çıkmaz sen dua et derdi hep gün geldi kaynana öle bir iş ettiki bana ..kendi ipini kendi çekti annem babam evliliğimde ilk kez araya girip yeter artık dedi insaflı kayınpederimin izniyle kocamında gönlüyle kendimi yeni bir hayatın içinde buldum bu hayatın nasıl güzel olduğunu anlatamam sadece kayınpederimle görüşüyorum hayatın bu kadar güzel olduğunu bilmiyomuşum ben esir gibi yaşamaya alışmışım meğer... ben hiç bişey yapmadan mağdur durumda taşındım ordan kimse ağzını bile açmadı ve evliliğe başladığım her anımı yaşadığım evi bırakıp geldim benim insaflı görünen kayınpeder o evi sattıı kardeşlere böldü :) herkese ne düştüyse bizimde payımızı verdi için acıdımı dersen umrumda bile değildi ben çoktan silmiştim o evi bu mutluluğun huzurun yanında ev hiçbişeydi sadece kiramı alıyordum şimdi kayınpeder başka yerden veriyor kiramı ev desen umrumda bile değil kayınpeder başka bi durumda evden çıkma konusu olsaydı evlatlıktan reddedecek kadar sert bi adam ama karısının yaptıkları karşısında sadece haklısın kızım git tedavi ol mutlu olun diyebildi buda bana yetti
    şimdi bunları sana niye anlattım arkadaşım bana dua et demişti sadece iste ALLAH sebep yaratır demişti ve gerçektende öyleymiş rabbim imkansızları imkanlı yaptı şimdi eşimle konuştuğumuzda gülüyoruz bazen bizim hiç sıkıntıımız yokmuş birbirimizle biz hiç birbirimizle ilgili bir konu için kavga bile etmezmişiz diyoruz şimdide ben sana dua ediyorum arkadaşım rabbim çok büyük karşına öyle bir sebep çıkarsınki tereyağından kıl çeker gibi kurtul ordan inşallah Allah yardımcın olsun sevgilerr..
     
  6. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : dolphins
  7. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    Canim sana boyle yapinca soyluyor musun yaptiklarini? yani hani demissin ya eve su kadar masraf ettik vs. evi satariz diyorsa gicikligindan siyordur bile bile snei sinir etmek icin. tabi satarsiniz anne sizin en dogal hakkiniz. eviniz ne isterseniz onu yaparsiniz de. ama biz de icine su kiadar masraf yaptik. satinca onu verirsiniz gerisini de bolusuruz hic olmazsa ev alirken pesinatimiz olur falan de.

    yani burada bize soylediklerini ona da soyle.

    kizina su bile vermek istemeiyorsa, o anda soyle. anne su bile vermek istemiyorsun, esim gelince de aman aman torunum dusmuyor dilinden. lutfen iki yuzluluk yapma de.

    yani biraz agir kacar ama soylemezsen tepene cikar. aman ben kotu gelin olayim, bana yaklasmasinlar da.

    canim bir de siz de kira vereceginize o evde oturmussunuz. yani simdi adanada kiralar yillik odeniyor bildigim kadari ile. nereden baksan senede en az 3-4 milyar verirsin kira icin ve kac senedir oturuyorsun. 4 senedir otusan 15-16 milyar para eder. ki ben cok ucuz da soylemis olabilirim.

    O evde gorumcemin hakki yok demen yanlis bunu da belirteyim. gorumcenin hakki neden olmasin, adil bir paylasim gerekiyorsa masraflar dusulur gerisi paylasilir.
     
    Son düzenleme: 30 Ocak 2009
  8. 31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : dolphins
  9. Mihriban

    Mihriban Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    12.732
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    196
    canım inşallah ayrı bir eve çıkarsın rahat edersin
    ev konusundada eğer satmak istiyolarsa satsınlar ama içinden sizin hakkınızı yaptığınız masrafı versinler
    böylelikle sende onlardan uzak başka bir yerde ev alırsın huzurlu olursun
     
  10. 31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : dolphins
  11. italim

    italim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    10.167
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
     
  12. 31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : dolphins
  13. yaşadıklarınız çok zor.gerçekten sadece dua etmekten başka çare yok canım.umarım capriss gibi sen de muradına erersin.Allah yardımcın olsun
     
  14. 31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : dolphins
  15. capriss

    capriss Guest

    yine bu tür hakaretlere maruz kalmıştım hepsi bir araya gelince bir gün hastanede açtım gözümü sinir boşalması ve depresyon demişlerdi o sırada bebeğimide kaybetmiştim kayınvalidemin yaptığına gelince aramız düzelsin artık böyle olmasın diye evine giden gelinini hamileyken ite kaka küfürlerle kapı dışarı etmesiydiki buna kayınpederimde göz yumamamıştı hemde onu 3 ay bakmıştık iyileşene kadar yatalaktı o sıra iyileştikten bir hafta sonra yaptı bunları bu bebekte kaybedilir kaygısıyla sen git kızım demişti kayınpeder olaylar çok uzun sayfalara sığmaz derecede o yüzden ancak bu kadar kısa anlatabildim arkadaşım yanlız benim orda birtek artım eltimdi çok iyi anlaşıyodum çok seviyodum arkadaştan sırdaştan öteydik ondan ayrıldığıma çok üzüldüm ama şimdi aynen görüşmeye devam ediyoruz eltimle
     
  16. 31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : dolphins
  17. dolphins

    dolphins gelecegi görebilsem Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım gorumcemın hakkı yok dedıgım bu evde bızım emegımız kayınbabamdan fazla...masrafları hem madıı hem manevı cok ugrastık.tabııkı babasının evınden hakkını alacak ama benım tırnaklarımla kazarak meydana getırdıgım evde ne kadar hakkı olabılır.
     
  18. 31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : dolphins
  19. dolphins

    dolphins gelecegi görebilsem Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tesekkur ederım canım.ınsallah.tamam herseye karısan ınsanlar degıller ama var ıste bır sogukluk olmadık yerde olmadık zamanda yapacagını yapıverıyor ıste buda huzurumu bozmaya yetıyor