oğlum artık emmiyoooooooooo!!!!

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve cagancuk tarafından 16 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  1. cagancuk

    cagancuk küçük aşkımla çok mutlym Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.346
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar yaaa oğlum 3 gündür falan emmiyo ısırıyoo.emicekmiş gibi üzerime tırmaşıyo sürtünüyo mememi çıkarınca ısırıyo hemde çeke çeke.bide yüzüme bakıyo ne dicem diye.kıpkırmızı yara oldu.sağıyorum dünden beri oda 100ml bile çıkmıyo hemde zorla.bebişini hala emziren varmı?
     
  2. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  3. julianne

    julianne Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.062
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Canım benim kızım da yaklaşık 15-20 gündür sadece uyuduğu zaman emiyor. Uykusu gelince bile istemiyor emmeyi. Aynen seninki gibi oyun oynuyor. Memeyi çiziyor. Ben de uyutunca emziriyorum. Onun dışında zaten çalışıyorum biliyorsun ve çıkan süt seninkinden de az. Bence endişelenme ve sağarak emzir. Ya da uyurken emzir. Bak bebeğini sadece 10 gün emzirebilen hatta hiç emziremeyen arkadaşlarımız var. Biz bu zamana kadar geldik. Zaten yaşına şurada ne kaldı. Yiyeceklerini yiyiyorlar süt de kahve gibi oluyor onlara. Sütün doyurmasını bekleme artık. ınşallah emer ama benimki emmez. Ben sadece uyutunca emzirebiliyorum. Bir de dediğim gibi sağıyorum.
     
  4. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  5. elifdem

    elifdem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.628
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    benimki de 6 aydan sonra emmedi
    en son geceleri de uykusunda reddediyordu, uyanıp emzirdiğim için ağlıyordu zamanla sütüm de bitti. kısmeti bu kadarmış.
    sıkma canını bence
    ömür boyu emzirecek değilsin ya, 2-3 ay da geceleri idare et, yaşına girecek zaten inşallah bebişler artık.
     
  6. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  7. beyazmelek

    beyazmelek Candan öte,candan ziyade Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    8.718
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    benim oğlumun dişleri çıkmadığı için şanslıyım heralde ısıramıyor ama oynarak emiyor gündüzleri evde olduğum zamanlarda ara ara emiyor uykudan uyanır uyanmaz emmeyi seviyor o zaman iyi emiyor onun dışında gece yatmadan önce mutlaka emip yatıyor ama gece kalktığında mama veriyorum çünkü süt yetmiyor o esnada yetse de kendisi yatağından kaldırdığım için kızıyor reddediyor sabah kalkınca keyifli keyifli güzel emiyor ama tabi oyunlarla emiyor

    ben sağma işini bıraktım uzun zamandır kaç cc olduğunu hesaplamaktan psikolojim bozulacaktı ayrıca sağdığım sütü biberonla da pek sevmediğini farkettim onu da yarım içiyor yarısı dökülüyrdu öyle olacağına akşama kadar briktiriyorum akşam emziriyorum
     
  8. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  9. beyazmelek

    beyazmelek Candan öte,candan ziyade Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    8.718
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    ama bu zamana kadar emzirmiş olman bile güzel hayatım zaten artık doyumluk içmiorlar biliyorsun ara ara iyi zamanlarında emzir ısırmaması için ne yapılır bilmiyorum
     
  10. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  11. Swetter

    Swetter Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    803
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benımkıde cok ısırıyor ben oyle yaptıgında hıııı dıye kaslarımı catıyorum bırakıyor gulersem daha cok ısırıyor
     
  12. 16 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  13. wannababy

    wannababy iki cocuklu ve mutlu:)) Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    8.256
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    canim, bu cok uzulecek birsey degil ki. masallah 8 aylik olmus bebegin. benim oglum sadece 4 ay emmisti. Allah kismet ederse ikinci bebegim ne kadar emer bilmiyorum ama cok uzun sure emzirmeye karsiyim ben. ilk 6 ay tamam, ama ondan sonra bircok seyden gidalarini aliyorlar zaten.

    oglum emmeyi birakinca ne bulduysam yedirdim. onu vermem bunu vermem demedim. simdi acayip gelismis bir damak zevki var. herseyle erken tanismalari daha iyi. daha az secici oluyorlar.
     
  14. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  15. PassioneLore

    PassioneLore herkes haddini bilecek ! Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.079
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    sımdıye kadar emzırebılmıs sanslı annelerden bırı oldugunu dusun
     
  16. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  17. estel

    estel Guest

    bende sisi imrenerek okuyorum ne güzel ek gıdalara geçtiler diye..

    benim oğlumda özellikle havalar çok ısındığından beri sadece emmek istiyo..

    dr sütün geliyosa gerek yok o kadar endişelenme diyo ama sizleri okudukça bende çok üzülüyorum..

    yani anlayacağın hiç bişey dörtdörtlük olmuyo kimi emmiyo kimi yemiyo..

    allah hepimize kolaylık bebeklerimize iştah versin:)
     
  18. 17 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  19. gulizgul

    gulizgul gulizgul.blogspot.com Pro Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.581
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Benimkide sırf emmek istiyo..eğer ben evdeysem hiç bir şey yemek istemiyo. kendini süte bekletiyo.emişmemizde en az yarım saat sürüyo..1 emiyo 2 bakınıp geliyo..oyun oynaya oynaya.ama ben yemediğini çok takmıyorum çünkü ömrü boyunca yemek yiyecek zaten , ve sütümde varken istediği kadar emsin istiyorum onun için zorlamıyorum..yedir sonra yemek yemek istemez diyorlar ama bilmiyorum artık..emmesi güzel ama artık ek gıda aldıkları için çokta önemli değil bence canım. ek gıdalarla telafi edersin..opuyorumnanaktan