oğlum erkan yiğit kollarımda

Konusu 'Duyuru : Müjdeeee bebeğim oldu :)' forumundadır ve yigitnil tarafından 23 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yigitnil
  1. yigitnil

    yigitnil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.351
    Beğenildi:
    69
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar öncelikle herkese kolay doğum diliyorum.ben 20'sinde oğlumu kucağıma aldım.kilosu 3480 boyu da 50 cm.
    normal doğumdan çok korktuğum için 20'sine gün vermişti doktor.bebişim sabahı bekleyemeden gece 3^te suyunu patlattı.altıma yapıyorum sandım önce ama bu çok başka bişeydi hemen eşimi uyandırdım ve eltimi çağırmasını istedim.beni apar topar duşa soktular..hemen doktoru aradık doğum başladı hastaneye gidin sabah ben gelicem dedi.nst ye bağlayacaklar seni dedi ama ben normal doğuramam diye ağlayıp duruyorum tabi.biraz evde kaldık eşim beni sakinleştirdi.saat 5'te hastanedeydik.hemen açılmama baktılar 2 cm idi.adet sancısına benzer sancılarım vardı ama hiç de dayanılmayacak gibi değildi.hemen beni yukarıya sancı odasına götürdüler eşimden ayrılmak bana çok zor geldi.asansöre bindirdikleri zaman ağlamaya başladım.kendimi çok yalnız ve güçsüz hissettim.bir de bi daha doğum evine adımımı atacağımı sanmıyorum.ebeler insanın yüzüne dahi bakmıyor ve kötü davranıyorlar.oradaki kadınları görünce panik oldum ne yapacağımı bilemedim.hasta bakıcı lavman yaptı ve dolaşmamı söyledi.yatacak yer bile göstermediler .inanın tuvalette bi bayanla oturduk sohbet ettik.sizi etkilemek istemem bu buradaki hastane için geçerli.sonra bi hasta bakıcı acıdı halime de sen nasıl olsa sezeryan olacaksın bu tarafa yat dedi ama ebelerden bi tanesi hemen beni oradan kaldırıp sancı odasına yatırdı.nst ye bağladılar.doktorum gelene kadar da kaldırmadılar. 7.50'de doktorum geldi.hazırlanmam falan derken 8.54'te sezeryan ile oğlum dünyaya geldi.sezeryana gelince kızlar o da hiç kolay değil.ben genel anestezi aldım ama uyanmam çok kolay oldu.hiç midem de bulanmadı.uyanınca ameliyat yerimin çok ağırdığını hissettim anında bi ağrı kesici yaptılar.ilk gün hep serum verildi ve ağrı kesiciler yapıldı.ikinci günü sabahı kalktım ilk kalkış biraz zor oluyor ama insan o anda güçlü hissediyor kendini.ondan sonraki yürüyüşler daha kolay.ama mutlaka dolaşın kızlar çok önemli.gözlerimi açtığımda oğlumu sordum onu görünce ağlamaya başladım.inanılmaz bir duygu bu tarifi yok.şu anki en büyük problemim göğüslerim.çok acıyor ve bir tanesi kanıyor.mecburen ara ara mama takviyesi yapıyoruz.göğüs uçları da fayda etmiyor.şimdi oğluşuma bakıp gözlerim dolu bir şekilde dolanıyorum.tüm iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.darısı sizin başınıza.
     
    Son düzenleme: 23 Ağustos 2008
  2. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yigitnil
  3. ANESSA

    ANESSA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    539
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    herkes senden haber bekliyodu seni merak ediyodu iyi olduğunuza sevindim ne güzel yaa bebişin şimdi kollarında allahım hepimize nasip etsin
     
  4. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yigitnil
  5. minyatxuxr

    minyatxuxr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    allah bağışlasın canım.analı babalı büyüsün.rabbim nazarlardan korusun bebişini.hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin.amin... :))))
     
  6. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yigitnil
  7. deniiiz

    deniiiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun canıma.s.allah analı babalı büyütsün :Saruboceq:
     
  8. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yigitnil
  9. nurdan52

    nurdan52 Guest

    ben böyle doğum hikayelerini duyunca çok heyecanlanıyorum çok sevindim inan allah analı babalı büyütsün inşallah nazar değmesin
    bu arada sen tecrübelisinya bişi sorucam bu suyun gelmesi nasıl oluyo
    yani bende bazen bebek kafasını aşağı doğru zorluyo sanki altıma yaptırıcak gibi öyle mi patlatıyo suyu?
     
  10. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yigitnil
  11. EU1

    EU1 Guest

    tebrik ederim canım Rabbim sağlıklı uzun ömürler versin yavruna.. yavrunla sevdiklerinle birlikte sana da..hayırlı evlat olur inşAllah ..
    geçmiş olsun..darısı başımıza hayırlısıyla..
     
  12. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yigitnil
  13. "NAZ"

    "NAZ" Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    343
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    allah analı babalı büyütsün tatlım çok sevindim güzelce ikinizinde kurtulmuş olmasına...şimdi dua sırası sende yani darısı bizimde başımıza...
     
  14. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yigitnil
  15. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    allah analı babalı büyütsün darısı başımıza inşallah
     
  16. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yigitnil
  17. sarikanarya

    sarikanarya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arzucum çok sevindim canımm sağsağlim oğluşuna kavuşmuşsun:))
    Allah analı babalı sağlıkla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin iyişallah
    darısı bizim başımıza:))
    sonra gelde şu sezeryanı anlat olurmu canımcım?
     
  18. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : yigitnil
  19. yigitnil

    yigitnil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.351
    Beğenildi:
    69
    Ödül Puanları:
    108
    sıcak bişey hissediyosun idrarını yapar gibi canım.durmadan akıyo