oğluma neler öğretebilirim?

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve daisy83 tarafından 23 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    23 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  1. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    10,5 aylık oğlum var ama ondan neler bekleyebileceğimi bilmiyorum. Şu zeka geliştirici şekilli oyuncaklardan alsammı diyorum ama biliyorum ki tek yapacağı ağzına sokmak biraz sonra kenara atıp yine kumandalar vs. yönelmek olacak.
    Ufak ufak "bay bay",:a015: "gel gel" hareketleri yapıyor, canı istedciğinde el çırpıyor ama ben yaptırmaya çalıştığımda değil. ama ne bileyim organlarını öğretemedim daha. "Bay bay" ı da bazen yapıyor ama "hadi yap" dendiği zaman yapmıyor. Bazıları diyor "anne nerde" denince dönüp annesine bakıyormuş bizimki bunu da yapmıyor.

    Ona bu dönemde neler öğretebilirim yardımınızı rica ediyorum.
     
  2. 23 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  3. meltemsahin

    meltemsahin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    615
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    canım güzel bi konu olmuş.benim oğlumda 7aylık.bende ileriki dönemler için merak ediyorum.ne gibi oyunlar oynıcamı bilmiyorum.inşallah bize yardımcı olur arkadaşlar...
     
  4. 23 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  5. susaden

    susaden Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    benim oğlum bir yaşına gircek henüz öyle el sallalam çırpma yapmıyo istemiyo yapmak :)boynunu büküyo şirinlik yapıyo ağız hareketlerimi taklit ediyo oyuncak meselesine gelince oğlumun eğitici geliştirici bir sürü oyuncağı var bir sürü para verip hevesle alıyorum ama o arkadaşın dediği gibi cep telfonu kumanda bilimum şeyleri kemirmenin derdinde :)ama en son ficher price türkçe konuşan eğitici aktivite masasını aldım onu çok sevdi ...
     
  6. 23 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  7. pollyannaa

    pollyannaa 1kral+1kraliçe+2 prenses Üye

    Katılım:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.477
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    Merhaba benimde yaşını dolduran bi kızım var. Arkadaşların dediği gibi telefon kumanda gibi aletler nedense çok ilgilerini çekiyor. sürekli ağzında. bizimki baybay yapıyo ama ne kadar uğraştıysam gel gel yapmadı. şimdi bide yürümeye başladı çok şükür:nazar::nazar::nazar:

    Eline ne alırsa fırlatıyor buda yeni huyu. Geçen elindeki kaşığı yüzüme öyle bi attı ki utanmasam ağlıycaktım.mafoldumben

    kızım babasını haftada bir eşimin izin gününde görüyor sadece. hadi babaya gidelim diyorum doğru yatak odasına gidiyor yavrum benim:ecrin_bebek:

    Bebeğinle bol bol konuş kulak burun göz ayak el hepsini say. o anlamsız anlamsız baksada hafızasına kaydediyodur. ben çok konuşmaya çalışıyorum kızımla. evde yalnızız biz. etrafta gidebileceğin park filan varsa oralara götür. diğer çocukları gördükçe daha da neşeli oluyorlar. ağaçları kuşları göster adlarını söyle.. Ben şimdilik bunları yapmaya çalışıyorum. Her çocuk bir değil.. kimi erkenden yürüyor, kimisi erkenden konuşmaya başlıyor.. Allah sağlık sıhhat akıl versin yavrularımıza:Saruboceq::nazar:
     
  8. 23 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  9. kayradorugum

    kayradorugum 23.12.2009/15:00 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    457
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    benim oğlum 8 aylık
    gel gel yapıyo
    baş baş yapıyo 2 eliyle hemde
    alkış yapıyo
    tel sararla bay bayı öğretemedik henüz
    baba nerde deyince babasına bakıyo anne nerde deyince bana bakıyo
    bende geliştirici bikaç oyuncak aldım iki oynayıp atıyo
    ama kumanda cep telefonunu elinden düşürmüyo...