oğluma sondalı ultrason çekilecek.. yardım..

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve 1tanelerimozi tarafından 22 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 1tanelerimozi
  1. 1tanelerimozi

    1tanelerimozi ömrümün manası.. ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.
    oğlumda tekrarlayan idrar yolu enf var..
    3 kez idrar kültüründe bakteri üremesi çıktı doktorumuz 15 gün sonra gelin tekrar bakalım sondalı film çekeriz dedi..
    internette araştırdım biraz ve çok korkmaya başladım..
    idrar geri kaçıyorsa eğer böbrek yetmezliğine kadar gidiyormuş
    yardım edin ne olur çok korkuyorum.
    aranızda böyle bi sorunla karşılaşan var mı??
     
  2. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 1tanelerimozi
  3. zeynebada

    zeynebada Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    6.264
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    cnm önceliklke geçmiş olsun benim kızımd a10aylık 2ayda bir tekrarlıyo igne yada antibiyotikle düzeliyo ama hiç sondalı film çekicez demediler acaba neden şüphelendilerki bizdede üreme oluyo 10-12tane lökosit eritsosit oluyo hep
     
  4. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 1tanelerimozi
  5. zeynebada

    zeynebada Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    6.264
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    bize doktorumuz bezi kesmemiz lazım ama çok erken dedi kesemeyiz idrarının zamanını bilemez bebek dedi silmeden yada başka bişiden değil bebegin idrar torbası mikrop üretiyo dedi:KK43:
     
  6. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 1tanelerimozi
  7. 1tanelerimozi

    1tanelerimozi ömrümün manası.. ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ah canım benim bilmiyorum ki neden dedi.
    idrar kaçışı varsa böbreklere zarar vermiş mi diye bakacak sanırım..
    antibiyotik kulllandık iğne kullandık geçmedi bir türlü..
     
  8. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 1tanelerimozi
  9. c*a*n*d*y

    c*a*n*d*y herşeyim cnm kızım alaram Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.084
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    cnm benim çok geçm,ş olsun inşallah düzelir
    cnm ii düşünelim ii olsun herşey dualarım seninle
     
  10. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 1tanelerimozi
  11. zeynebada

    zeynebada Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    6.264
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    cnm kötü düşüğnme evet bu idrar yolu geçmediginde bu olasılık var evet ama tedavi edilmezse var çok şükür bizler farkediyo bebeklerimizi doktora götürüyoz hayırlısı yavrun hakkında inşalla bi şi yoktur problem olcak
     
  12. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 1tanelerimozi
  13. HavvaEsen

    HavvaEsen Havva/ ESRA Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.351
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Canım geçmiş olsun. İnşallah kötü bi şey çıkmaz . İyi düşün iyi olsun canım. Alah yardımcınız olsun
     
  14. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 1tanelerimozi
  15. 1tanelerimozi

    1tanelerimozi ömrümün manası.. ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    sağolun kızlar dua edin ne olur...
     
  16. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 1tanelerimozi
  17. akpak

    akpak maşallah kızıma Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.929
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    canım sıkma canını böbrek yetmezliği çok ileri safhalar
    musyasın dediği gibi doktora götürüyorsun ilaç kullanıyorsun sürekli takipte
    Allah korusun aklına böyle şeyler getirme
    zaten hep internetten bakıp kendimizi korkutuyoruz böyle durumlarda
     
  18. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 1tanelerimozi
  19. XSIDE

    XSIDE Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    canım çok geçmiş olsun ama internetten bakıp bakıp kuruntu yapma ara dr sor kfamda soru işaretleri var neden istediniz nasıl yapılacak diye kendi kendini yeme yani.inşallah hiçbir sorun çıkmaz.