Oğlumun bacağında Siğil

Konusu 'Dermatoloji - Deri ve Cilt Hastalıkları' forumundadır ve SELMAT tarafından 3 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SELMAT
  1. SELMAT

    SELMAT Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    dr verrutol verdi yanlız 3gündür sürüyorum ve rengi çok koyulaştı bordo gibi oldu ve sürünce çok yakıyor bilgisi olan varmı kontrole gidicez ama kullanan varsa bilgileri bekliyorum
     
  2. 3 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SELMAT
  3. sensizmiasla

    sensizmiasla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    canım siğile o yakan ilacı sürmeden önce başka yerlere değmemesi için çevresini havucuk gibi kremle doldur hani çimento ya da hamur içine su dökerken yapılır ya ortası boşluk ondan yap sonra tam siğile denk gelir ilaç bu şekilde başka yerlere akmıo yakmıo hem acımıo dikkat et geçmiş olsun..
     
  4. 4 Şubat 2010
    Konu Sahibi : SELMAT
  5. SELMAT

    SELMAT Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler.........