oğluşumun boğazı kızarıkmış antibiyotik versemmi yardımmm

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve dtbernat tarafından 9 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    9 Ekim 2010
    Konu Sahibi : dtbernat
  1. dtbernat

    dtbernat Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    715
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    hafta içi oğlum ateşlenmişti dr ciğerlerinde bişi yok boğazı biraz kızarık tedbir olarak antib iyotik vermiş bende ateşlenmeyince başlamadım antibiyotik tedbir olarak verilirmi leblebi gibi antibiyotik veriyor drlar napsam ya yardım şimdi genel durumuda iyi fisfisfis
     
  2. 9 Ekim 2010
    Konu Sahibi : dtbernat
  3. pnrd

    pnrd Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    en iyisi bunu doktoruna sor..belli ki oğlunuzun ateşi boğazın da ki enfeksiyondan yükselmiş..ama şimdi ateşi yok diyorsunuz..bu arada kaç yaşında oğlunuz?antibiyotiğiniz tablet mi şurup mu?
     
  4. 9 Ekim 2010
    Konu Sahibi : dtbernat
  5. xkimyagerx

    xkimyagerx Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    615
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    ateşlenmediği sürece vermene gerek yok canım,bizim doktorumuz da tedbir olarak yazmıştı alın ama hemen kullanmayın demişti,elinizde bulunsun gece falan ateşlenirse tekrar getirmek zorunda kalmayın demişti. bir de kızım 1 yaşından büyüktü o zaman,ballı ılık süt ve ıhlamur içir zorlamadan boğazını rahatlatır demişti. ( doktorumuz çok zorda kalmadıkça ilaç veren bir doktor değildir )
     
  6. 9 Ekim 2010
    Konu Sahibi : dtbernat
  7. dtbernat

    dtbernat Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    715
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    yaptığım araştırma sonunda ilaç vermemeye karar verdim sanırım virütik bişi şimdilik takipteyim ilaç şimdiden verilirse sonra nolcak bence % 100 gerekirse verilmeli