Öğrenci Diyeti...

Konusu 'Diyet Listeleri' forumundadır ve dids tarafından 16 Ocak 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    16 Ocak 2008
    Konu Sahibi : dids
  1. dids

    dids f & d Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.543
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    Bu diyete ara öğün olarak hergün saat 10:00’da ve 16:00’da 150 gram meyve ekleyebilirsiniz. Diyet esnasında bol sıvı tüketmeye özen gösterin.

    Ayrıca her gün bir saat yürüyüş yapmayı da ihmal etmeyin. Diyet süresi içerisinde günün herhangi bir saattinde çiğ sebze tüketmek serbestir.

    1. Gün

    Sabah
    : Şekersiz bir bardak meyve suyu, bir ince dilim light ekmek, 40 gram peynir domates ve salatalık

    Öğlen
    : 50 gram light ekmek, tavuk söğüş, bir bardak ayran, bir tabak az yağlı salata

    Akşam
    : Bir kase mercimek çorba, 180 gram ızgara köfte, üç yemek kaşığı light yoğurt ve salata

    2. Gün

    Sabah
    : Şeker çay, bir adet yumurta, iki ince dilim light ekmek, beş adet zeytin, domates ve yeşil biber

    Öğlen: Bir adet sosisli sandviç (ketçap ve mayonesiz), 200 gram portakal, bir tabak yağsız salata

    Akşam: 140 gram kıymayla hazırlanmış ıspanak yemeği, iki yemek kaşığı pilav, 100 gram light yoğurt ve salata

    3. Gün

    Sabah
    : Şekersiz ıhlamur, bir adet yağsız tost, bir elma, domates ve salatalık

    Öğlen: İki adet hamburger köftesi, üç - dört kızarmış patates, bir tabak az yağlı salata

    Akşam
    : Bir tavuk but (derisiz), bir yemek kaşığı makarna, üç yemek kaşığı zeytinyağlı sebze ve salata

    4. Gün

    Sabah: Şekersiz bitkisel çay, iki yumurtayla omlet, bir dilim light ekmek, domates ve salata

    Öğlen
    : Yarım pizza, bir haşlanmış patates, bir bardak ayran ve salata

    Akşam
    : İki adet kabak dolma, iki kibrit kutusu peynirli börek, bir çay bardağı yoğurt ve salata

    5. Gün

    Sabah: Şekersiz çay, iki sosis ızgara, bir dilim light ekmek, domates ve salata

    Öğlen
    : 140 gram dil füme veya dana jambon, bir tabak yağsız salata

    Akşam
    : 210 gram karışık ızgara ve salata

    6. Gün

    Sabah
    : Şekersiz limonata, kaşarlı omlet (yağsız), 25 gram kepek ekmeği ve salata

    Öğlen: 100 gram beyaz peynir, bir portakalsalata

    Akşam
    : Balık serbest, bir kibrit kutusu helva

    7. Gün

    Sabah
    : Şekersiz çay, 20 gram kaşar peyniri, 40 gram light ekmek, bir domates ve salata

    Öğlen
    : 300 gram yoğurt, 200 gram karnabahar haşlama, bir dilim light ekmek ve salata

    Akşam: Meyve salatası serbest


    (alıntıdır)
     
  2. 12 Şubat 2008
    Konu Sahibi : dids
  3. fatoşangel

    fatoşangel Guest

    yaaa werdinmi gerçekten kilo bende uygulasam
     
  4. 12 Şubat 2008
    Konu Sahibi : dids
  5. dids

    dids f & d Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.543
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    tatlım , öbür taraftanda bana yazdın , ben diyet yapmıyorum yerimseniben
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.