ok umutsuzum ltfen yardm edin...

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve asisu tarafından 30 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asisu
  1. asisu

    asisu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selamlar benim çok büyük bi derdim var arkadaşlar erkek arkaşımla 3 sene birlikte beraberdik bu yaz nişanımız olmasını beklerken ailesi istemedi beni sebebse kendi akrabalrından bir kızı almaktı yalnız sorun şu ki erkek arkadaşımla birbimizi çok sevdik ve ben onun oldum şimdi ne yapıcağımı bilmiyorum ilişkimizin bitmesi gerekiyordu erkek arkadaşım ailesini ikna edemedi.o çok mutsuz ama elden gelen birşey yok annesi abileri hiç kimse istemiyor saygı da göstermiyorlar bu sevgiye napıcam ben bu saaten sonra ortada kala kaldım....
     
  2. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asisu
  3. lilalove

    lilalove Guest

    eğer bekaret senin için önemli bir mevzu idiyse, ve erkek arkadaşın seninle evlenecem diyip de bunu yaptıysa, ailesine resti çekip seni alması lazım. yoksa yaptığı büyük bir adilik olur.
    yok eğer evlenme planı olmadı arzuladık yaptık diyorsan da sonuçlarına katlanmak zorundasın canım :nazar:

    ama eğer bekaret konusuysa tek taktığın, ilerki evliliğinde falan, bunu sorun etmeyen erkekler de var merak etme
     
  4. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asisu
  5. asisu

    asisu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    erkek arkadaşım çok züzgün ama aileye resti çekemizceğini söledi beni ikna etti biz evleniceğiz diye 3 yıl az bi zaman değil bende güvendim cahillik ettim açıkçası offfffffffffffffffffffff ailem duysa kıyamet kopar
     
  6. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asisu
  7. ladyyuppi

    ladyyuppi namidiger platonik_ask ;) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.323
    Beğenildi:
    83
    Ödül Puanları:
    153
    ya gercekten duydugum kadariyla artik kimse icin önemli degil sanirim
    bu bekaret konusu.. hele erkekler icin.. erkekler artik bakire olan kizlari istemiyorlarmis
    duydugum kadariyla bunu duyunca sok oldum...:1shok:
     
  8. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asisu
  9. asisu

    asisu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim için çok önemliydi ona çok güvendim yoksa asla böle bi işin içine girmezdim
     
  10. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asisu
  11. EU2

    EU2 Guest

    nasıl nesine güvenebildin be canım :çok üzgünüm: bi garantisi yokken sana bi garanti veremezken nasıl güvenebildinki?? seni asla yargılamıyorum çek cezanı sen suçlusun demiyorum ama bence körü körüne güvenmemeliydin.. bak bende 5 yl bir aşka bir erkeğe delicesine bağlandım üstelik benim güvencim vardı ama ben bile bu denli güvenipte teslim etmedim kendimi, yani ailesiyle tanıştım ailesi beni sevdi hediyeler falan gönderildi ve herşey olucaktı ama bigün geldi çattı ve ailesi bizim eve geldi benim askılı badimle çekilmiş olan bi fotoğrafımı görüp eve gidince oğluna "bize göre geniş aileler ben istemem açık demiş ve ben o körü körüne bağlandığım deli gibi sevdiğim benim için herşeyi yapan ve yaparda dediğim o erkek 1 günde düşünmeden bitirdi boyun eğeemdi ailesine" bak demekki erkek milletine güvenilmemeli kolay kolay.. Neyse şimdi geçmişe değil geleceğe bakmalıyız neden yaptın diye sormak bize düşmez
    peki canım erkek arkadaşınla konuştunmu yaşanlıanları olanları biliyorsun neyapıcaz bu saatten sonra bölemi biticek ikimizde hatalıyız demedinmi??
     
  12. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asisu
  13. asisu

    asisu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    mallesef ki güvendim vicdanı sızlıyormuş sana borçluyum ne desen az dedi psiklojim bozuldu sana maddi yardım yapabilirim dedi ancak anlıcağın o da değişti kızlık zarı diktirme operasyonu başka çarem yok benim kzılar
     
  14. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asisu
  15. lilalove

    lilalove Guest

    erkek arkadaşın sorumsuz bir adi imiş canım. sana söz verip bu hale düşürmesi çok ayıp.
     
  16. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asisu
  17. asisu

    asisu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    maalesef off çok kötü bi duygu neye yanayım sevgiye aşka mı giden kızlığıma mı?
     
  18. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : asisu
  19. dicerr

    dicerr Guest

    valla sevgılın adamsa senınle evlenır
    ne bu ya
    ohh valla aılesıne de restı ceker senı gercekten sevıyorsa