okulun ilk günü!!

Konusu 'Lise' forumundadır ve sophronie tarafından 22 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  1. sophronie

    sophronie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    917
    Beğenildi:
    172
    Ödül Puanları:
    123
    liseli kızlar okulun ilk günü saçınızı başınızı nasıl yapacaksınız? nasıl bi tarzda okula gideceksiniz?
     
    Son düzenleme: 22 Eylül 2009
  2. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  3. derinderin

    derinderin huzurlubirhayatistiyorum. Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.974
    Beğenildi:
    3.898
    Ödül Puanları:
    163
    ahh ulan... özledim lisedeki halimi. şimdi üniyi okuyorum hatta 2.yi. içimde ilk gün değil hep son gün heyecanı oluyo artık.lisedeyken ne güzel ilk gün en ciici şeylerimizi giyip giderdik, sonra eski halimize dönerdik. ünide de derse giderken bakımsız gidiyorum ama dışarı çıkarken en bakımlı halimlle çıkıyorum nedense..
    kıymetini bilin kızlar lisenin valla yaa çok özleniyo..
     
  4. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  5. seda_341

    seda_341 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2008
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu başlığı okuduğum anda kesin ilerleyen zamanlarda birkaç ablamızın gelip -bırakın saçı başı kıyafeti dersinize odaklanın- cart curt diyeceğini düşünerek girdimkaydirigubbakcemile3 neyse ben sanırım saçımı dağınık bi şekilde topz yaparım ya da açık bırakır arkadan tel tokayla bi kısmını tuttururum.Onun dışında spor ayakkabı-siyah çorap işte :1closedeyes:
     
  6. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  7. derinderin

    derinderin huzurlubirhayatistiyorum. Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.974
    Beğenildi:
    3.898
    Ödül Puanları:
    163
    sedacım uzun zaman oldu... hatıırlamıyorumkisırnaşık şey
    çok abartmazdık herkes gibiydik ama herzaman gözler üzerimizde olmuştu... farklı bi albeni heralde..
     
  8. 23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  9. gulden95

    gulden95 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bugün saçıma fön çektirdim ya açık bırakırım ya da saçı yanlardan alıp arkadan tutturum.heyecanlıyım bee :)
     
  10. 23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  11. smark_merwe

    smark_merwe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bnmm pek hycnm yok ama bnde fn çektrmei dşünüyorumm :)
     
  12. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  13. AswangCullen

    AswangCullen Guest

    ıııyk :bbo: