Okumaya deer...

Konusu 'Makyaj Uygulama Teknikleri fırçalar, aplikatörler' forumundadır ve maibu tarafından 11 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : maibu
  1. maibu

    maibu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba kızlar hepinizin bildiği gibi makyaj kadının tamamlayıcısıdır...allahın verdiği güzelliğe güzellik katar ama bu durum her zaman böle değildir şimdi sizlerle başıma gelen olayı anlatmak istiyorumbundan yaklaşık 3 ay önce düğünüm olduğu zaman kuaförüme gitmiştim yıllardır gittiğim bir kuafördür kendisi... benim gelin saçımı yaptı sıra makyaja geldi ben herzaman makyajımı kendim yaparım güzelde yaparım bu kadın bana makyaj yaptı o gün yarım saat içinde gözlerim sulanmaya başladı suyunu tutamıyordum akıyo zannettim gözlerimi insanlar korktular benden kıpkırmızı oldu gözlerim şeytan gibi... çok farklı hayallerle gitmiştim oraya melek gibi güzel olmak için gözlerim şişti düğüne tam 4 saat vardı.eşim eczacı olduğu için damla getirdi ne fayda neyse öle böyle koca karıı yöntemi patates koyduk...kadında panik oldu bana tekrar makyaj yaptı ve iğrenç oldu makyajım....böyle bir anı gelmişti ama size şunu söylemek istiyorum dün akşam bir kuaför arkadaşımla görüştüm kuaförler korsan makyaj malzemeleri alıyorlarmış bilhassa benim kuaförüm gibi kampanya yapan kuaförler gelin başı yaptırana manikür pedikür makyaj bedava gibi......salı pazarından aldıklarını kullanıyorlarmış vitrindeki kaliteliler süs için yani birde şunu söyliyim saç açıcı oryalin içine çamaşır suyu koyan kuaförler bile varmış işin suyu çıktı ne olur dikkat edelimmm.....teşekkürlerinizi beklerimlaelaelaelaelaeKötü Kazen
     
  2. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : maibu
  3. FikirAdasi

    FikirAdasi Fikir Adası Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    835
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Çamaşır suyu ne alaka yaaa? :1shok::1shok::1shok:
     
  4. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : maibu
  5. axsxkbxoxcexgxi

    axsxkbxoxcexgxi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evett ucuz malzeme kullanıyorlarr kalitesi düşükk benimde saçlarmı yakmışlardı kuaför giderken çok tedirgin giderimm
     
  6. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : maibu
  7. chantyclarie

    chantyclarie Guest

    evet çok kuaför öyle ucuz ürün kullanıyo
    benim annemde kuaför ama pahalı ya da ucuz makyaj malzemesi almıyo kesinlikle çünkü mesela ruj kullanılcak öyle her gelen kullanırsa nerde bunun temizliği
    hijyen denen bişey olmaz aynı şey göz kalemleri içinde geçerli mikrop kapma olasılığı yüksek
    senin gözünde muhtemelen mikrop kapmıştı
    o yüzden anneme makyaj yaptırmaya gelenler kendi makyaj malzemeleriyle geliyo ve bu durumdan memnunlar
    ama ben bu çamaşır suyunu anlayamadım kokmaz mı ki o
    hem nası bi işlevi var ki acaba neyin yerine katıyolar
    valla güven olmuyo yaa hiç bişeye şaşırmamak lazım aslında
    paylaşım çok iyi olmuş tsklerr
     
  8. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : maibu
  9. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    kuaforume cok guvenirim. ama ne makyajıma mudahale ettiririm ne de onların ürünlerini kullanırım :1closedeyes:
     
  10. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : maibu
  11. MeLoDi

    MeLoDi LeYLaELaGöZLüBiRÇöLaHuSu! Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    16.073
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    196
    Canım çok haklısın. benim eşimden biliyorum o da kuaför bana anlattı. Marka şampuan şişesine adi şampuan ya da sıvı sabun koyuyorlar. eşimin çalıştığı bir yer de öyle yapıyorlarmış. iyi şampuanlar kenarda eşim gidip onları kullanmış. sahibi de kızmış niye kullanıyosun diye. o aldırmadı bile. pedikür terliklerini yıkayıp yıkayıp kullanıyorlar. manikür pedikür setleri pis. havlular bile kurutulup kurutlup tekrar kullanılıyor.
    en iyisi kuaföre giderken saçınızı ya yıkayın ya da şampuan götürün. manikür pedikür setiniz olsun mutlaka. havlulara dikkat edin. artık tek kullanımlık olanları var.
    ben çok titiz olduğumdan eşime sıkı sıkı tembih ediyorum. o da çok dikkatli zaten.
    makyaj malzemesi konusunda haklısın aslında kendi malzememizi götürmek lazım. benim de gözlerim hassas. kendi malzemelerimi kimseye vermediğim halde bazen gözüm kaşınır kalemden. hijyen çok önemli.a.s.
    bunlar sıkı denetlenmediği için oluyor zaten şikayet etmek lazım.
     
  12. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : maibu
  13. EU1

    EU1 Guest

    kuaforler gördüğüm kadarıyla kötü ve abartılı makyaj yapıyorlar.
    en iyisi gidip m.a.c de yaptırmak :lepi:
     
  14. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : maibu
  15. melek19

    melek19 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Bencede kötü ve abartili yapiyorlar mesela ben kuförde çaliştim bir süre gelen boyanizin markasi ne diyo atiyorum loreal diyo ama kullandiği marka hiç taninmamiş berbat bişey siz siz olun bilmesiğiniz kuaföre gitmeyin derim
     
  16. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : maibu
  17. barbizeynep

    barbizeynep Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    298
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    çok geçmiş olsun cnm öelden bana hngi kuafor oldugunu atarsan sevinirim cunku bende izmirdeyim...
     
  18. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : maibu
  19. LayLayLomHop

    LayLayLomHop Guest

    ben kendi malzemelerimi götürüp onlar ile yaptırıyorum düğün vs oldugu zaman kendi düğünümde de aynı şekilde yapıcam tedbir